1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe hebben jullie leren kweken?

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Gijsijsanijs, 28 jul 2018.

Tags:
Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Gijsijsanijs

Gijsijsanijs Newbie

Hey iedereen,

Ik blow regelmatig voor een tijd en ik merk dat ik gewoon graag bezig ben met wiet, het ontdekken van hoe het allemaal zit met het groeien etc vind ik ook gewoon erg interessant. Het lijkt me onder andere daarom erg leuk zelf ook even 1 of 2 plantjes binnen te hebben, het lijkt me leuk er steeds beter in te worden enzo.

Hiervoor heb ik natuurlijk dingen nodig als een fan, een lamp en een plek waar ik het neer kan zetten. Ook moet de plant gevoed worden en er moet water bij.
    Ik heb zelf alleen geen idee van wanneer je wat moet doen en in welke mate. Ik vraag me daarom af hoe jullie het geleerd hebben? Hebben jullie het via vrienden geleerd bijvoorbeeld? Of is er een leuke plek op het internet waar het duidelijk stap voor stap wordt uitgelegd.

Alvast erg bedankt voor de hulp, ik ben benieuwd!

Fijne zaterdag nog

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Hoi

Het vergaren van info in deze tijd is ontzettend gemakkelijk. Zelf heb ik veruit t meeste van internet gehaald.

Weet wel waar je aan begint met een paar plantjes thuis. Als die beginnen te bloeien dan stinkt echt je hele kiet naar de wiet.

3. Malafide

Malafide Experimenterende gebruiker

Door een ervaren wietkweker een kamertje vol bij mij te laten gooien en goed op te letten en zelf te doen in een ver ver verleden.

Daarna samen met hem een heel huis (ergens anders) volgegooid, opgebouwd en verder.

En nu zou ik het zelf kunnen maar hou mij er ver van na een paar keer tegen de lamp te hebben gelopen verderop in die reis

4. Er zijn vele makkelijkere manier tegenwoordig. Heb manieren gezien onder een lED-lamp waar je letterlijk maar een paar vierkante meter nodig heb waar je ook een top-opbrengst uit kan halen. Ik kom vaak met met het rondvragen

5. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Veelal leer je kweken door het zelf te doen, maar let op! Lees je wel eerst even goed in op het internet. Kweken zonder je erin te verdiepen kan soms ook best wel gevaarlijk zijn. Je bent immers bezig met stroom en een vochtige ruimte. Mijn advies zou zijn start met een klein tentje met een 600 watt hps lamp. Die zijn nog redelijk te betalen een LED is al direct een stuk kostbaarder.

Ook wel een leerzaam YouTube kanaal is Growing Exposed: https://www.youtube.com/channel/UC7no6ZJE1_PK756fpWy70lw

Good luck!

Anunnaki vindt dit leuk.
Laden...