1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe in een k-hole komen

Discussie in 'Ketamine' gestart door Haarsteeg1, 29 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

hallo

Ik heb al wel eens vaker keta gebruikt maar ik ben nog nooit in een k-hole gekomen (ik snuif) maar ik vraag me nou af hoe je nou in een khole komt want ik heb gehoord dat je er via snuiven bijna niet komt. Ik zal niks in mezelf spuiten maar heb gehoord dat het via neusspray wel te doen is. Mijn vraag hierbij is hoeveel keta moet je in de neusspray doen om in een khole te komen (weeg 70kg en het is ket in vorm van staaf en goed puur). Of zijn er nog betere manieren om in khole te komen? (Zonder spuiten)

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb geen enkele moeite om in een k-hole te komen met snuiven.

Bij mij is het k hole na ongeveer 1/3 gram en ik pak dan met tussenpozen van 5 minuten zo'n 60mg en dat 5 keer, dit omdat je neus geen 300mg in een keer kan opnemen.

Punt waar het moeilijk word is de laatste 60mg omdat als je vlak voor een k hole zit je motoriek niet meer zo goed is lol maar de aanhouder wint.

De k hole is kei vet maar net onder de k hole vind ik minstens zo leuk.

Pompen vindt dit leuk.
  3. Haarsteeg1

Zo snel veel achter elkaar heb ik inderdaad nog nooit geprobeerd! Zal dit de volgende keer proberen. Hoelang duurt het bij jouw ongeveer tot dat je uit de k hole bent

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ongeveer een uur. Dan duurt de nawerking bij mij ook uurtje of 2 je bent dan wel de k hole uit maar nog heel slechte motoriek en n kop vol mist. Maar echte kater heb je er niet van.

Weet wel dat de tijd in een k hole ontzettend vertraagd tot bijna stil staat dus voor je gevoel kan het eeuwen duren.

5. Haarsteeg1

K hole is wel wat anders dan onder narcose zijn

6. Eman

Eman Experimenterende gebruiker

Excuus.
    Bericht is verwijderd.
    Ik heb ook verder geen ervaring met keta, ik dacht dat dat een k-hole was.

7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Grappig, bij mij duurde de K-hole korter (maar eenmalig ervaring mee), na 20 minuten was ik weer min of meer terug hier, weliswaar wel ontzettend vaag. De nawerking duurde dan weer veel langer, toch wel een uur of drie, vier tot volledig baseline nuchter. Het duurde langer en was fysiek onaangenamer dan na een sub-K-hole dosis.

Ik heb niet zo veel ervaring met ketamine, maar de K-hole vond ik meer interessant en fascinerend dan echt recreatief. Niet echt vrolijk sfeertje daar, nogal kil, leeg en koud. Sub-k-hole dosis vond ik dan weer heerlijk comfy, dromerig en gelukzalig. Echt verschil van dag en nacht sowieso, die twee toestanden, dat blijft toch wel echt bijzonder aan keta.

Binnenkort ook maar weer eens gaan doen. ^^

8. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Ik blijf liever uit de khole. Geef mij maar een lichte dosis k :kissingcat:

Laden...