Hoe is XTC wanneer het is "verpest"?

Hoi allemaal,

IK heb afgelopen zaterdag voor de 4e keer XTC gebruikt. Ik houd altijd netjes de 3 maanden ertussen. Heb van de 4 keer één keer echt misbruikt. Heb de eerste keer 2 dipjes M gehad, 6 maanden later 3,5 pil. (geen idee hoe sterk ze waren, maar dit was dus de keer dat ik had misbruikt.) 2 maanden later 1 pil in totaal van 180mg en afgelopen zaterdag was 4 maanden later, heb toen weer 1 pil van 180 mg gebruikt. Afgelopen zaterdag was gewoon chill. Heb 2 keer een halfje genomen en voelde me gewoon goed, lekker gedanst, gepraat met allerlei mensen. GIng ook niet super hard of iets dergelijks.

Ik lees de laatste tijd veel op dit forum en zie veel waarschuwingen over het feit dat als je teveel gebruikt, dus te grote hoeveelheid of in een te kort tijdsbestek, je XTC kan "Verpesten". Heeft iemand hier ervaring mee? Ben gewoon ontzettend benieuwd wanneer en hoe je XTC verpest voor jezelf en hoe het dan nog voelt. Welke positieve effecten heb je dan nog? En heb je tips hoe je XTC zo lang mogelijk leuk kan houden? Zou natuurlijk zonde zijn om dit leuke stofje te verpesten.

Kwak

Bewuste gebruiker
Bij mij is het beetje verpest. Ik weeg rond de 55 kg (man) en ik slikte vroeger vaak in totaal 180 mg op een avond.
Leuk voor de eerste paar keren maar nu slaat xtc nauwelijks echt meer aan. Ik nam vroeger om de 2-3 maanden een xtc pil maar tijdens de zomerfestivals werd deze afstand kleiner.

Vorig jaar ben ik begonnen met de dosis te verlagen naar maximaal 100 mg. Ik heb nu twee keer deze dosis aangehouden en ik merk dat het net niet aanslaat. Het is allemaal net niet. En niets vervelender is als het net niet aanslaat.

Hoe verleidelijk het ook is wees spaarzaam op zulke xtc momenten. En zeg ook een keer nee al is dat voor mij echt lastig als ik de andere heerlijk zie spacen.

Je weet t antwoord zelf al. Niet te vaak en niet te hoge dosis.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Dat heerlijke magische wat is dit te gek/ ik wil dat dit moment nooit meer overgaat/ Wat is iedereen ontzettend lief en de wereld ongekend mooi-gevoel zal je niet meer hebben ( of nog sporadisch)als je xtc misbruikt. De lichamelijke effecten zullen blijven, maar het gouden randje, de echte extase, zal er niet meer bijzitten. En daarmee wordt het toch een behoorlijk slap aftreksel van wat het eigenlijk is.

Bovenaan