Hoe kan het..

alcoholist

Wijs gebruiker
Dat hoe eerder ik begin met snuiven..hoe minder de alcoholkater de volgende dag is..?
heb vaak een fles vodka,liter eas-berg ofzo, en heb niet altijd coke,vind ik namelijk zonde van me geld,maar zo af en toe krijg ik wel eens 2/3 sealtjes gratis omdat ik de dealer ergens naar toe moet brengen(maat van mij) en dan drink ik eerst 2 glaasjes,dan begin ik met snuiven,heb ik de volgende dag bijna geen kater,beetje moe alleen.
als ik dit zonder coke doe,dan ben ik de volgende dag he le maal Vertyft.

hebben meer mensen dit?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ja ik heb dit ook. Weet eigenlijk niet of het scheelt wanneer ik begin met snuiven, maar als ik drink en voordat ik naar huis ga een paar sleutelpuntjes neem, heb ik de volgende dag geen kater. Ik moet dan ook weer niet doorgaan op de coke, want dan voel ik me daar de volgende dag moe van, maar anders ben ik zo fris als een hoentje. Heb er ook geen verklaring voor. Ik hou niet zo van coke, maar het werkt super tegen katers.

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, coke lijkt het beste medicijn tegen katers. Wel ben ik suf en chagrijnig na 'n nachtje snuiven, dus ideaal is het ook allemaal niet.

Maar zuipen doe ik toch niet zo veel meer, dus 't maakt voor mij niet zo veel uit.

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
Holden zei:
Coke het beste medicijn tegen katers?

Water beste vrienden, water..

ja dat ook,maar als het gaat om het geestelijke gedeelte ,vind ik coke de beste!

maar is er geen medishe reden dat dit bij sommige van ons helpt?

Dubz

Bewuste gebruiker
Misschien dat (delen van) je hersenen verdooft zijn, en dit het katergevoel teniet doet ?

de GT

Bewuste gebruiker
Holden zei:
Coke het beste medicijn tegen katers?

Water beste vrienden, water..

liever nog hypertone of isotone (geen hypotone!) sportdrankjes dan... die hydrateren tenminste nog.

Bovenaan