Hoe lang is kief te bewaren?

Waanzinpriester

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

Ik heb nog kief in mijn grinder zitten en had de volgende vraag.
Hoe lang kun je kief bewaren?

Mijn doel was om er genoeg van te bewaren en dan uitzoeken hoe je er hasj van kunt maken.

Alle antwoorden zijn welkom.

Groeten van de waanzinpriester

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn persoonlijke ervaring met kief in een grinder is dat je er niet heel veel aan hebt. Probleem is dat het vaak maanden duurt voordat je genoeg kief hebt opgespaard om een fatsoenlijke dosis te nemen. Echter is tegen die tijd al een hoop THC geoxideerd naar CBN, wat aanzienlijk minder effect geeft.

Het idee is leuk, maar verwacht er geen echt goede hasj van want daar heb je vrij verse kief voor nodig.

Waanzinpriester

Experimenterende gebruiker
Hallo, dank je voor het antwoord.
Wat kan je allemaal nog meer met kief doen?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagt maar niet geschoten is altijd mis.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat kan je allemaal nog meer met kief doen?
Kief kun je direct roken of tot hasj persen, veel meer niet. Althans je kunt er natuurlijk ook je taart mee versieren, maar ik gok dat je dat niet bedoelde.

Kortom gewoon in je joint stoppen dus, maar verwacht er niet teveel van als het al lang in je grinder ligt.

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Kief kun je direct roken of tot hasj persen, veel meer niet. Althans je kunt er natuurlijk ook je taart mee versieren, maar ik gok dat je dat niet bedoelde.

Kortom gewoon in je joint stoppen dus, maar verwacht er niet teveel van als het al lang in je grinder ligt.
bij dit soort reacties moet ik altijd denken hoe het zal zijn om op mijn begrafenis (ik hoop dat het nog lang niet zo ver is) stiekem spacecake bij de koffie te serveren.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bij dit soort reacties moet ik altijd denken hoe het zal zijn om op mijn begrafenis (ik hoop dat het nog lang niet zo ver is) stiekem spacecake bij de koffie te serveren.
Klinkt goed, maar laten we hopen dat het nog even duurt inderdaad.

Bovenaan