1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe lang kan je er last van hebben ?

Discussie in 'GHB' gestart door nicole1973, 7 okt 2006.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. nicole1973

nicole1973 Belezen gebruiker

ik heb nog nooit ghb genomen .. heb het staan maar nog niet geprobeert... gisteren uit geweest .. hou altijd mijn glas bij me maar gisteren dus ff niet opgelet.... ik had al een paar glazen alcohol op maar niks aan het handje en ca een kwartier nadat mijn glas leeg was kon ik opeens niet veel zinnigs meer uitbrengen en moest tegen de muur leunen kon niet lekker staan dus en ik moest onwijs over mn nek .. je kon me ook alles wijs maken op dat moment( weet niet precies WAT er in mn drankje zat maar er zat iets in) maar goed nu een dga verder en echt vet misselijk en duizelig enz... iemand enig idee of je wat kan doen om dat weg te krijgen en hoe lang je er last van kan hebben??

2. zommes

zommes Badass junkie

Dit duurt nog een dagje en dan ben je er voor een groot gedeelte van af.

Wat ontzettend klote voor je, gelukkig is het goed afgelopen. Als je een idee hebt van wie dat gedaan zou kunnen hebben moet je daar achteraan gaan want dat soort mensen moeten gestraft worden. Denk ook aan het barpersoneel, die flikken dat soort shit ook.

Maar die misselijkheid duurt niet lang meer in ieder geval!

Beterschap :)

3. Azraël

Azraël Belezen gebruiker

sooo... we've got ourselves a hungover :)
    Gewoon wa dafalgan + vitaminen + melk en slaap en je komt er wel doorheen; morgen is't gedaan..

4. Jeller

Jeller Badass junkie

van ghb zou je normaal gezien da dag er na geen last moeten hebben

wel erg klote voor je

5. nicole1973

thanks

het gaat al weer ok ... kon zelfs zaterdag lekker uit.. nou ja .. de hele avond maar aan de spa blauw gegaan .. onwijs pijn in mn maag verder ok... mn nieren flippen een beetje volgens mij doet nog behoorlijk zeer enz... maar gaat verder toppie gelukkig

thanks voor jullie antwoorden

6. flash kieke

flash kieke Wijs gebruiker

Meen je dat nou?
    Ik denk niet dat ze het zouden doen.
    Dan vraag ik me toch af-wrm dan?
    En dan nog,door die gevallen kan de discotheek of wa dan ook sluiten.En hebben ze geen werk nimeer.Ik denk niet dat die mannen dat gaan doen.

7. nicole1973

ik moet zeggen dat ik dat vermoeden ook heb.. ik weet natuurlijk ook niet wat het was.. de uitwerking leek op ghb ben ook 45 min out geweest maar goed.. ik kreeg mijn rose en mijn vriendin ook .. die van mij had een iets andere kleur dat vonden wij vreemd ik moet zeggen proefde niet echt veel bijzonders.. ( maar mijn man heeft vorige weel g geprobeerd en daar heb ik ook een klein slokje van geproefd en het smaakte gewoon naar sap ( dan heb ik het wel over een hoeveelheid van 2,5 ml op 250 ml sap )
    ik heb mijn glas denk ik 1 minuut neer gezet en stond er nog geen meter vandaan.... dus ik heb mijn twijfels over het personeel... en hoorde de dag er op dat het daar wekelijks aan de orde is en dat de eigenaar ook al veel toestanden met drugs gehad heeft... ik weet het nog net zo niet...

nou ik ben blij dat ik er de avond daarop al niet veel last meer van had...

het enige .. ik heb heel veel water gedronken om het zo snel mogelijk weg te krijgen .. maar mijn nieren deden niets.. kon dus na 3 liter water niet plassen dat heeft een halve dag geduurd en sinds dien verga ik van de pijn in mijn nieren .. ga het morgen na laten kijken

grz

Azarius vaporizers and accessories
Laden...