hoe lang tussen 2 trips?

de GT

Bewuste gebruiker
Joww,

terug van weggeweest, even een kort vraagje. over enige tijd zijn er 2 feesten waar ik heen ga. Tussen die feesten zit precies 1 week. Nu wil ik op beide partys misschien lsd gebruiken. Mijn vraag is, hoe zit het met de tolerantie. Ik weet dat de tolerantie na 2 weken volledig is verdwenen, maar hoe zit het na 1 week? moet ik dan meer gebruiken voor hetzelfde effect?

zo ja, hoeveel meer? Ik heb nl. ook weer geen zin om door te veel te nemen ineens kneiterhard te gaan.

azgaza

Badass junkie
Ik heb een keer maar 1.5 week tussen mijn trips gelaten, omdat het toevallig zo uitkwam en die werkten allebei prima. Misschien dat er bij een week een klein beetje tollerantie is maar ik denk niet heel veel.

de GT

Bewuste gebruiker
@maxrelax: 100 mics merk ik zeker, maar vind ik te zacht
160mics bevalt me tot nu toe perfect

@azgaza, top, dat komt al in de buurt van wat ik wil weten.

ik denk dat ik gewoon beide keren voor de 160 ga, aangezien de tweede een candyflip kan worden.

maxrelax07

Belezen gebruiker
Puur op theorie (geen praktijk) gebaseerd zit je met een candyflip goed
Houd misschien wat in reserve mocht het te mild worden...
:wave:

vogel

Bewuste gebruiker
meer als een jaar bij zeer intense ervaring :wink:
de volgende dag als je in hogere sferen wilt blijven verkeren :P

azgaza

Badass junkie
Hans zei:
Bij mij werkte 1 week tussen de trips altijd prima, op korte termijn dan :tongueout:

Volgensmij is het zo dat als je er een keer maar een week tussen laat het prima werkt, maar als je de week erná wéér neemt, dat het dan minder begint te werken.

Atropa

Bewuste gebruiker
^ She's right.

Ik heb 1 keer de dag na de uitwerking van 200 mics nog eens 100 mics genomen. Het werkte als een stimulant en was klaar wakker en 'statisch' opgeladen met normale waarnemingslevels. Gewoon energiek en verder niets.

Lichamelijke effecten van LSD is geen tolerantie voor zo lijkt.

Deranged

Badass junkie
Na een week krijg ik een of ander karig slap aftreksel. Mijn ervaring dat er minimaal 1 maand wachttijd is voordat het weer optimaal zal knallen.

cronos

Wijs gebruiker
zal zeker werken hoor na 1 week,maar niet iedere weekend doen...de trips worden minder feller en de tripduurtijd wordt korter,toch bij mij :wave:

Bovenaan