Hoe lang voordat lsd wordt opgenomen

caninus

Bewuste gebruiker
Ik heb een paar zegels die 260 micromiligram zouden moeten zijn gekregen. Hoe lang moet je die dingen op je tong laten liggen?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Kwartiertje ofso meestal tot het papier uit elkaar valt en dan doorslikken.

En het is beter om onder je tong te leggen dat is sublinguale toediening en word het sneller opgenomen

Heb je het laten testen je zou echt wel wat moeten voelen van 130 microgram. Of gebruik je medicatie ?

Gewoon weer in je mond stoppen als je wilt trippen. En er niet meer uithalen

caninus

Bewuste gebruiker
Al die andere keren heb ik die dingen gewoon een uur op mijn tong gehad. Dus blijkbaar gewoon verkeerd gedaan

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Het is ondertussen wel stil. Werkt de trip no @caninus ? Verder best wel verontrustend dat iemand zonder enige kennis van LSD of hoe hij/zij het tot zich moet nemen überhaupt aan zo’n reis begint. Ja, het trippen lijkt op een paddotrip maar ook daar is het belangrijk hoe je ze bereid en nooit echt zeker hoeveel werkzame stof je binnen hebt gekregen. Als de trips echt 260 microgram LSD zijn en het is de eerste keer snap ik wel dat de ts nu even stil is hier en het toetsenbord voor een doedelzak aan kan zien.

caninus

Bewuste gebruiker
Als de vorige keer niks werd gevoeld met een halve geloof ik er niks van dat er 260 ug op die zegels zit.

Benieuwd hoe het gegaan is. (Of nog steeds gaat)
Daar geloof ik dus ook niks van. Maar durfde eigenlijk niet meer bij te pakken. Had er zeker meer van verwacht. Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken bij paddo's ook altijd nog wat amfetamine gebruik, waardoor ik ook nog wat energie heb om uit mijn stoel te komen. Ik denk dat als ik iets meer energie had gehad gisteren, dan had ik nog wel een zegel bij durven nemen. Want een lichte trip vind ik bij paddo's ook verschrikkelijk. Zoek altijd mijn grenzen op. Bij paddo's pak ik regelmatig 80 gram nat of 10-15 gram droog. En daar voelde ik meer van als van die ene zegel. Volgende keer beter, denk ik dan maar

• Sad
Waarderingen: N3K0

caninus

Bewuste gebruiker
Als de vorige keer niks werd gevoeld met een halve geloof ik er niks van dat er 260 ug op die zegels zit.

Benieuwd hoe het gegaan is. (Of nog steeds gaat)
Ik had er gelukkig voldoende gekregen. Ik zal er deze week eens 1tje inleveren bij testservice

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Daar geloof ik dus ook niks van. Maar durfde eigenlijk niet meer bij te pakken. Had er zeker meer van verwacht. Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken bij paddo's ook altijd nog wat amfetamine gebruik, waardoor ik ook nog wat energie heb om uit mijn stoel te komen. Ik denk dat als ik iets meer energie had gehad gisteren, dan had ik nog wel een zegel bij durven nemen. Want een lichte trip vind ik bij paddo's ook verschrikkelijk. Zoek altijd mijn grenzen op. Bij paddo's pak ik regelmatig 80 gram nat of 10-15 gram droog. En daar voelde ik meer van als van die ene zegel. Volgende keer beter, denk ik dan maar
Heb 1 keer een dikke 70 gram verse paddo's gehad. Als dat normale doseringen voor je zijn kan ik ergens begrijpen waarom je zoveel LSD nodig hebt. Al zullen je zegels zelf waarschijnlijk dus niet zo sterk zijn als aangegeven.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
LSD + Amfetamine vergroot de kans op paranoïde gedachtes maar 130 microgram moet over het algemeen wel genoeg zijn. Als je er weinig van merkt kan het zijn dat je nog andere medicatie gebruikt? Anti-depressiva of anti-psychotica? Laat ze testen want de dealer kan wel roepen dat er 260 in zit maar over het algemeen mag je bijna wel aannemen dat er maar de helft in zit van wat ie beweerd. Daarnaast weet je ook niet hoe oud de trips zijn en hoe ze bewaard zijn. Als de dealer er een hele week in z'n broekzak mee heeft gelopen... tja.

caninus

Bewuste gebruiker
LSD + Amfetamine vergroot de kans op paranoïde gedachtes maar 130 microgram moet over het algemeen wel genoeg zijn. Als je er weinig van merkt kan het zijn dat je nog andere medicatie gebruikt? Anti-depressiva of anti-psychotica? Laat ze testen want de dealer kan wel roepen dat er 260 in zit maar over het algemeen mag je bijna wel aannemen dat er maar de helft in zit van wat ie beweerd. Daarnaast weet je ook niet hoe oud de trips zijn en hoe ze bewaard zijn. Als de dealer er een hele week in z'n broekzak mee heeft gelopen... tja.
Nee gebruik geen andere medicatie, behalve op het moment 12 vitamine B12 injecties intramusculair op voorschrift van de huisarts. (Daar heb ik gisteren de 2e van gehad). Had omdat ik nauwelijks wat voelde wel op een gegeven moment een paar flinke punten ketamine (86% zuiverheid) gepakt. Volgens mij was trouwens dat het enige waar ik iets van gevoeld had gisteren. Maar volgende keer beter dan maar. (Nadat ik ze heb laten testen)

caninus

Bewuste gebruiker
Zou die nieuwe lsd, die je legaal kan krijgen een beter (lees: betrouwbaarder) alternatief zijn?

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Zou die nieuwe lsd, die je legaal kan krijgen een beter (lees: betrouwbaarder) alternatief zijn?
Ook daarvoor natuurlijk eerst laten testen en het verschil tussen LSD-25 en 1P of 1cP-LSD kan ik in ieder geval niet merken. Ze werken beide hetzelfde.
Maar volgende keer beter dan maar. (Nadat ik ze heb laten testen)
Helemaal eens. Doe voorzichtig en zorg goed voor jezelf.

Dick_van_Leeuwen

Belezen gebruiker
Heb je er toen vervolgens meerdere tegelijk gepakt?
Nee was mijn eerste keer en perfecte dosis. Ze gaven ook aan dat de dosering tussen de 35 en 75 zou kunnen zitten (spreiding). Volgende keer anderhalve zegel.

Ik vond het perfect voor een eerste keer. Maar ik heb, naast af en toe een 2cb'tje op een festival, geen tripervaring.

Dirkdirk

DF-koning
Gewoon doorslikken, maakt heel weinig verschil, effect begint na een uur gemiddeld, hoewel de eerste hallucinaties bij mij optreden pas nadat ik me heel erg sneller en sneller voel veranderen mbt mijn denkvermogen en fantasie en filosofisch behoefte en plotselinge verbondenheid met alles evenals dingen worden... logischer?

caninus

Bewuste gebruiker
Gewoon doorslikken, maakt heel weinig verschil, effect begint na een uur gemiddeld, hoewel de eerste hallucinaties bij mij optreden pas nadat ik me heel erg sneller en sneller voel veranderen mbt mijn denkvermogen en fantasie en filosofisch behoefte en plotselinge verbondenheid met alles evenals dingen worden... logischer?
Logischer? .... nee, dat kan ik niet echt zeggen. Maar ik zal het zometeen nog een keer proberen met 1.5 zegel en dan zal ik je bericht in mijn achterhoofd houden. Wellicht dat ik dan wel logisch ga vinden

Bovenaan