Zal alsnog wel moeten worden opgenomen via speeksel maar iets minder snel.Al die andere keren heb ik die dingen gewoon een uur op mijn tong gehad. Dus blijkbaar gewoon verkeerd gedaan
Daar geloof ik dus ook niks van. Maar durfde eigenlijk niet meer bij te pakken. Had er zeker meer van verwacht. Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken bij paddo's ook altijd nog wat amfetamine gebruik, waardoor ik ook nog wat energie heb om uit mijn stoel te komen. Ik denk dat als ik iets meer energie had gehad gisteren, dan had ik nog wel een zegel bij durven nemen. Want een lichte trip vind ik bij paddo's ook verschrikkelijk. Zoek altijd mijn grenzen op. Bij paddo's pak ik regelmatig 80 gram nat of 10-15 gram droog. En daar voelde ik meer van als van die ene zegel. Volgende keer beter, denk ik dan maarAls de vorige keer niks werd gevoeld met een halve geloof ik er niks van dat er 260 ug op die zegels zit.
Benieuwd hoe het gegaan is. (Of nog steeds gaat)
Ik had er gelukkig voldoende gekregen. Ik zal er deze week eens 1tje inleveren bij testserviceAls de vorige keer niks werd gevoeld met een halve geloof ik er niks van dat er 260 ug op die zegels zit.
Benieuwd hoe het gegaan is. (Of nog steeds gaat)
Heb 1 keer een dikke 70 gram verse paddo's gehad. Als dat normale doseringen voor je zijn kan ik ergens begrijpen waarom je zoveel LSD nodig hebt. Al zullen je zegels zelf waarschijnlijk dus niet zo sterk zijn als aangegeven.Daar geloof ik dus ook niks van. Maar durfde eigenlijk niet meer bij te pakken. Had er zeker meer van verwacht. Ik moet zeggen dat ik normaal gesproken bij paddo's ook altijd nog wat amfetamine gebruik, waardoor ik ook nog wat energie heb om uit mijn stoel te komen. Ik denk dat als ik iets meer energie had gehad gisteren, dan had ik nog wel een zegel bij durven nemen. Want een lichte trip vind ik bij paddo's ook verschrikkelijk. Zoek altijd mijn grenzen op. Bij paddo's pak ik regelmatig 80 gram nat of 10-15 gram droog. En daar voelde ik meer van als van die ene zegel. Volgende keer beter, denk ik dan maar
Heb je er toen vervolgens meerdere tegelijk gepakt?Mijn zegel zou 220 bevatten en er kwam 55 uit bij de testservice.
Kortom, testen en dan dosis bepalen.
Nee gebruik geen andere medicatie, behalve op het moment 12 vitamine B12 injecties intramusculair op voorschrift van de huisarts. (Daar heb ik gisteren de 2e van gehad). Had omdat ik nauwelijks wat voelde wel op een gegeven moment een paar flinke punten ketamine (86% zuiverheid) gepakt. Volgens mij was trouwens dat het enige waar ik iets van gevoeld had gisteren. Maar volgende keer beter dan maar. (Nadat ik ze heb laten testen)LSD + Amfetamine vergroot de kans op paranoïde gedachtes maar 130 microgram moet over het algemeen wel genoeg zijn. Als je er weinig van merkt kan het zijn dat je nog andere medicatie gebruikt? Anti-depressiva of anti-psychotica? Laat ze testen want de dealer kan wel roepen dat er 260 in zit maar over het algemeen mag je bijna wel aannemen dat er maar de helft in zit van wat ie beweerd. Daarnaast weet je ook niet hoe oud de trips zijn en hoe ze bewaard zijn. Als de dealer er een hele week in z'n broekzak mee heeft gelopen... tja.
Uhh ?vitamine B12 injecties intramusculair op voorschrift van de huisarts
Schijnt beter te zijn bij ernstige tekorten.Uhh ?
Waarom niet gewoon oraal ?
Overigens: lijkt mij dat die B12 IM niet zou moeten afdoen aan LSD ervaring ....
Ook daarvoor natuurlijk eerst laten testen en het verschil tussen LSD-25 en 1P of 1cP-LSD kan ik in ieder geval niet merken. Ze werken beide hetzelfde.Zou die nieuwe lsd, die je legaal kan krijgen een beter (lees: betrouwbaarder) alternatief zijn?
Helemaal eens. Doe voorzichtig en zorg goed voor jezelf.Maar volgende keer beter dan maar. (Nadat ik ze heb laten testen)
Nee was mijn eerste keer en perfecte dosis. Ze gaven ook aan dat de dosering tussen de 35 en 75 zou kunnen zitten (spreiding). Volgende keer anderhalve zegel.Heb je er toen vervolgens meerdere tegelijk gepakt?
Logischer? .... nee, dat kan ik niet echt zeggen. Maar ik zal het zometeen nog een keer proberen met 1.5 zegel en dan zal ik je bericht in mijn achterhoofd houden. Wellicht dat ik dan wel logisch ga vindenGewoon doorslikken, maakt heel weinig verschil, effect begint na een uur gemiddeld, hoewel de eerste hallucinaties bij mij optreden pas nadat ik me heel erg sneller en sneller voel veranderen mbt mijn denkvermogen en fantasie en filosofisch behoefte en plotselinge verbondenheid met alles evenals dingen worden... logischer?