Hoe lang zijn joints houdbaar?

Roosje1970

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik heb vori jaar september vier jointjes gekocht met de intentie deze op te roken tijdens een weekend weg met mijn partner en twee vriendinnen. Het is er echter niet van gekomen en nu nog steeds niet.
zijn deze nog te gebruiken?

groet Roosje

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo,

Ik heb vori jaar september vier jointjes gekocht met de intentie deze op te roken tijdens een weekend weg met mijn partner en twee vriendinnen. Het is er echter niet van gekomen en nu nog steeds niet.
zijn deze nog te gebruiken?

groet Roosje
Hoe heb je het bewaard? Kans bestaat dat ze weinig meer doen maar je kan er net zo goed stoned van worden. Ik heb beiden meegemaakt.

Beter nieuwe halen, is immers ook weer niet zo duur.

Vaag

Experimenterende gebruiker
als je wiet wat droog is geworden helpt het altijd om een sinaasappelschil in de pot te steken voor een nachtje ik weet niet of je ze al gerookt hebt maar anders is het zeker de moeite eens te proberen

ik weet echter niet hoe dit uitdraait met een jointje met dat papier enzo maar met toppen werkt dit super goed

Manu76

Badass junkie
Nog steeds liggen ze te verstoffen helaas, elke keer krijgen bommetjes speed de voorkeur…
Maar dat met die sinaasappelmethode valt nog te proberen…
Wiet wordt eerste jaar alleen beter, alleen kan het erg droog worden als je ze niet op een donkere 'koele' plek bewaard.

Bovenaan