hoe meth roken?

Discussie in 'Speed' gestart door supahgrass, 10 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. supahgrass

supahgrass Belezen gebruiker

hallo

Ik rook vaak coke op folie en soms met een pijpje (op as roken dus).
    Is dit met meth ook zo? Op folie meth roken lukt perfect ondervondt ik daarnet, maar wat meth op as leggen op een pijp zoals je je coke op de pijp rookt, lukt dit ook? of is er geen as nodig of ...?

bedankt voor de hulp!

2. Fool

Fool Badass junkie

In een methpijp? Ja dat lukt prima, daar worden ze voor gemaakt. Ik geef je echter niet zo heel veel kans dat het roken uit een wiet-pijp goed gaat werken. Het probleem is namelijk dat meth namelijk vloeibaar wordt tijdens het roken. Het lijkt me dat je geen behoefte hebt om je meth door de gaatjes weg te zien druppen. In het beste geval houdt je er dan een mengsel van methamfetamine een as aan over, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat het roken van meth me eigenlijk veel minder goed bevalt dan het snuiven ik. :)

3. JustSomeGuy.

JustSomeGuy. Experimenterende gebruiker

Koop gewoon zo een glazen crack/meth pijpje van €2, perfect om meth te roken. Helemaal voor die mooie dikke wolken.

4. transformated

transformated Donateur Donateur

Snuiven lijkt me te beste optie of spuiten. Maar van spuiten ben je wel 5 dagen wakker en ben je fysiek en mentaal kapot.

5. Fool

Fool Badass junkie

Dat ben je de dag na meth snuiven eerlijk gezegd ook wel. :wink:

6. transformated

transformated Donateur Donateur

Ja dat is waar heb dat ondervonden in australie :sneeze:

Fool vindt dit leuk.
  7. JustSomeGuy.

JustSomeGuy. Experimenterende gebruiker

En van roken ook :P Ik begon dinsdag avond/nacht en werd die nacht ook ziek. Voelde me fysiek zaterdag pas beter en mentaal maandag pas.
    Ik raad trouwens wel roken aan ipv snuiven. Vond het effect om een of andere reden fijner. Het duurt ook minder lang wat ook wel fijn is.

Laden...

Deel Deze Pagina