Hoe noemen jullie wiet?

Jazeker klopt helemaal. En het bekt ook wat minder lekker dan de straat varianten imo.

Voor veel meer dan alleen auto-onderdelen. Maar ik ben verrast dat je precies die aanhaalt haha Nice
Ik heb die docu op Videoland (?) Gezien over de Nederlandse pioneers in de wiet. Daar besteden ze ook veel aandacht aan hennep producten in de industrie. Ik meen dat BMW bepaalde onderdelen van de deur van hennep maakt.

Ik heb die docu op Videoland (?) Gezien over de Nederlandse pioneers in de wiet. Daar besteden ze ook veel aandacht aan hennep producten in de industrie. Ik meen dat BMW bepaalde onderdelen van de deur van hennep maakt.
Ja dat zou goed kunnen. In de automotive worden er al wel meer dingen met hennep gemaakt. Vaak panelen voor een deur inderdaad.

Maar er zijn ook vele andere toepassingen. Van schoenen en waterdichte tassen tot gevelbekleding, isolatiemateriaal en vloeren. Om zomaar een aantal voorbeelden te noemen.

Ket als je het gewoon over weed hebt (nee geen ketamine , dat noemen we keta…)
En bout als het gaat over rollen.

dus heb je nog wat ket want ik wil een bout vijzen.. (neen dit is geen vraag maar een voorbeeld 🤣.).

Edit. Belg.

• Haha
Waarderingen: ljuv
Terug
Bovenaan