Ok ik word er gek van al die oplossing die geboden worden, mijn guru lacht erom.
Zelfs ik heb het vele malen niet goed gedaan en sta nu voor het punt alles te openbaren, zodat niemand ooit nog hoeft te twijfelen. Zelfs mijn superieure vaporizers zijn gewoon ongeschikt.
De pijp:
Van glas het liefst recht uit met een grote kop. Mijn guru heeft een s- bocht pijp, het verschil in uitwerking is er niet maar het schoonmaken leek mij makkelijker met een recht model.
als je beide soorten rookt neem dan ook 2 pijpen.
Verpest je vaporizer niet met de DMT, hou je wiet en hasj pijpen apart.
Het filter:
Een staalspons RVS zo geheten 'medic valve liquid pad' van de Vapormed.
Dus dus geperst RVS draad ter grootte van een euro en 5 mm dik.
De 2de keuze is een rvs staalspons uit de blokker ofzo .
Beide moet je eerst grondig schoonbranden. Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.
De DMT op temp brengen:
Niet verbranden maar smelten, + 50 graden en onder de 70 graden.
Tijdsduur voor de volgende shot ? :
Je moet minimaal 1-2 uur wachten op je volgende sessie, dus na een kwartier een nieuw trekje is DMT weggooien.
De dosis:
25-50 mg mieter het op de RVS spons en breng de pijp aan de mond en smelt de DMT inhaleer de rook en houdt deze even in. Blaas de longen uit en zuig meteen door voor het 2 de trekje op nieuw opsmelten. Als je het redt kun je meteen het 3de trekje nemen, de sitter vangt de pijp en aansteker op, de DMT 'er valt dan waarschijnlijk achterover.
Misschien dat deze topic nog aangevuld kan worden met waardevolle tips.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ?
PM me maar dan zetten we het ertussen met jouw credits.
Bonie
Zelfs ik heb het vele malen niet goed gedaan en sta nu voor het punt alles te openbaren, zodat niemand ooit nog hoeft te twijfelen. Zelfs mijn superieure vaporizers zijn gewoon ongeschikt.
De pijp:
Van glas het liefst recht uit met een grote kop. Mijn guru heeft een s- bocht pijp, het verschil in uitwerking is er niet maar het schoonmaken leek mij makkelijker met een recht model.
als je beide soorten rookt neem dan ook 2 pijpen.
Verpest je vaporizer niet met de DMT, hou je wiet en hasj pijpen apart.
Het filter:
Een staalspons RVS zo geheten 'medic valve liquid pad' van de Vapormed.
Dus dus geperst RVS draad ter grootte van een euro en 5 mm dik.
De 2de keuze is een rvs staalspons uit de blokker ofzo .
Beide moet je eerst grondig schoonbranden. Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.
De DMT op temp brengen:
Niet verbranden maar smelten, + 50 graden en onder de 70 graden.
Tijdsduur voor de volgende shot ? :
Je moet minimaal 1-2 uur wachten op je volgende sessie, dus na een kwartier een nieuw trekje is DMT weggooien.
De dosis:
25-50 mg mieter het op de RVS spons en breng de pijp aan de mond en smelt de DMT inhaleer de rook en houdt deze even in. Blaas de longen uit en zuig meteen door voor het 2 de trekje op nieuw opsmelten. Als je het redt kun je meteen het 3de trekje nemen, de sitter vangt de pijp en aansteker op, de DMT 'er valt dan waarschijnlijk achterover.
Misschien dat deze topic nog aangevuld kan worden met waardevolle tips.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ?
PM me maar dan zetten we het ertussen met jouw credits.
Bonie
Laatst bewerkt door een moderator: