Handboek Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik word er gek van al die oplossing die geboden worden, mijn guru lacht erom.
Zelfs ik heb het vele malen niet goed gedaan en sta nu voor het punt alles te openbaren, zodat niemand ooit nog hoeft te twijfelen. Zelfs mijn superieure vaporizers zijn gewoon ongeschikt.

De pijp:
Van glas het liefst recht uit met een grote kop. Mijn guru heeft een s- bocht pijp, het verschil in uitwerking is er niet maar het schoonmaken leek mij makkelijker met een recht model.
als je beide soorten rookt neem dan ook 2 pijpen.
Verpest je vaporizer niet met de DMT, hou je wiet en hasj pijpen apart.
DSC_0039.JPG
Het filter:
easy-valve-liquid-pad_1.jpg

Een staalspons RVS zo geheten 'medic valve liquid pad' van de Vapormed.
Dus dus geperst RVS draad ter grootte van een euro en 5 mm dik.
De 2de keuze is een rvs staalspons uit de blokker ofzo .
Beide moet je eerst grondig schoonbranden. Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.

De DMT op temp brengen:
Niet verbranden maar smelten, + 50 graden en onder de 70 graden.

Tijdsduur voor de volgende shot ? :
Je moet minimaal 1-2 uur wachten op je volgende sessie, dus na een kwartier een nieuw trekje is DMT weggooien.

De dosis:
25-50 mg mieter het op de RVS spons en breng de pijp aan de mond en smelt de DMT inhaleer de rook en houdt deze even in. Blaas de longen uit en zuig meteen door voor het 2 de trekje op nieuw opsmelten. Als je het redt kun je meteen het 3de trekje nemen, de sitter vangt de pijp en aansteker op, de DMT 'er valt dan waarschijnlijk achterover.

Misschien dat deze topic nog aangevuld kan worden met waardevolle tips.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ?

PM me maar dan zetten we het ertussen met jouw credits.

Bonie

Laatst bewerkt door een moderator:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?

Misschien is het verder handig om iets over de dosis erbij te zetten.
Ik ga het binnenkort waarschijnlijk een keer proberen. Heb er al veel over gelezen en heb hoge verwachtingen :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Henkfloyd zei:
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?

Plaats is een foto van je puurpijpje want ik heb geen idee, en dat stoort me ook zo aan aan die andere topic,.

Hoe ziet jullie pijp er dan uit ?
Plaats aub fotos ?

Dank je Stonie

Funky Monkey

Badass junkie
Een purepijpje word eigenlijk verkocht voor hash / wiet...

http://www.onlinesmartshop.nl/product_thumb.php?img=images/Pipeebony8.jpg&w=150&h=143

En standaard leg je er zo'n gaasje in wat je ook voor een kleine waterpijp gebruikt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok daar was ik al bang voor .. mijn guru keurt die ijzeren en metalen pijpen af, warom weet ik niet. Ik vermoed dat je de rook moet kunnen zien zodat je kan smelten ipv van de dmt te verbranden. Daarnaast is die kop erg klein, een spons past beter in een grotere ronde kop. De guru heeft het iedere keer over een basepipe waar je coke en crack in based.

Die ken ik ook neit heeft iemand daar een duidleijke foto van ?
O ja het mag nooit een waterpijp zijn.

Groet

Bonie

pieter-b

Wijs gebruiker
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste PipoXYZ,

Dat pijpje zou de job ook zeker kunnen doen !!
En ook van onderaf wegsmelten schijnt erg goed te werken.
Ga ik even toeveogen dit deel in het handboek met uw toestemming !!

Bonie

takala

Bewuste gebruiker
ff julie maken het veel moeilijker dan het is.
Je kan het met zoveel pijpjes doen hoewel een crackpijpje het beste is.
Je moet gewoon je DMT op het netje leggen ZONDER DAT HET DE KANT RAAKT. Dit verwarm/verdamp je dan (niet verbranden) met een torch (zo'n steekvlam aantsteker die veel warmer is dan een normale) en je zorgt ervoor dat de vlam tot ongever 2-3cm van de kristallen komt.
Zo verdamp je de DMT -deze wordt vloeibaar- en haal je'm helemaal binnen.
Je moet 'm ongeveer 20 seconden binnen houden, dan is ie plots weg en stijgt het enorm hard naar je kop. De wereld die je kent verander binnen de 5 seconden eeeenorm hard en als je (bij + 25mg alleszins) dan je ogen sluiten zit je in de zogenaamde 'mechanische hooggeëvolueerde elfenwereld' en als alles goed gaat wordt je daar nog vriendelijk onthaald ook.
Doe ze maar gedag daar en zeg ze da'k binnenkort nog 'ns op visite kom :wave: :wave:

takala

Bewuste gebruiker
DR.TH-Chill-25 zei:
zou het mogelijk zijn om een kleine glazen bong(zonder water in)te gebruiken om te vaporizen?

jeps dat zou zeker moeten gaan. Maar dan zeker dan water omdat je DMT damp zou kunnen condenseren in het water.
Succes en veel plezier met DE 'drug'

takala

Bewuste gebruiker
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

lysergine25 zei:
Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.

Nog nooit problemen gehad met m'n DMT die door het gaasje drupt, er blijft altijd (als ik niet alles heb binnengehaald omdat het als intens genoeg was voor nog een 2de haal) nog een druppeltje over op het gaasje. De rest van de pijp is nadien nagenoeg proper.

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Hey Stonie,

Eindelijk ben je op de goeie weg, om je zelf op de juiste manier naar Hyperspace te knallen. :wink:
Ik vind alleen wel dat je dat staalsponsje er even wat dieper in kan drukken, zodat het er gewoon in blijft klemmen. Op die manier kan je de DMT. er een beetje in laten smelten, wanneer je het weer een beetje af laat koelen en het dan aansteekt. :openmouth:

Dit is mijn pijp. :stoned:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn geeerde Guru Meester .....

De spons is iets te groot een pijp met een grotere kop of de spons opnieuw op maat persen moet inderdaad nog gebeuren. Helaas kan ik even geen rook meer inhalen omdat ik de thc aan het verbannen ben.
Daarom ga ik nu op uw advies de zaden bestellen, en iederen hier op dit forum de MAO techniek adviseren. Niet dat het beter is maar sommige willen niet roken en haten rectaal !!

http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... m_harmala/

De ze ga ik nu bestellen zodra ze binnen zijn gaan we verder !!!!

Mijn dank is groot , en die witte kristal is gewoon een uberprodukt !!!

:hearteyes:

ps: Kunt de laatste foto niet resizen zodat de topic beter leesbaar is van boven naar benden ipv van links naar recht ?
En de eerste fotos verijderen ivm met het laden van de pagina ?.
En een seriueze poging te doen een scherpere foto van uw eigen pijp te maken.

LOL

anders kom ik wel is langs met de cam cam ....

Tripper

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill

Dit werkt echt klote, het gaat veel te langzaam. Pijn in je strot en bijna geen effect. Nooit vaporizen.

Tripper

Wijs gebruiker

Deze gebruik ik altijd. Een DMT pijp moet lang zijn, moet van glas zijn en hij moet een klapboem gat hebben. Een lange twist is goed omdat je goed de rook kunt zien.

Tripper

Wijs gebruiker
In een pan met water en zoutzuur. PH3 en flink laten koken. Of alleen zout. Je krijgt hem nooit helemaal schoon, maar als het meeste maar weg is. En van tijd tot tijd een nieuwe kopen. Ik heb een aardige verzameling van verschillende pijpen opgebouwd.

Het voordeel van deze pijp is: Je steekt hem aan, je rookt hem als een sigaret en als hij gevuld is alle remmen los en als laatste de klapboem loslaten. Jouw pijp is klein, waardoor je al rook binnen krijgt en de DMT begint te werken. Volgens mij is het het beste om in 1 keer zoveel mogelijk DMT binnen te krijgen. Dan ga je het hardst.

takala

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
pipoxyz zei:
de eagle bill

Dit werkt echt klote, het gaat veel te langzaam. Pijn in je strot en bijna geen effect. Nooit vaporizen.

nee niet van onderaf verwarmen, maar van bovenaf met een torch. Je moet zoiezo vaporizen met welke pijp ook, verwarmen zonder te verbranden. Het enige wat er leuk aan deze pijp is, is dat je de rook ziet verzamelen in het bolle deel. (en het grappig van zoiets bol vast te hebben net als het naar je hoofd stijgt, net voor je er geen besef meer van hebt. Dan lijkt het een wolkje :mrgreen: Het is alweer een maand geleden. Ik wil snel nog eens terug

J0rrit

Badass junkie
Zou het ook mogelijk zijn met gewoon een houten hash pijpje om daarmee te trippen, zo ja, hoe dan precies>?

takala

Bewuste gebruiker
lees alle voorgaande posts en je weet het. Gewoon een netje of zo'n staalspons. Je dmt erop leggen. Een aansteker/torch er dichtbij houden (NIET ERTEGEN!!!!) en hijsen maar!
En zorg er maar voor dat je iemand hebt om het pijpje van je aan te nemen want je zal na een paar seconden zelfs niet meer door hebben dat je't vast hebt :wink:

Soma

Bewuste gebruiker
DMT roken met een gewone aansteker gaat dus niet? Die vlam trekt gewoon meteen naar je DMT..

J0rrit

Badass junkie
Datlijkt mij dus ook, dan moet je dus zon torch hebben, dat is toch zon gas aasteker waarvan devlam nauwelijks te zien is???

Hoelang moet je de rook inhouden ongeveer?

jcutter

Badass junkie
Totdat je dood gaat! En je ziel een tunnel in word gezogen naar een wereld waarin je wezens gaat ontmoeten. Ik denk dat er veel mensen ontmaagd zijn op deze manier :grin:

Tripper

Wijs gebruiker
Je hoeft geen torch te hebben. Een glazen pijp en een gewone aansteker moet wel. Zorg dat je zoveel mogelijk rook in 1 keer naar binnen krijgt en ongeveer 10 sec inhouden. Dat zorgt het beste voor een breakthrough.

takala

Bewuste gebruiker
maar zorg er in ieder geval voor dat jeje spul niet verbrand!
En ik denk niet zo brutaal ontmaagd geweest te zijn de eerste keer hoor :wink:
Na ca. 15 seconden ademde ik een beetje uit om te zien of er nog uitkwam, ik lostte een klein beetje. 2 seconden later steeg het naar m'n hoofd en ademde ik nix meer uit.
Na 5 seconden even hier alles te hebben gecheckt, zintuigen die zo vervormen en dat grappige cartoony piccasso uiterlijk dat alles krijgt + dat alles zo kristalhelder 'zen' overkomt, sloot ik m'n ogen en werd ik gelijk onthaald door een torenhoge elf...

pythregius

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
de eagle bill

toevallig weet ik dat je dat ding niet moet gebruiken, zonde van je dmt, dit is een rot ding, leuk voor wiet met een torch, leuk dan als je geen echte vaporizer kan betalen.
gewoon pijp met staalspons werkt het best, en is ook ook nog eens de goedkoopste oplossing.

greetz

teebo

Bewuste gebruiker
net mn eerste keer DMT gedaan, een unieke ervaring welteverstaan
we hebben het gerookt uit een zelfgemaakte pijp en das zeer goe gelukt.

fles met wat water (voor de balans) stylobuisje erin en dan een kopje maken met alluminiumfolie, de dmt vermengen met wat as en roken maar.
tzal wel nie goed zijn, en aangezien er een zeer grote rookproductie was was er mss teveel verbranding maar [breezah]omg[/breezah] keiharde ontmaagding
khad echt ongelofelijke halluciniaties maar was nog volledig bij bewustzijn.

gordels om, roken, kleurintensieteit X10, grote patronen, golven, golven worden rook, rook wordt een soort van vrouw, en die vrouw was bij manier van spreken op mn hoofd aan het porren, met haar handen voor mn ogen probeerde ze mijn aandacht te krijgen, wat moest ik doen? :tongueout:

takala

Bewuste gebruiker
teebo zei:
net mn eerste keer DMT gedaan, een unieke ervaring welteverstaan
we hebben het gerookt uit een zelfgemaakte pijp en das zeer goe gelukt.

fles met wat water (voor de balans) stylobuisje erin en dan een kopje maken met alluminiumfolie, de dmt vermengen met wat as en roken maar.
tzal wel nie goed zijn, en aangezien er een zeer grote rookproductie was was er mss teveel verbranding maar [breezah]omg[/breezah] keiharde ontmaagding
khad echt ongelofelijke halluciniaties maar was nog volledig bij bewustzijn.

gordels om, roken, kleurintensieteit X10, grote patronen, golven, golven worden rook, rook wordt een soort van vrouw, en die vrouw was bij manier van spreken op mn hoofd aan het porren, met haar handen voor mn ogen probeerde ze mijn aandacht te krijgen, wat moest ik doen? :tongueout:

Vet he :mrgreen: volgende keer een ietsiepietsiewietsie meer en enkele seconden na het beginnen van het effect, je ogen sluiten... Heeerlijk

ps: volgende keer moet je maar es proberen dag te zeggen tegen die vrouw, tzou nog goed kunnen dat ze reageert

Tripper

Wijs gebruiker
Hoeveel mg? Beter gaan liggen, ontspannen en ogen dicht. Het gaat allemaal om de totale ontspanning.

J0rrit

Badass junkie
Had gister een teug oranje DMT genomen, weliswaar niet met de juiste pijp en juiste manier ( had een houten hash pijpje en gewoon gaasje ). Ook had ik een gewone aansteker, waarvan ik de vlam NIET de DMT heb laten raken maar op 2 cm afstand ofzo.

Ik heb ongeveer 30 mg genomen. Ik voelde niet dat ik rook inademde, maar het voelde als een gewone inademing. Ik voelde een heftige bodyload en voelde me wel ecjht trippy, maar zon nét niet gevoel, zoals ik tot nu toe elke keer ook bij Salvia heb gehad.

Toen ikj het gaasje eruit haalde zat daaronder op het pijpje een plakkerige substantie, denk de DMT dus. Maar betekent dit dat ik een deel van de DMT verspilt heb?

takala

Bewuste gebruiker
nee je hebt zeker geen dmt verspild, laat die dmt maar lekker in een gaasje plakken voor een volgende keer. VERGEET dan wel niet dat het erin hangt en je er niet nog es 30mg bijpleurt, want dan kan het wel es overweldigender aflopen dan je had verwacht. Met zo'n torch is het toch makkelijker lijkt me, om meteen alles te verdampen zodat je meteen alles binnen hebt...
En 30mg is zéker gng om de elfjes te gaan bezoeken.
Bij 20mg had ik slechts enorme visuals en 'hallu's' terwijl ik hier was.

J0rrit

Badass junkie
30 mg genoeg ja? Ja met zon torch verdamp ik denk ik alles ipv dat ik een deel verbrand, je kunt natuurlijk nooit zeker weten met een gewone aansteker dat de vlam de DMT niet aanraakt.

pythregius

Bewuste gebruiker
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:

takala

Bewuste gebruiker
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:

pythregius

Bewuste gebruiker
takala zei:
pythregius zei:
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:

Bovenaan