1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe schadelijk is xtc?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door J0rrit, 24 dec 2005.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. J0rrit

J0rrit Badass junkie

hoe schadelijk is x ?

2. Bal0n

Bal0n Badass junkie

Ik heb geen preciese cijfers voor je (Marcel misschien wel?), maar wekelijks MDMA doen is echt desastreus voor je hersenen. Sowieso verdwijnt het fijne gevoel ervan, en is het minder leuk om te doen.

Als je veel MDMA neemt raken je serotonine bevoorradingen op, wat wil zeggen dat je steeds minder serotonine vrij kan geven. En aangezien serotonine afgifte resulteert in een blij gevoel, zul je je dus steeds minder goed voelen als je vaak MDMA gebruikt.

Dit zorgt ervoor dat de kans op depressies aanzienlijk wordt vergroot.

3. J0rrit

J0rrit Badass junkie

wat is dan een verstnadige hoeveelheid, dus egt op zn meest, maar dat het dan wel ng acceptabel is voor je hersenen?

4. Jeller

Jeller Badass junkie

1 tot 1.5mg per kilo lichaamsgewicht.. dus als je 70 kg weegt mag je 70-105mg mdma gebruiken op een avond.. en dit één keer om de 2 maanden ongeveer

5. J0rrit

J0rrit Badass junkie

ehm, hoeveel schijve is dit? 1tje per avond per 2 maanden?

6. caatje

caatje Badass junkie

dat verschilt per pil

7. J0rrit

J0rrit Badass junkie

gemiddeld?

8. spacekonijn

spacekonijn Badass junkie

niet te zeggen omdat pillen varieren van 20 tot 200mg mdma...

als je verantwoord wilt gebruiken , gebruik je ongeveer 100 a 300 mg
    en doe je dit 4 keer per jaar,rust de dagen erna goed uit en eet gezond.

9. caatje

caatje Badass junkie

Als je t precies wilt weten moet je ze laten testen.

10. Jeller

Jeller Badass junkie

idd, maar de meeste pillen zijn tusen 50-100 mg denk ik

11. J0rrit

J0rrit Badass junkie

k heb wel best spierpijn kweet nie of t van die schijf kan kome

12. caatje

caatje Badass junkie

misschien onder invloed wat meer of anders bewogen? De dag daarna heb ik meestal ook op de meest vreemde plekken spierpijn van t dansen, in een vreemde houding zitten/hangen en uiteraard in mn kaken en nek :sunglasses:

13. Trip Unit

Trip Unit Bewuste gebruiker

Ik doe het eens in de 1,5 a 2 maanden en dat vind ik meer dan genoeg.
    eens per week vind ik echt veel,maar dat is mijn mening.

14. J0rrit

J0rrit Badass junkie

jip, kaken en nek had k ook, hoezo is nek uiteraard? en k had spierpijn in beide armen. Ik had wel gerekend op flinke afdraaiers de dag erna ( zoals veel mensen zeiden ) maar die heb k nie gehad en de dinsdag-dip ook nie, want het is nu dinsdag en voel me perfect

15. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

ik heb ook altijd spierpijn in mn onderarm erna,omdat ik nogal hard in mn bekertje sta te knijpen met xtc op..

16. caatje

caatje Badass junkie

de dinsadag dip had ik ook niet de 1ste 2 keer. Daarna ging t van vervelend gevoel, naar dikke dip gevoel. (wel gebruikte ik weeklijks van vrijdag t/m zondag) En met uiteraard kaken en nek bedoel ik dat de meeste daar wel last van hebben. Op de een of andere manier is dat t beweeglijkst of beter gezegt op een manier in beweging dat je normaal niet doet

17. Bal0n

Bal0n Badass junkie

..

18. J0rrit

J0rrit Badass junkie

ik ben van plan om als ik het doe, het maar 1 dag te doen

19. MarijN

MarijN Newbie

Niet vaker dan eens in de 4-6 weken en dan niet meer dan 1-2 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Kortom, weeg je 70 kg dan moet je het tussen de 70 en 140 mg zien te houden. Moet je dus wel weten hoeveel er in je pillen zit.

Wil je het echt iedere keer weer even leuk houden zou ik adviseren het bij 1x in de 3 maanden proberen te houden. Dit kan misschien heel lastig zijn voor mensen die vaak naar feesten gaan maar ik kan je verzekeren dat het werkt. Zo was ik een maand of 4 gestopt met xtc en toen ik het toen weer eens nam was het echt weer een heel speciaal gevoel.

20. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

zou dat de reden zijn waarom ik niet zoveel nodig heb??

21. Frisko

Frisko Badass junkie

duh :rolleyes:

22. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

en bedankt :smoke:

23. Frisko

Frisko Badass junkie

:sunglasses: ik slik ze nu ook alsof het prutpillen zijn,andere mensen worden wasted van dezelfde,ik eet nu alsof het niks meer is etc etc,...begint allemaal wa gewoon te worden :( :( :( tijd voor te stoppen denks :rolleyes: :rolleyes:

24. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

zolang ben ik er anders nog niet mee bezig hoor..

25. Frisko

Frisko Badass junkie

maak er dan maar geen gewoonte van :rolleyes: :wink:

26. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

wat is een gewoonte..

27. Frisko

Frisko Badass junkie

wekelijks...2wekelijks ook,ligt eraan hoe je het bekijkt hé :)

28. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

een x in de 3 weken..?

29. cunt

cunt Wijs gebruiker

een gewoonte is geloof ik dat je iets blijft herhalen binnen een bepaalde periode, dus als je het elke 3 maanden 1x doet is het ook een gewoonte :)

maar 1x in de 3 weken zou teveel zijn om het niet schadelijk te laten zijn voor je hersenen. en je hebt het love gevoel niet meer.

30. Frisko

Frisko Badass junkie

zo is dat ja,maia,ik mag eigenlijk niet spreken want voor mij is het ook een gewoonte geworden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

31. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

32. cunt

cunt Wijs gebruiker

ja ik doe het nu net als dallandra ook ongeveer 1x in de 3 weken ..

33. caatje

caatje Badass junkie

Ik doe dat nu ook, tijden van veel en onverstandig zijn voorbij :)

34. Miss-Behaviour

Miss-Behaviour Belezen gebruiker

Ik doe het ook zo ongeveer een x in de 3 weken (de laatste tijd ff wat meer... veel feestjes in December, dan krijg je dat). Ik heb trouwens wel het love-gevoel hoor meestal. Hangt een btje van het soort pilletje af ook.

Ik ga trouwens wel minderen, volgend jaar mag ik niet meer dan 1x in de maand van mezelf, om te voorkomen dat het uit het handje gaat lopen.

35. Sl_Md

Sl_Md Newbie

Me oudejaarsavond gaan ik en een vriendin voor de eerste keer een pil nemen. Ma we zijn al plannen aan het maken omda 2x per maand te nemen. Is dit zeer schadelijk?

36. Bal0n

Bal0n Badass junkie

37. cunt

cunt Wijs gebruiker

lijkt me een beetje onzinnig om nu plannen te maken daarvoor terwijl je het nog nooit gedaan hebt .. ?

38. Flashing Moments

Flashing Moments Belezen gebruiker

idd
    en 2x per maand xtc nemen is schadelijk
    maar dan merk je na een tijd vanzelf wel dat je geheugen achteruit gaat, dat je vage schokken in je hoofd krijgt.. dat je hele rare nachtmerries krijgt etc..
    Maar tegen die tijd is xtc ook langniet zo leuk meer als in t begin.. dus waarschijnlijk besluit je dan met je overgebleven hersencellen om tochmaar weer te kappen met de xtc.. :P

39. Trip Unit

Trip Unit Bewuste gebruiker

2 x per maand is iets teveel van het goeie :sunglasses:

40. caatje

caatje Badass junkie

Dat mn geheugen er last van heeft dat klopt wel, maar ik heb nog nooit rare schokken gehad?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...