Deranged zei:
En mensen die het wel serieus nemen neem ik niet serieus. Van die figuren die beweren paddo's te nemen niet voor de lol maar voor wazige spirituele redenenm daar geloven ze zelf dan heilig in. Vervolgens uiten ze zelfs kritiek op mensen die het puur recreatief doen in een of ander wazig topic inclusief doelloos lulverhaal en vinden ze zichzelf ondertussen veel beter dan al die anderen hun begrijpen tenminste hoe het wel moet.
Je moet het natuurlijk niet zwart of wit zien, ik neem paddo's zowel voor de fun als voor de eventuele inzichten die je er van krijgt. Ik geloof best dat paddo's je kunnen helpen één of ander probleem op te lossen of te doorgronden. (noot: Ik raad je natuurlijk niet aan om paddo's te nemen als je een depressie probeert te overkomen of dergelijke dingen, paddo's versterken je emotie, en dan kan je domme dingen gaan doen). Daarnaast is het altijd interessant om in de comedown filosofie met je vrienden te beginnen discusiëren, en daar kan je best wel wat van opsteken. Het is even fun om met je vrienden een zwaardgevecht te houden met posters en ervan overtuigd zijn dat je een ridder bent. Dat vind ik er net zo leuk aan, het is iedere keer wat anders.
Maar ik begrijp best dat mensen het enkel voor de lol doen, als dat is wat je er uit wilt halen leg ik je geen strobreed in de weg. Hoe meer (mentaal stabiele) mensen een keertje paddo's proberen, voor welke reden dan ook, hoe beter IMHO!