1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe slecht is speed nou echt?

Discussie in 'Speed' gestart door ADR, 8 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ADR

ADR Newbie

Beste iedereen,

Ik heb anderhalve maand geleden voor het eerst speed gebruikt op Q-base, dit vond ik vrij prettig maar opzich kwam het voor mij niet in de buurt van XTC. Heb verder nog geen andere oppeppende drugs gebruikt.

Aangezien ik mezelf streng aan de drie-maanden regel houd gebruik ik geen XTC door het jaar heen maar alleen op festivals.
    Nu heb ik de laatste 2 weken allebei de weekenden bij het uitgaan een paar relatief kleine lijntjes pep gepakt.
    Nu wil ik eigenlijk niet meer zonder pep uitgaan, het maakt me vrolijk, dans erop los en praat makkelijk (met vrouwen).

Iedereen zit altijd te zeggen van ja het is slecht voor je dit dat maar ik kan eigenlijk nooit echt concreet iets vinden hoe slecht he nou daadwerkelijk is.
    Mijn vraag is nu: als ik ongeveer eens in de twee weken speed gebruik hoe slecht is dit dan voor mij?
    En hoe zit het in combinatie met alchohol?

Als laatste ben ik er nog benieuwd naar of het gebruik van speed of andere drugs zoals sos mijn tolerantie voor XTC zullen beïnvloeden, ik ben namelijk smoorverliefd op XTC en wil kosten wat het kost mijn tolerantie hiervoor laag houden.

Iedereen alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren, ik hoor graag van jullie :)

2. Wobba

Wobba Experimenterende gebruiker

Ikzelf gebruik al bijna 4maand 2lijn pep per dag soms meer en om open en eerlijk te zijn de doorbraakt komt dichterbij want ikzelf zat met dezelfde instelling in als u en ik begon met alleen in de weekends na een maand kwamen er al af en toe woensdagen bij en nu maand 4elke dag 2kleine lijntjes en om op u vraag te antw of pep gevaarlijk is? Jazeker op korte termijn vergeetachtig zijn prikkerbaarder komen (van persoon tot persoon scheelt dat veel) en op lange termijn bv men buurvrouw waar ik vroeger woonde haar zoon gebruike al 20jaar pep die rook niets meer de binnenkant van zen neus is aan het opbranden door te ethér en die weegde ocharme 55kilo.. en ge vermagerd hoe dan ook teveel ikzelf op 4maand bijna 10kilo en dat allemaal door dat beetje energie extra naar binnen te trekke maar ikzelf vind het heerlijk om een lijntje te nemen en bv. den hond mee naar buiten nemen gaan wandelen etc zelfs kuisen op de raarste momenten ik zeg dit ook niet om u af te schrikken maar ik zou in u plaats veel liever alleen in de weekends als je uitgaat xtc gebruiken zelf daar in zitten gezondere stoffen dan pep en mengen met alcohol is geen goede keuze maar dat kies je zelf pep zet je scherp en volledig wakker en alcohol vertraagt de reactie van u brein naar u lichaam ik zelf drink heel af en toe eens een pintje na een snifje maar da hou ik minimum. hopelijk heb ik al u vragen beantw

Lytje pole vindt dit leuk.
  3. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

@Wobba Zeer lastig om te lezen.

chipmunk en Fenrir vinden dit leuk.
  4. Wobba

@Albedo Exuses men typen is geen 100%. Ogen zijn wat minder en de hele tijd kleine lettertjes in het oog houden op een gsm.. zeg mij wat ik moet veranderen en ik werk het bij zo dat iedereen het gemakkelijker kan lezen

5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het is ook moeilijk te zeggen hoe slecht iets concreet voor je is, en hoe vaak en hoe veel je wel of niet zou mogen gebruiken m.b.t. schadelijkheid, omdat dat van zoveel verschillende individuele factoren afhankelijk is. Ik vind het dus ook lastig om antwoord te geven op de vraag hoe slecht een paar lijnen pep (hoe groot zijn die lijnen, hoe zuiver is de speed, hoe reageer je erop, etc.) per twee weken zijn. Het gevaar van een drug als amfetamine is gewoon dat het uiteindelijk vaak niet bij die eens in de twee weken blijft. Dus in die zin is het hoe dan ook slecht in de zin van 'tricky', aan jou om te beoordelen hoeveel zelfdiscipline je hebt en of je dat risico wil nemen.

Techneut vindt dit leuk.
  6. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

@Wobba Ik ben intussen wel wat gewend op forums, maar ik kwam er niet doorheen. Wat minder lange zinnen zou al helpen.

7. Wobba

@Roze olifant daar geef ik u de volledig gelijk in speed is iets dat zich bij elke persoon anders activeert bv. Een week geleden kon men vaste niet dus moesk ik bij iemand anders gaan en praatkicks van speed heb ik raar maar waar nooit echt gehad tot ik die van hem kocht en uren aan een stuk conversaties voerde zelf van bepaalde soorten moet ge elke 10min gaan plassen andere om het uur en zoals ge ik u opmerking zei er zijn enorm veel bronnen waar speed word gemaakt van olie en elk op hun eigen manier en recepten dus iemand beoordelen op een drug die zelf helemaal onvoorspelbaar is uit voorzorg 1ste lijntje zo klein mogelijk van elke nieuwe zak en zo merk ik snel genoeg wat voor spul het is

8. Wobba

@Albedo ik zal er wat meer op letten.

Albedo vindt dit leuk.
  9. Reno010

Reno010 Newbie

@ADR Je verhaal komt erg bekend voor. Pep en sos heeft geen invloed op je xtc pauze. Ik zelf gebruik meestal op de zaterdag een halfje sos met alcohol. Van sos krijg ik geen kater, pep sloopt me meer. Maar pas er wel mee op, niet dat je dalijk 3 dagen in de week gaat snuiven.. :thumbsup1:

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Van te vaak en te veel speed ga je uiteindelijk wartaal uitslaan. :tongueout:

Insightly, Bas, Fenrir en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker Donateur

Kijk maar uit met pep op feesten, als je goed zweet kan je behoorlijk gaan stinken.

12. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik had in de jaren 90 een vriendinnetje een super mooi meisje. Een van de mooiste meisjes waar ik ooit mee ben geweest.
    Na een 13 jaar vonden we elkaar terug door sociale media.

Zij is voor de grootste delen in die tijd dat ik haar niet had gezien verslaafd geweest aan pep. Of heeft het behoorlijk misbruikt.
    En om niet te overdrijven ze was echt een mooie meid. Maar toen ik haar weer zag had ze dus echt zo een speed kop. (Als mensen begrijpen wat ik bedoel) De mooie ogen waren er nog maar de trekken in haar gezicht waren echt erg. Geestelijk helemaal in de war. Zenuwachtig tiepje geworden. Altijd vies zweten terwijl ze al een aantal jaren geen speed meer gebruikte.

Echt dat je ziet dat iemand van een bepaalde soort drugs kapot was gegaan. In dit geval dan pep. Maar zo zonde!
    Deed me pijn om te zien.
    Ben anti-pep al mijn hele leven.
    Kan er zelf gewoon niet tegen en vind het een te agressief middel.

Twirley Bird vindt dit leuk.
Laden...