DrippTone zei:Het smaakt soms een beetje als paracetamol, en soms gewoon chemisch/bitter. Maar het smaakt altijd naar meer.![]()
Mr.Vanderkart zei:Is drugsforum niet 18+?
Angramar Temenos zei:Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
Rondjeslopen zei:Wel verstandig om je nu al in te lezen!
Wacky zei:Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof![]()
Mike64 zei:Hier is maar 1 antwoord mogelijk:
Hoe smaakt MDMA?;
Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden?![]()
. Tell someone they can't have it, and they want it even more.Das echt onzinRondjeslopen zei:Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten.
Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan.
Ik zou tot mn eind 14e nooit roken, blowen of wat dan ook. En toch heb ik vanaf mn 14e tot vooral mn 16e een aardige lijst afgewerkt. Begon met blowen enzo en paddo's en toen zou ik nooit harddrugs nemen en ook dat is veranderd. Dusdat. Snap wel waarom je het zegt, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet..Angramar Temenos zei:Mike64 zei:Hier is maar 1 antwoord mogelijk:
Hoe smaakt MDMA?;
Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden?![]()
![]()
![]()
Als hij dat wil weten is dat zijn zaak hoor.
Moraalridders. Tell someone they can't have it, and they want it even more.
stoer hoor, wat hebben wij hier aan?Angramar Temenos zei:Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
Deze ga ik onthouden, voor het geval ik ooit ga dealen. ;')TrippyShit zei:Echt heIk hoop dat ie versneden was met paardenpoep
Ollemann zei:Deze ga ik onthouden, voor het geval ik ooit ga dealen. ;')TrippyShit zei:Echt heIk hoop dat ie versneden was met paardenpoep
Olle
underworld zei:stoer hoor, wat hebben wij hier aan?Angramar Temenos zei:Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
Angramar Temenos zei:Omdat versneden ketamine echt zo macho is.

Angramar Temenos zei:Het was een reactie op driptone's post, zonder verdere bijbedoelingen.
Oom Klaas zei:@Berbatov:
Nu ga je zelf keihard offtopic.
Ontopic:
Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol.
dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.Berbatov zei:[
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
underworld zei:dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.Berbatov zei:[
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.