hoe smaakt MDMA

jussie

Experimenterende gebruiker
gezien mijn leeftijd kan ik niet aan drugs komen maar nieuwsgierig ben ik wel.
ik kijk redelijk vaak op het forum en de laatste vraag ik me af:

Hoe smaakt MDMA?

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Is drugsforum niet 18+?
Maargoed hoe kan je uitleggen hoe mdma smaakt?
Er komt maar 1 woord in me op en dat is vies. :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het smaakt soms een beetje als paracetamol, en soms gewoon chemisch/bitter. Maar het smaakt altijd naar meer. :hearteyes:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik vind MDMA zuur/bitter en inderdaad chemisch smaken. Maar je zult het toch echt zelf moeten proeven voordat je echt een duidelijk antwoord krijgt. :P

Rondjeslopen

Naar Chemische troep(medicijn smaak, hele sterke asparine smaak).Ik kauw er altijd op en dan moet ik echt spoelen om die ranzige smaak uit mijn mond te halen.

Hoe oud ben je dan als je geen drugs kan krijgen, kan het me namelijk niet voorstellen.
Ik was zelf best jong toen ik begon met blowen en de rest van de experimetele fase was ik ook niet echt bepaald oud.

Wel verstandig om je nu al in te lezen!

Angramar Temenos

Badass junkie
DrippTone zei:
Het smaakt soms een beetje als paracetamol, en soms gewoon chemisch/bitter. Maar het smaakt altijd naar meer. :hearteyes:

Vooral het laatste. Maar het smaakt een beetje alsof je verpoederde paracetamol mixt met dreft afwasmiddel en glassex spray. En dat met een lepeltje gaat eten.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ligt maar net aan je omgeving, niet aan de leeftijd of iets makkelijk voorhanden is.

De smaak van mdma vind ik echt afschuwelijk, ik vind dit het vieste goedje dat er bestaat, viezer dan pep, viezer dan ghb, viezer dan salvia bladeren [ja die zijn op een vage manier ook in mn mond terecht gekomen :flushed: ).

Een sterke, doordringende bittere smaak.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.

jussie

Angramar Temenos zei:
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.

ok :confused: nou ik ben 12. (geen negatieve reacties graag over mijn leeftijd) maar ik ben nog lang niet van plan om te gebruiken, alleen nieuwsgierig.

jussie

Rondjeslopen zei:
Wel verstandig om je nu al in te lezen!

dankje, ik ben 12. ik heb echt lang zitten twijfelen of ik zou aanmelden of niet maar mijn nieuwsgierigheid won...

Rondjeslopen

Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten.
Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan.

funuser

Newbie
Het is zo goor dat wanneer ik het zonder water neem ik echt kotsneigingen moet onderdrukken. Ik moest laats een keerje een verpoederd pilletje wegwerken op het toillet zonder water, want je mocht je flesje niet meenemen. :rolleyes:

Als ik dan eenmaal high ben echter, smaakt het opeens naar salmiak . Maar toch krijg ik dan nog die kotsneigingen dus kennelijk is er nog wel een deel van mijn lichaam dat zich niet laat foppen :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Het smaakt bitter. Enorm bitter. Denk bitter, en dan drie keer zo bitter. En het smaakt heel chemisch.

Erg vies eigenlijk, maar zodra je de smaak met het effect associeert, dan smaakt het eigenlijk wel goed.

Ik kan de nasmaak ondertussen wel waarderen.

Het smaakt niet zo lekker als coke, though.

Olle

Pikachu

Wijs gebruiker
Ach, zolang hij/zij maar zo verstandig is om nog lang niet aan de mdma te gaan is alles goed. Het zou me namelijk niks verbazen als een pil op die leeftijd een enkeltje eerste hulp is.

Mike

Bewuste gebruiker
Hier is maar 1 antwoord mogelijk:

Hoe smaakt MDMA?;

Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden? :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
Mike64 zei:

Hoe smaakt MDMA?;

Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden? :openmouth:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Als hij dat wil weten is dat zijn zaak hoor.

Moraalridders :rolleyes:. Tell someone they can't have it, and they want it even more.

TrippyShit

Badass junkie
Rondjeslopen zei:
Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten.
Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan.
Das echt onzin :rolleyes: Ik zou tot mn eind 14e nooit roken, blowen of wat dan ook. En toch heb ik vanaf mn 14e tot vooral mn 16e een aardige lijst afgewerkt. Begon met blowen enzo en paddo's en toen zou ik nooit harddrugs nemen en ook dat is veranderd. Dusdat. Snap wel waarom je het zegt, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet..

En hoe het smaakt? Vies, bitter, chemisch, medicijnensmaak en uhm vies.. en vies en uhmm oja vies.. Gewoon in je bek stoppen en zo snel mogelijk wegspoelen.. Kauwen raad ik af. Vooral als er dan een stukje in je kies blijft hangen. Niet met je tong eruit proberen te halen :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Mike64 zei:

Hoe smaakt MDMA?;

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Als hij dat wil weten is dat zijn zaak hoor.

Moraalridders :rolleyes:. Tell someone they can't have it, and they want it even more.

Some one: "You can't have acid man." AT: "gimme gimme gimme!"

OT: MDMA moet je ook niet eten man, daarom smaakt het ook niet lekker. :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
stoer hoor, wat hebben wij hier aan?

Berbatov

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
stoer hoor, wat hebben wij hier aan?

Ik heb deze clown al meerdere malen op dit soort irrelevante machopraat betrapt. Ik ben benieuwd waar het goed voor is.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Omdat versneden ketamine echt zo macho is.

Ik wil je even netjes vragen om je bericht nog eens even goed te bestuderen. Let met name op de aspecten relevantie en inhoud. Als ikzelf dat doe kom ik tot de conclusie dat het nonsens is. Als het de eerste keer was dat ik zoiets zag zou ik er niks van zeggen, maar dit is al minimaal de dertigste keer dat ik dit soort berichten van jou opmerk. Zeer kwalijk.

Als je er anders over denkt hoor ik het overigens graag, wel onderbouwd dan alsjeblieft. Vertel me bijvoorbeeld waarom het aansluit op het onderwerp in jouw ogen. Als je dat niet kan beschouw ik je nog steeds als een clown.

Alvast bedankt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vreeeeselijk bitter! Echt heel erg smerig dus... De gedachte nu alleen al, maakt me misselijk! :kots:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het was een reactie op driptone's post, zonder verdere bijbedoelingen.

Dus je zegt hiermee dat je bericht gepast was? Ik vraag je nogmaals om het goed terug te lezen en te kijken hoe goed het aansluit op Drippptone's bericht. Als je de mening niet deelt dat je bericht grote nonsens is vraag ik me af waar jouw hersenen zitten.

Oom Klaas

Badass junkie
@Berbatov:

Nu ga je zelf keihard offtopic.

Ontopic:
Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
@Berbatov:

Nu ga je zelf keihard offtopic.

Ontopic:
Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol.

Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.

underworld

Wijs gebruiker
Berbatov zei:
[
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.

Angramar Temenos

Badass junkie
Als ik zo'n aandachtshoer bent als dat je zegt, waarom geef je me dan in godsnaam aandacht? Je irriteert mij ermee, en als ik een aandachtshoer ben geef je me precies "wat ik wil."

Het is volgens mij overduidelijk dat zelfs de domste mongool niet op mijn manier "aandacht ging trekken" behalve als die uit was op negatieve aandacht. Door me aandacht te geven spreek je jezelf tegen.. Je zegt dat ik een aandachtshoer ben, maar je geeft me vrolijk (negatieve) aandacht.

Dus alsjeblieft, doe het logische voor zowel jou als mij: Negeer posts van me die je kut vindt, zo zijn ze niet bedoeld, als ik gelijk heb ben je goed bezig, als je zelf gelijk hebt en ik echt een negatieve-aandachtshoer ben ben je ook goed bezig, want dan geef je geen aandacht meer.

En nu weer on-topic: Waarom interreseert het je eigenlijk hoe MDMA smaakt als je niet van plan bent het te consumeren? Meestal als MDMA geconsumeerd word in kristalvorm wordt het in een vloeitje gedraait en zo ingeslikt, zodat je het toch niet merkt. Vloeitje aan de plakrand dubbelvouwen zodat je een soort frietzak hebt, 3-4 sleutelpuntjes mdma erin, en dan dichtdraaien, zo doe ik het altijd. Ik zou je toch het sterkste aanraden om het niet te nemen; Zelfs al ben je volwassen en verantwoordelijk genoeg om het verstandig te gebruiken, je bent alsnog in ontwikkeling (nu hebben we het niet eens over je karakter, maar puur over je lichaam), en MDMA kan hoge schade berokkenen daaraan.

Berbatov

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Berbatov zei:
[
dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.

Ik kan me inderdaad ook niet van die indruk onttrekken. Ik snap dan ook niet dat hij weigert te beloven dat die nonsens niet meer geplaatst zal worden. Zeker als het meerdere personen betreft die het opgemerkt hebben lijkt het me dat een persoon wat geen aandacht wil zich wel even aan kan passen. Maar blijkbaar is dat te veel gevraagd. In zijn laatste bericht hier gaat hij daarom weer keihard in de fout, omdat hij geen beterschap belooft. Ik snap volkomen dat mensen wat zeggen van zijn berichten en wie is hij om te zeggen wat je moet doen? Als ik iets weer iets vreemds van Angramar lees hou ik mezelf niet tegen om er weer op te reageren. Het is tenslotte een forum.

Bovenaan