hoe space cake lekkerder maken?

misslinda

Bewuste gebruiker
hey ik heb een vraagje ik vind het effect van een space cake erg leuk maar ik vind het zo vies :(

nu vind ik eigenlijk wiet sowieso al vies ruiken maar na 1 hap word ik al misselijk van de smaak wat ik eigenlijk toch wel jammer vind. aangezien je gelijk al misselijk begint dan.

ik heb het al een aantal keer gebakken ook met verschillende cake recepten laatste keer zelfs met brownie mix gemaakt maar als nog overheerst de smaak van de wiet zo erg nu doen we er ook wel behoorlijk wat in volgens mijn. vorige keer hadden we er voor 20 euro in gedaan :grin: weet eigenlijk niet of dat normaal is.

maar goed nu zit dus de volgende cake feestje er aan te komen en zou ik graag een lekkere cake willen bakken :tongueout: dus als jullie tips hebben hoe de smaak van de wiet minder kan maken zonder heel de cake te verpesten hoor ik het graag :tongueout:

of andere recepten die leuk zijn om een keer te proberen:tongueout:

Groetjes Linda

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Probeer eens hasj brownies, als je ze goed maakt proef je niks!

Wij gingen altijd cakeje versieren met hagelslag en slagroom, smaakt ook prima! :stoned:

misslinda

Bewuste gebruiker
Heb net muffin mix Citroen en framboos gehaald die ga ik dan met hasj proberen hoeveel moet ik hebben dan voor 24 muffins???

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hmm wij hadden twee 12jes caramello, dat was volgens mij een kleine 3 gram hasj met 4 personen. Niet opgekregen en toch knettervaag :P

Denk dat wij op ongeveer een halve gram per persoon zaten uiteindelijk.

Zijn die 24 brownies voor 24 personen? :P

misslinda

Bewuste gebruiker
Haha nee ik weet nog niet hoeveel mensen er komen, als er niet zoveel komen maak ik denk ik minder nouja ik kiek wel ze blijven natuurlijk wel paar dagen goed en zijn vast nog wel mensen die ik er blij mee kan maken als ze niet op gaan..

Beter te veel als te weinig he haha heb er helemaal zin in gekregen en het is pas woensdag pfff

Bovenaan