Hoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

• Dagelijks?

Stemmen: 7 20,6%
  • Om de paar dagen?

Stemmen: 2 5,9%
  • Wekelijks?

Stemmen: 8 23,5%
  • Twee wekelijks?

Stemmen: 9 26,5%
  • Maandelijks?

Stemmen: 8 23,5%

• Totaal aantal stemmers
    34

teonanacatl

Belezen gebruiker
alleen in het weekend en meestal wel elk weekend 1 dag doorhalen :)
1g.
af en toe is een paar weken stoppen hé.
heel goed te doen

grtz teo :wink: :wave:

BacingsPen

Badass junkie
gebruik het nog niet zo lang, maar het is echt een middel dat ik dagen achter elkaar doe, en dan weer een paar weken niet.. Just like the rest :rolleyes:

Normaal gesproken elk weekend + soms op donderdag.
Maar heb t nu al 2 weken niet gedaan. en dat bevalt me eigenlijk ook wel.
de 15de van de volgende maand weekendje antwerpen , dus dan weer ff wel. :wave:

strawberry_colada

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik het al een hele tijd dagelijks.... Gemiddeld zit ik aan een 5 g in de week (met een zwaar weekend erbij aan 6 à 7g), mijn weekends gebruik ik wel regelmatig om mijn roes uit te slapen (dan slaap ik gemakkelijk 24u aan één stuk door).
Ik krijg er wel het schijt van dat jullie direct iemand beginnen afbreken of uitlachen vanaf het moment dat iemand een hoeveelheid zegt die jullie ongeloofwaardig in de oren klinkt.
Iedereen die lang aan de rappen zit weet toch dat je eraan gewend geraakt?
In mijn beginfase kon ik van 1 lijntje gemakkelijk 48u opblijven en actief zijn.
Als ik nu hetzelfde lijntje van toen zou nemen dan kan ik na 5 min. in slaap vallen.
Iedereen reageert anders op pep, en dat heeft niets te maken met stoer willen doen.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Alleen op grote feestjes. De lichamelijke verkrachting zorgt ervoor dat ik het niet bij elk feestje of weekend doe. Vind het een groot nadeel dat je conditie er zo van achter uit gaat...Sport nu weer 3x per week na een maand niet hebben gesport vanwege speed en ik merkte echt dat conditie achteruit was gegaan...of het kwam omdat ik maand niet ben gaan sporten natuurlijk haha, maar ja na speedgebruik in het weekend heb je echt geen zin om maandag weer op de crosstrainer te staan.... :grin: :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
^ Hey jij vroeg hier niet zo heel lang geleden toch nog van alles over speed, je wilde i.p.v. van xtc tijdens feesten overstappen op de speed. Bevalt het een beetje?? :grin:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:

Dat zijn de voordelen van speed idd, dat vind ik ook en vele met ons :grin:
Dat van je conditie valt volgens mij wel mee, gedurende zo'n feest ben je als het ware mega aan het sporten. Het herstellen daarvan duurt gewoon iets langer.
Je zegt dat je geen zin hebt om te sporten, dan ga je toch gewoon wel ondanks je geen zin hebt en sport je wat minder vaak dan 3x en wat minder intensief.

Ik ontspan de dag erna liever met een valiumpje (diazepam) :mrgreen:

Als je vragen hebt wat betreft het filteren PM je maar even.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb ook nooit zin om te fitnesse na pep, zoizo omdat me energie op is.. pas na 2 a 3 dagen na pep kan ik weer een beetje sporten.. en om uit te rusten na pep en te kunnen slapen, rook ik altijd een paar jointjes.. die dan ook erg lekker hard aankomen :hearteyes:

peace

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Donnie:

Ja misschien wel idee om idd wat minder lang te sporten en wat minder intensief...stom heb ik nooit zo over gedacht...heb altijd zoiets gehad van als je gaat minimaal een uur...maar waarom zou ik....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb zo mijn ups en downs, momenteel probeer ik het bij een paar keer per maand te laten.... Blijft te moeilijk voor me om het helemaal te laten voor wat het is....

P.S. met nu 81 stemmen in de poll, best een flink aantal regelmatige speedgebruikers hier op het forum eigenlijk.... Wist natuurlijk al dat het er best een aantal waren, maar toch wel grappig om er nu zo´n getal bij te zien. Met 81 mensen kun je toch best een aardig feestje bouwen... :wink:

Taat

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
P.S. met nu 81 stemmen in de poll, best een flink aantal regelmatige speedgebruikers hier op het forum eigenlijk.... Wist natuurlijk al dat het er best een aantal waren, maar toch wel grappig om er nu zo´n getal bij te zien. Met 81 mensen kun je toch best een aardig feestje bouwen... :wink:
Bij het forum 'drugs' en dan in het topic: 'Snuif je' zijn op dit moment 229 stemmen, had idd niet verwacht dat er hier toch nog zoveel mensen (geregistreerd iig) waren

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Every single fucked up wasted day. Sinds een jaar nu alweer. Daarvoor 7 jawel 7 jaar clean. En nog voor de 7 magere jaren........ 5 jaar Every sinngle fucked up wasted day.
En nee dit is geen bluf, ik ben een arm schaap op speed. Ik heb het in die 7 droge jaren ook altijd geweten, ik kan niet NEE zeggen na 1 lijn.
Per dag zit ik nu aan 1 a 1,5 > tel maar 10 gr per week. Een tijdje geleden met mijn ex kwamen we na verkoop nog geld tekort om in ons eigen spul te voorzien. Kwamen met ons 2 niet toe met 100gr per maand. En nee was geen baggerspeed. Ik zorg altijd dat ik het beste heb wat er enigszins te vinden is. Tot Amsterdam toe ben ik het ooit gaan halen. 400km.
Diegene die me een beetje kennen weten dat ik zelden uit m'n nek lul.
Diegene die beweren tot 2,5 a 3 per dag te gebruiken, ik geloof je! Daar zat ik ook na 5 jaar dag in dag uit.
Het meest onbegrijpelijke is dan nog dat je er nauwelijks iets van merk > prestatiegericht dan.
Integendeel, je vergeet veel maakt meer fouten neemt overantwoorde risico's.
Maar zonder geraak je je bed niet meer uit. Mijn ochtendcaps van 0,7 ligt klaar van s'avonds.
Hap slik dan sigaret en dan ontbijt.
Vergis je niet in dat klotepoeder!!!! Ik ben verslavingsgevoelig en kan geen NEE meer zeggen.
Dus wat je ook doet begin niet met dagelijks gebruik, je word er alleen maar ongelukkig van.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm,, wat ik dan niet helemaal begrijp is dat als je dan al zo ver bent geraakt en al 7 jaar clean bent geweest dan weet je tog als de beste dat het beter was in die jaren dat je clean was, en het is erg moeilijk maar alsje al 7 jaar clean bent geweest snap ik niet dat je nu niet nog een x kan afkicken,, natuurlijk afkicken is altijd moelijk en zwaar en een zware kut tijd,, maar als je na 7 jaar afkicken nog een x de vraag krijgt: moet je speed?? dan lijkt me dat een retorische vraag... :wave:
peace

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Tja, er is veel meer voor nodig geweest vooraleer ik terug begon met import export, want daar ging het toen om. Maar import zonder label of tester doe ik niet aan. En alles naar de klote. Maar er is heus niet één of andere gek geweest die me dat zomaar aanbood. Daarvoor heb ik eerst een halfjaar moeten creperen vooralleer ik het op één na laatste deed waar ik nog uitweg in zag.
De andere keuze heb ik ook ernstig overwogen...maar kon gewoon de trekker niet overhalen.
Geloof me na 7 jaar weet je beter, maar iedereen heeft een draaglast en een draagkracht.
Simpelste stelling die er is wanneer je draaglast je draagkracht overschrijdt dan knapt er iets.
Ben toen doodgegaan, en nu zie ik er geen graten meer in om nog eens te proberen (hoewel ik er voor ga gaan vanaf morgen) vermits ik enkele jaren cel wachtende heb. T'is een verloren zaak heeft mijn advo al gezegd, dus.............../

Bovenaan