DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje??
Fantastisch!!
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is

eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!
Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"!

Het voelt ook "echter" dan xtc.
Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.
Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!
Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.
Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc
Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.
Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!!
Maar dit is allemaal erg off topic haha...