Hoe vaak mag ik trippen?

Flosty

Newbie
Ik vraag me af hoe vaak ik mag trippen ik weet da je er allesins altijd een paar dagen moet tussen laten maar ik heb het eens 2 keer in een week gedaan en toen was ik heel verward en veel flashbacks voor een paar dagen.

Dus hoelang moet ik er tussen laten om mezelf niet te veel te beschadiggen

wat zijn eigelijk de gevolgen van regelmatig gebruik
en is er een verschil tussen LSD en andere natuurlijke tripmiddelen opvlak van gevolgen voor je mind.
mag je sommige tripmiddelen meer als andere gebruiken?
en wissel je best af of kanj het geen kwaad om bij 1 iets te blijven?

want ik wil beslist niet worden zoals sommige mensen die veel te veel getript hebben.

Doerak

Bewuste gebruiker
Hoe zwaarder het tripmiddel, hoe beter het is te matigen. Wat ook een belangrijke factor is hoe stevig je in je shoenen staat. Sommige mensen kunnen elke week (een paar keer?) trippen terwijl anderen liever een paar weken pauze nemen. De duur van de trip is als laatste ook belangrijk. Een 24 uur durende trip hakt er meer in dan een DMT trip van (maximaal) een kwartier.
Sommige tripmiddelen werken sowieso niet goed meer als je het te snel achter elkaar neemt; er treedt toleratie op. Paddo's kun je op zich wel 1x in de maand nemen. DMT zou je elke dag kunnen doen, maar lijkt me niet verstandig aangezien het effect nogal heftig is. Peyote zou ik slechts een keer in het kwartaal doen... Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen wat het beste is. Het verschilt gewoon per drug en per persoon. Je zou zelf het beste moeten weten wat goed voor je is. Just don't overdo it...

azgaza

Badass junkie
Laat er een maand tussen tenminste, en dan ook maar één tripmiddel per maand ofzo, beter is 2-3 maanden nog, maar als je het echt aankan kan om de 2 weken ook nog wel.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Zowieso hebben de meeste mensen niet echt snel weer zin om te trippen na een lange trip te hebben meegemaakt.
Aangezien er meestal een hele hoop te verwerken den ik je om gewoon minimaal maand tot 2 maanden rust te houden

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
De duur van de trip is als laatste ook belangrijk. Een 24 uur durende trip hakt er meer in dan een DMT trip van (maximaal) een kwartier

ik heb nog geen dmt gedaan, maar ik denk da je na een zware dmt-flash wel enkele weke nie veel zin hebt om te trippe (ookal duurt het nie lang) terwijl met lsd (wa 10uur duurt) je enkel nog meer zi krijgt om te trippe...

denkik he

en hoe zwaarder, hoe "schadelijker" het kan zijn imo

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
Zowieso hebben de meeste mensen niet echt snel weer zin om te trippen na een lange trip te hebben meegemaakt.

ik denk van nie :tongueout:

hangt er volledig van af hoe je trip was imo... als je bad bent gegaan, ja dan heb je effe geen zin meer in trippe, maar bij een trip die 't beste van je leve' was, hehehe...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Nou van de meeste mensen die paddo trips of Lsd trips hebben meegemaakt hadden de meeste zoiets van.... Dat was leuk,maar even niet meer.
Denk aan verwerkingsproces,flashbacks etc.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ja, ik heb da de eerste keer da ik tripte ook wel gehad da ik het allemaal toen effe moest verwerke (was ook door andere omstandighede same zoals relatieprobs etc)

maar als ik nu trip, wil ik echt gewoon zelfs de dag erna al trug trippe...
en zo ken ik nog wel veel mense eiglik

Doerak

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Doerak zei:
De duur van de trip is als laatste ook belangrijk. Een 24 uur durende trip hakt er meer in dan een DMT trip van (maximaal) een kwartier
ik heb nog geen dmt gedaan, maar ik denk da je na een zware dmt-flash wel enkele weke nie veel zin hebt om te trippe (ookal duurt het nie lang) terwijl met lsd (wa 10uur duurt) je enkel nog meer zi krijgt om te trippe...
Ik kan wel meerdere malen per week op DMT trippen. Zoals ik al zei verschilt het per persoon. Daarom is het ook zo lastig om antwoord te geven op Flosty's vraag. De ene persoon is de ander gewoon niet...

azgaza

Badass junkie
Mensen zeggen hier dat ze na een trip een tijdje niet zo veel zin hebben, bij mij is het omgekeerd, ik vind het jammer als het afgelopen is en denk 'jaa nog een keer' en het is een hel zo lang te moeten wachten, wat ik wel doe.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb de eerste 2 dagen na een trip meestal veel zin om het nog eens te doen, maar daarna bouwt die zin langzaam af en hou ik me er niet zo mee bezig. Na een week of 3 heb ik meestal wel weer zin in een trip. Ik trip zo'n 1 keer per maand.

ruuupert

Newbie
Ik had dus een halve gram keta en een zegel van ,150 p-lsd genomen. Gram cokee en berg 3mmc 25 bromazolam ehbo ! ...... zelfde avond thuis

Sins die dag elkendag een halve zegel van 100 weinig effect.......
Iknhad geen ideee van tolerantie

Dus elke dag zegels genomen voor n week bijnna vanacht dronken in het gras gaan liggen t wasd helderr 25 x bromazepam er in en nog 3cmc en toen al me zegels genomen ik denkn 5x 150mg
Dat werkt dus nog wel nu paar dagen pauze dinsdag weer een van 150 denk ik zo

Nacht van mn leven !!!!!!!!!!!!

_shikantaza

Badass junkie
Ik had dus een halve gram keta en een zegel van ,150 p-lsd genomen. Gram cokee en berg 3mmc 25 bromazolam ehbo ! ...... zelfde avond thuis

Sins die dag elkendag een halve zegel van 100 weinig effect.......
Iknhad geen ideee van tolerantie

Dus elke dag zegels genomen voor n week bijnna vanacht dronken in het gras gaan liggen t wasd helderr 25 x bromazepam er in en nog 3cmc en toen al me zegels genomen ik denkn 5x 150mg

Nacht van mn leven !!!!!!!!!!!!
Gaat het een beetje? Je reageert op een post van 16 jaar oud.

Ruupert, het lijkt mij het beste om hulp zoeken voor dat extreme drugsgebruik.

zeker Benzos zijn een hell om af te komen.ben zelf een jaar+ verslaafd geweest aan bromazolam en kan je vertellen, het nuchtere leven is veel beter!

succes!

ruuupert

Newbie
Ik probeer te overleven maar ik ga het niet redden. .... na alle opnames en alles is het genoeg. 3 weken dan de laatste keer clinic me leven is verwoest
Financieel kapot disciocatie disorder
Ik. Ben manis depressief. Heb me leven verpest en nu nog een keer naar een kliniek ..... 3 weeken. Ik ben gestopt met debiele hoge doseringen anabolen
Gebruik alles wat ik kan krijgen .

Geen familie meer ik ben zo verdwaald en mentaal kapot . Bestel bij die rare rc sites van alles. Niks helpt. Hulp vraag ik maar .... ik ben 35 heb alleen maarr gelogen bedrogen en gebruikt elke dag vraag ik het me af .. doe ik het vandaag ? En hoe
Of wacht ik op me laatste uitkering en ga loss tot me hart stopt. Kheb de mensen waar ik het meeste van hield pijn gedaan .
Ik ben in de war vergeet alles weeg niks meeer vertrouw niemand. Heb psychozes. En twijfel elkenseconde over wat ik moet doen ik kan biet meer met mezelf leven. Ik weet niet meer wie ik ben ..... ik kan nie meer maar zelfmoord lukt me niet ..

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik probeer te overleven maar ik ga het niet redden. .... na alle opnames en alles is het genoeg. 3 weken dan de laatste keer clinic me leven is verwoest
Ik. Ben manis depressief. Heb me leven verpest en nu nog een keer naar een kliniek ..... 3 weeken. Ik ben gestopt met debiele hoge doseringen anabolen

Geen familie meer ik ben zo verdwaald en mentaal kapot . Bestel bij die rare rc sites van alles. Niks helpt. Hulp vraag ik maar .... ik ben 35 heb alleen maarr gelogen bedrogen en gebruikt elke dag vraag ik het me af .. doe ik het vandaag ? En hoe
Of wacht ik op me laatste uitkering en ga loss tot me hart stopt. Kheb de mensen waar ik het meeste van hield pijn gedaan .
Ik ben in de war vergeet alles weeg niks meeer vertrouw niemand. Heb psychozes. En twijfel elkenseconde over wat ik moet doen ik kan biet meer met mezelf leven. Ik weet niet meer wie ik ben ..... ik kan nie meer maar zelfmoord lukt me niet ..
Of je stopt (met hulp) met drugs, zodat je zoveel mogelijk stabiliteit krijgt, zodat je niet continu je dopamine en serotonine uitput waardoor je je nog kutter voelt, zodat je niet leeft op geleende energie die je met rente terugbetaalt, zodat je niet je psychoses meer triggert dan nodig is en zodat je 'een' ritme aan kunt brengen in je leven.

En dàn beoordelen of je mentale problemen je leven ondraaglijk maken. Neem contact op met 113 als je het niet meer weet :)

Sniffle88

Bewuste gebruiker

Hey ruupert

Wat onwijs kut dat je je zo voelt.
Je schrijft dat je over 3 weken naar een kliniek moet dus je hebt al een stap gezet dus ergens heb je nog steeds dat kleine beetje overlevings drang in je.

Je hebt aardig wat gebruikt en dit heeft je natuurlijk geen goed gedaan. Denk dat je zoveel door elkaar gebruikt zodat je even niks meer voelt maar dan werkt het uit en val je in een zwaar dal. Voor mensen waarbij alles goed gaat hebben na een avond drugs dat ze weer ff uit die welbekende dip moeten komen. Voor jou is die dus echt mega zwaar je voelt je al zo rot dat je die dip er helemaal niet bij kan gebruiken. Wil hier dus mee zeggen dat je op dit moment hulp moet zoeken.

Bel een crisis opvang of zoals hierboven genoemd 113.

Je moet eigenlijk beschermd worden van je zelfmoord neiging. De drugs die je hebt genomen zal nog wel even zn sporen nalaten. Lekker veel slapen misschien om even nergens aan te denken.

Als je eerlijk bent tegen je familie en vrienden en hun uit kan leggen wat er allemaal speelt zullen een aantal waarschijnlijk veel meer begrip tonen en je willen helpen.
Zeg ze dat het je spijt en dat je er veel verdriet van heb en hoe je je nu voelt.

Je bent 35 je hebt nog zoveel tijd om alles om te gaan gooien en je leven weer op te bouwen.

Wens je heel erg veel sterkte in deze zware periode. En hoop dat je de goede keuzes gaat maken.

Misschien dat je voor de zekerheid je pinpas bij iemand kan afgeven of een dag limiet van bijvoorbeeld 15/20eu op zetten zodat je niet in een depresieve bui weer een hoop drugs kan kopen.

Mocht je behoefte hebben aan een praatje dan mag je een pb sturen.
Wie weet helpt het van je afschrijven ook een beetje. En je komt denk ik ook genoeg mensen tegen die een poosje geleden precies dezelfde gedachten hadden maar die nu blij zijn dat ze het niet hebben gedaan.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Gaat het een beetje? Je reageert op een post van 16 jaar oud.
Wow, ik dacht de OP een antwoord te geven tot ik uw post las. Dit komt uit 2007, ik had helemaal niet op de datum gelet. Ben nu wel benieuwd of de OP hier nog zit en er nog iets over te zeggen heeft. Al staat er bij zijn profiel dat hij maar 1 post gedaan heeft merk ik nu ook op.

Bovenaan