hoe weet ik dat het safe is?

Ronald43

Newbie
Ik ben me wat in het verdiepen in het druggs wereldje en wat voor effecten welke druggs hebben. Ik wil op heeeeele kleine schaal wat gaan experimenteren. Als ik op de forums lees lijkt het soms of iedereen alles al in huis heeft of adresjes heeft voor druggs. Hoe komt iedereen in aanraking met druggs en met adresjes? Misschien ben ik een beetje wereldvreemd , maar wie wil me helpen?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je geen vrienden of kennissen hebt die gebruiken is het behoorlijk moeilijk om ergens aan te komen, ik had dit in het begin ook en gebruikte daarom ook gewoon niet. Toen leerde ik nieuwe mensen kennen die gebruikten, en toen ging het snel met de adressen.

Connectie is alles.

Chris Pontius

Badass junkie
Petrovic zei:
Als je geen vrienden of kennissen hebt die gebruiken is het behoorlijk moeilijk om ergens aan te komen, ik had dit in het begin ook en gebruikte daarom ook gewoon niet. Toen leerde ik nieuwe mensen kennen die gebruikten, en toen ging het snel met de adressen.

Connectie is alles.
helemaal mee eens.

ga aub niet aan wildvreemde vragen of ze wat hebben, zorg dat je de mensen kunt vertrouwen :wink:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ga naar een goa party en vraag wat vage mensen om LSD. Zat LSD daar.
Voor speed en xtc ga je naar een gabber!
Beetje generaliserend maar vaak is het waar..

Soms kun je in de coffeeshop ook wel mensen leren kennen die connecties hebben. Want zoals Petrovic al zei connectie is alles!

Probeer anders eerst wat legale dingen zoals Wiet, n2o (lachgas), Salvia..

Ronald43

Newbie
Is het niet verboden om in coffeeshops te vragen naar connecties? Staan ze je niet raar aan te kijken als je zoiets vraagt?

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ronald43 zei:
Is het niet verboden om in coffeeshops te vragen naar connecties? Staan ze je niet raar aan te kijken als je zoiets vraagt?

Niet aan het personeel natuurlijk he, gewoon aan bezoekers..
Neem het me niet kwalijk maar je bent echt een beetje wereldvreemd of niet :wink:

Hoe oud ben je eigenlijk..?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Alles laten testen, connecties vind je niet zomaar. Maar in de buurt bij de Wallen in Amsterdam zijn er goede dealers te vinden. Het is vaak een neger die verkoopt dus let erop. Vaak word het je gewoon aangeboden als je daar loopt zonder dat je iets vraagt

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Alles laten testen, connecties vind je niet zomaar. Maar in de buurt bij de Wallen in Amsterdam zijn er goede dealers te vinden. Het is vaak een neger die verkoopt dus let erop. Vaak word het je gewoon aangeboden als je daar loopt zonder dat je iets vraagt

Je word daar sowieso geripped.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dan heb je echt geluk gehad, maar het hangt er van af wat je koopt..

Grammetje coke is daar: grammetje paracetamol.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
:P dan had ik geluk. Maar een keer gekocht daar. Is me wel 20 keer aangeboden. Verder beginnen met paddo's en lichtere legale tripmiddelen.

Ligt zeker aan je leeftijd als je goede connecties wilt scoren. Feesten zijn goede plekken om je stuff te kopen. Maar doe alsof je er veel van weet anders word je geheid geripped

Finesse*

Belezen gebruiker
De Sjeik zei:
Wromtraxe zei:

Je word daar sowieso geripped.
Door een hele groep "coke" roepende negers die je aanvliegen zodra je ja zegt.

Wallen is bij voorbaat troep, junkies en crackdealers met kutkwaliteit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Door niet een PM naar mij te sturen om te vragen naar mijn connecties.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Door niet een PM naar mij te sturen om te vragen naar mijn connecties.
:tearsofjoy:
Maarre als je zelf al vindt dat je op dit gebied wereldvreemd bent, waarom ga je dan niet gewoon eerst een jointje roken in de coffeeshop of als je wilt trippen ga je langs de smartshop voor truffels (Philosophers Stones)? Lijkt me een stuk makkelijker en veiliger dan dealers aanspreken die je rotzooi gaan verkopen of contacten aannemen van mensen die je niet kent :wink:

caatje

Badass junkie
Wromtraxe zei:

Lijk tme een domme actie: wachten tot de neger op de Wallen voorbij komt en aan je "vraagt" speed, coke, xtc? (zo vroeg en neger het eens aan mij daarzo) Om als je ja zegt vervolgens een vitamine pil in je handen geduwd te krijgen. Wat wou je doen dan? Naar de poltie stappen met de zin; hij heeft me genept?

Drientje

DF-koning
Kees Klapkaak zei:
Ronald43 zei:

Niet aan het personeel natuurlijk he, gewoon aan bezoekers..
Neem het me niet kwalijk maar je bent echt een beetje wereldvreemd of niet :wink:

Hoe oud ben je eigenlijk..?

Hahahaha, moet ineens denken aan mijn avontuur in Utrecht. Zo groen als gras (tot mijn 19 nooit uit en heel christelijk) ging ik in Coffeeshop Andersom vragen of ze ook xtc verkochten :tearsofjoy: . Als ik daar nu aan terug denk moet ik weer lachen. Ow wat was ik onwetend zeg!

Bovenaan