Hoe zelfstandig te scoren?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Goedemiddag,

Heeft iemand tips hoe ik er achter kan komen hoe ik aan cocaïne kan komen? Ik begrijp de regels van het forum en snap dat ik niet concreet een verkooppunt mag opvragen. Het punt is dat verhuist ben van de stad naar een dorp. Ik durf niet zo zeer de stap te maken om in de kroeg rond te vragen. Hebben jullie nog tips of links naar plekken?

Ik kan natuurlijk zo naar de grote stad om straatdealers aan te spreken maar ik wil juist kwalitatief spul.

Mocht ik de regels hier al mee overtreden dan geen BAN aub maar volgens mij moet dit kunnen. Alvast dank

Groet Du

Mevrouw Pløp

Badass junkie
Goedemiddag,

Heeft iemand tips hoe ik er achter kan komen hoe ik aan cocaïne kan komen? Ik begrijp de regels van het forum en snap dat ik niet concreet een verkooppunt mag opvragen. Het punt is dat verhuist ben van de stad naar een dorp. Ik durf niet zo zeer de stap te maken om in de kroeg rond te vragen. Hebben jullie nog tips of links naar plekken?

Ik kan natuurlijk zo naar de grote stad om straatdealers aan te spreken maar ik wil juist kwalitatief spul.

Mocht ik de regels hier al mee overtreden dan geen BAN aub maar volgens mij moet dit kunnen. Alvast dank

Groet Du
Met tips of links naar plekken vraag je dus alsnog naar verkooppunten. Lijkt me niet de bedoeling

Dirkjan

Badass junkie
Goedemiddag,

Groet Du
Je moet zoeken naar een man die tegen zijn slippers praat, hij luistert naar de naam Sateliet-Sam

Even serieus, dit valt onder verkooppunten vragen en is niet toegestaan hier

Laatst bewerkt:
Duidelijk. Snap de taboe niet zo.... we gebruiken allemaal maar we zwijgen over hoe we eraan komen....

Desalniettemin dank voor jullie reacties. Ik zal toch het risico nemen en random mensen aanspreken. Fijne avond allen

Mevrouw Pløp

Badass junkie
Duidelijk. Snap de taboe niet zo.... we gebruiken allemaal maar we zwijgen over hoe we eraan komen....

Desalniettemin dank voor jullie reacties. Ik zal toch het risico nemen en random mensen aanspreken. Fijne avond allen
Het is geen taboe maar gewoon een regel. We zijn geen forum voor dealers en we helpen elkaar niet in illegale praktijken. Lijkt me duidelijk.

Fijne avond en succes!

Proxima

Bewuste gebruiker

Als gebruikers kunnen we elkaar op dit forum ondersteunen, zolang het maar legaal is.

Als we verkooppunten voor illegale substanties gaan doorgeven, dan zijn we weer illegaal bezig.

Snap je het verschil?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan