1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zie je of je speed/pep droog is

Discussie in 'Speed' gestart door 123345., 8 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. 123345.

123345. Newbie

Hoi allemaal, mijn vraag is eigenlijk gewoon hoe zie je of je speed droog is, en hoe drogen jullie het meestal?

Groetjess

2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Uitsmeren over een bord of spiegel is het makkelijkst te afschrapen daarna.
    Als je met je pasje klein beetje duwt op de speed en gaat weg als een solide stuk geen nattigheid brokken.
    Dan is het droog desnoods duw je op de speed die uitgesmeerd is de rand naar binnen toe vormt dat een aprt stuk dan hak je er een paar keer in dat is het wel duidelijk poeder.
    Je speed kan ook al droog zijn terwijl het paste is, je wrijft het uit en je kunt het bij elkaar halen en tot poeder hakken.
    Als je natte paste hebt, zet het voor een ventilator of stop het in de magnetron, dan is het zo droog.
    Of je neemt gewoon 10 minuten de tijd en doet iets nuttigs.
    Zo smeer je het als op de foto ik doe het niet op een ideaal plaatje boeit me niet.
    Het uit gesmeerde is droge speed maar die brokken zijn ook al droog je hoeft ze alleen plat te maken dan bij elkaar te vegen en hakken maar.

Succes.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 8 sep 2018
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Omdat ik deze keer erge plak speed in mijn bezit heb, heb ik het om te testen hoe droog het was in de vriezer gelegd. Na 24 uur in de vriezer was er niks bevroren of geklont. Dat betekend dat het helemaal droog is. (Helaas dus dat het gewoon plak-zooi is ipv gewoon nog nat wat ik had gehoopt).
    Je kunt het bij twijfel altijd nog eens goed drogen. Op een bord of schaal uitsmeren en gewoon aan de lucht in huis laten drogen in een droge ruimte. Het ligt er aan hoe nat het nog is maar na 24 uur drogen zou het toch wel droog moeten zijn gok ik.
    Speed kan per keer heel erg verschillen hoe het is. Plak zooi, te fijn poederig, te nat, te grof etc.

4. DeProfeet

DeProfeet Experimenterende gebruiker

@De Dunne bevriezen doet het toch alleen als de speed nat is van water i.p.v. bijvoorbeeld productieresten vanwege een lager vriespunt?

Correct me if I’m wrong

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Dat zou best kunnen. Ik heb weinig verstand van dat soort zaken. Ook ben ik pas een “beginner” met speed. Mij was dat trucje verteld met de vriezer. Omdat ik van die mega plak zooi heb dacht ik t ff te testen zo hoe droog het is. Idd zal dat vooral voor water etc gelden. Wat het vriespunt is van de chemicaliën weet ik niet.

Was je speed met aceton, (zie hier hoe https://drugsforum.nl/threads/speed-wassen-met-aceton.61955/page-7#post-1272644 ) dan haal je sowieso de eventuele cafeïne er uit en soms ook wel een beetje van de productieresten dacht ik.
    Je speed is dan sowieso zuiverder. Daarna goed drogen en je weet dat je goede speed hebt.
    (En natuurlijk je speed laten testen in een testcentrum).

Laatst bewerkt: 9 sep 2018
    DeProfeet vindt dit leuk.
  6. Mercedesz

Mercedesz Belezen gebruiker

Als het niet nat is :nerd:

7. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Als je er tegen blaast en alles ligt op de grond is het droog.

FrauLindemann, Bas en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Smeer het idd uit en ga even iets anders doen, na een kwartier weet je zeker dat het droog genoeg is voor je neus.

Pompen vindt dit leuk.
  9. Maddog

Maddog Bewuste gebruiker

Bord (zonder speed, later pas toevoegen)10 seconden in de magnetron, dan is t warmer dan de omgeving, en droogt het sneller.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  10. Twirley Bird

Twirley Bird Experimenterende gebruiker

Dit is de snelste manier werd me verteld, klinkt ook logisch of onder een warme lamp uitgesmeerd laten drogen.

11. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

De manier die ik hierboven beschreven heb kost je misschien 5 minuten wachten, schrapen hakken klaar.

Laden...