Hoe zit jouw drugsgebruik eruit op een avond?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Hallo

Hoe ziet jouw avond als je uitgaat eruit op vlak van drugsgebruik? Hoeveel gebruik je en hoeveel combineer je?
En wat zijn jouw favo tips/combinaties om optimaal van je avond te genieten?

Als ik vroeg begin (met voordrinken bij vrienden enzo) wordt er natuurlijk beetje gedronken en doe ik een lijntje of twee
coke als ik dat al niet gedaan heb die week. Dan naar de club wat MDMA/XTC met een beetje keth op mijn hoogtepunt, dan op de avond
wat XTC/Keth bijpakken en op het einde een lijntje coke om fris thuis te geraken.

Jullie?

Thx

Chr0nic

Belezen gebruiker
Op een goeie dag/avond begin ik met alcohol pep en jointjes, vervolgens later op de dag/avond/nacht is het tijd voor de MDMA, dit combineer ik dan met jointjes en keta. Vervolgens tegen het einde aka laatste uurtjes begin ik aan de GHB om de comedown te verzachten en de scherpe randjes van de mdma en pep te dempen. De ghb blijf ik dan doseren tot ik in bed lig eigenlijk. Als er een after is is het meestal ghb en keta nog alleen. Dit is trouwens alleen van toepassing bij festivals/goeie feesten.

Salvia

Bewuste gebruiker
Nou ja, het gebruik in mijn vriendengroep verschilt heel erg. Sommige mensen drinken niet, andere mensen smoken niet, weer andere mensen doen geen ketamine/ballonnetjes, dus op een "doorsnee" avond zit iedereen gewoon lekker z'n eigen ding te doen terwijl ik in m'n eentje of samen met nog iemand 4-6 lijntjes op een avond doe of zo. Af en toe smokete ik ook nog bij, maar het is nu echt al de zoveelste keer geweest dat wiet niets of alleen maar negatieve dingen toevoegt aan mijn trip, dus dat doe ik niet meer.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan