1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zuiver of onzuiver en welke cuts hadden jouw Coke-aankopen volgens het labo?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Johnny Snow, 13 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Hallo,

Ik vraag me nu toch wel af wat exact de zuiverheid van Coke in het algemeen is.

Goed om te weten, op de UK na hebben we de zuiverste straat Coke.

Ook handig om te weten, Coke is werkzaam vanaf 20% en is op volle kracht vanaf 85% (indien zonder psycho-actieve cut). Onversneden Coke is ook te verkrijgen.

Vermeld of je je Coke bij een alledaagse dealer hebt gekocht, op straat of vanuit de wagen, of dat je hogerop de ladder (tot aan de importeurs zelf toe) koopt.

En dan graag de uitslag van het labo, zuiverheid en cuts en als het bevestigd is afkomst.

Mijn laatste, deze maand, kwam terug op 89% zuiverheid, enkel versneden met het niet schadelijk en niet actief middel Cinamoyl (meest populair bij de highest quality Coke als cut), gekocht van de importeurs zelf. Peruviaanse Flakes. (Hot plate was handig).

Hopelijk krijgen we zo een beter beeld van de Coke purity en cuts, zeg ook even of je Belg of Nederlander bent.

Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).

Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt! :)

Laatst bewerkt: 13 dec 2017
    Arisen, Wilwilwel en Kikemoes vinden dit leuk.
  2. Wilwilwel

Wilwilwel Experimenterende gebruiker

Heb ook gebruikt altijd bij de zelfde maar was vaak niet goed als ik er wat van zei werd hij vreselijk kwaad en dreigen ik zal niet weten waar je het kan testen

3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Heb de coke in belgie nooit anders gekend zoals jij de goeie beschrijft. Ik doe het nu al bijna 2 jaar niet meer maar kan met zekerheid zeggen dat ik weinig coke onder de 70% gesnoven heb. Schijnt dat de kwaliteit zelfs gestegen is deze zomer maar kan ik zelf niet beamen. Waarschijnlijk had ik een goeie connect of gewoon geluk om het goeie spul te mogen gebruiken. Ging het ook niet zoeken op straat maar bij mensen die jaren in het reilen en zeilen van coke meedraaien. Heb een zooi aan mensen gekend die met het "ik heb goeie" verhaal komen maar nooit konden tippen aan een minilijntje van wat ik snoof. Veel superlijnen zien voorbijkomen terwijl ik met een miniscuul klein snuifje er weer tegen kon. Maar heb het gehad. No more ^^.

Kikemoes vindt dit leuk.
  4. Johnny Snow

Waar liet jij je Coke dan testen in Belgie misschien? Ik ben opgegroeid in Antwerpen en had nummers van zowat elke dealer, altijd zooi tov mijn bron hier in Amsterdam. Ik kan moeilijk geloven dat jij je Coke liet testen en dat je zulke kwaliteit daar van een alledaagse dealer had.

5. PsyTekZ

Om direct een Belg aan Antwerpen te linken lijkt me toch wat kortzichtig. Ik heb ook nergens vermeld dat mijn bron indertijd alledaags dealt of een straatdealer is. Amsterdam is ook voor Belgen bereikbaar.

Kikemoes vindt dit leuk.
  6. PsyTekZ

Kon mijn post niet meer bewerken maar om even terug te komen op het testen van coke. Als ik enkele pillen haal weet ik dat van die grote/kleine zak minimaal 2 pillen al getest zijn en krijg het resultaat ook mee. Zelfde met de sosa vroeger. Ik haalde het en van de partij was altijd een sample getest. Daarom dat ik met zekerheid zeg dat ik bijna altijd 70% + coke gebruikt heb. De andere resterende waar ik geen resultaat/percentage van wist kwamen uit eigen streek en was meestal bagger.

Kikemoes vindt dit leuk.
  7. Kikemoes

Kikemoes Belezen gebruiker

Heb zelf niet zo vaak coke gebruikt omdat ik het niet echt super vond ofzo en steeds wou bij nemen, getest op 67% moet er wel bij zeggen was toen speed verslaafd en ik vond die speed toch veel mooier als coke,

8. Kenz

Kenz Newbie

Hier in Belgie helaas geen mogelijkheid om te testen. En cocaine is toch echt wel mijn favoriete drug waar ik heel wat leuke momenten mee gekend heb.

Wat ik tegenwoordig kan scoren raak ik helaas geirriteerd en zenuwachtig door, wat best jammer is aangezien ik niet zo ver van Antwerpen woon, waar het toch vrij zuiver zou moeten binnenkomen.

Ik mis de cocaine die ik 2-3 jaar geleden kon scoren. Van een middelmatige lijn dat warme, praterige, bijna ‘god-like’ gevoel. Machtig, maar helaas voor mij al even verleden tijd!

Arisen vindt dit leuk.
  9. Johnny Snow

Je Coke laten testen kan in Antwerpen bij de Free Clinic, Google hun website en neem telefonisch contact met hen op.

10. Kenz

Kenz Newbie

Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?

11. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Er is altijd bagger Cocaïne in omloop ! Genoeg kneusjes ! Die denken veel geld te kunnen verdienen om SoS te versnijden ;-') Simpele zielen.... En niet denken EY! misschien moet ik eens kwaliteit cocaïne verkopen! Zodat de klantjes terug blijven komen en niet overstappen naar anderen dealers! En misschien dat mensen onderling op Feesten/Huis Feesten mond op mond reclame maken voor je! Als je eenmaal kwaliteit verkoopt xD

Albedo en Arisen vinden dit leuk.
  12. Arisen

Arisen Experimenterende gebruiker

ik heb 3 monsters 3 verschillende die ga ik volgende week allemaal wegbrengen voor te testen ik heb nog nooit laten testen ben wel benieuwd wat de uitslag is dan kan ik de dealers ook laten zien wat een bagger ze me hebben verkocht :rage:

Conjo vindt dit leuk.
  13. Arisen

ik heb mijn eerste test results binnen , ik heb 3 verschillende en je mag maar een sample per keer laten testen bij het vincent van gogh .
    sample1] 81% COCAINE
    2% lavisamol
    overige stoffen afval productie proces

snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.

Conjo vindt dit leuk.
  14. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Mooie uitslag toch!
    Ik moest het even opzoeken maar Lavisamol is een ontwormmiddel.. Why the heck zou je dat in cocaine versnijden? Idd is het bij lage hoeveelheid onschuldig.
    Kun je zoiets met wassen er uit krijgen? Ik weet wel dat coke niet vaak word gewassen vergeleken met speed.

Arisen vindt dit leuk.
  15. PsyTekZ

Goeie coke hoeft niet altijd een heftig effect te geven. Perucoke is namelijk erg chill. 81% is al een mooi resultaat.

Arisen vindt dit leuk.
  16. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Dit wordt toch echt 9/10 keer in cocaine versneden, haha.

17. Ballitch86

Ballitch86 Experimenterende gebruiker

Kan je ook amfetamine/speed laten testen in belgie ? Zoja mogen jullie dat altijd melden aub :) ik woon in Hasselt, Belgie, maar ben afkomstig van Meerhout, Belgie waar ik ook af en toe woon dus liefst daar iets in de buurt. Thanks

18. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Cocaïne is altijd versneden.... Wordt al gedaan in het land zelf... Ik heb cocaïne vaak laten testen bij jellie en het was 84% voor de rest zeiden dat er geen schadelijk stoffen in zaten. 89% is max wat snuifcoke kan zijn. Ze hadden geen antwoord op de vraag wat ander 5% was.... En ze geven daar geen antwoord op, vaag!. sowieso coke boven de 80% is <3

19. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Ik vond sterk Cocaïne echt kut... werd vaak misselijk en kreeg zo'n Kut brok in mn keel! Zenuwschrokken door lichaam heen. moest leren doseren...Kreeg ook behoorlijk paranoïde gedachtes! Vooral als de drank ging uitwerken of de ghb en de coke ging het overnemen. Ik klapte helemaal dicht en moest echt... Diep na denken voor elke zin... Of mensen keken je aan! Denken dat ze over je lullen. Gelukkig ben ik van mezelf rustig persoon en niet agressief! En dat eerst keer op een festival haha nooit meer. Pilletje is leuker.:) Want je zit echt op een heel niveau dan pillen slikkers haha MAAR gelukkig heb je voor elk probleem een oplossing een diazepam met een temazepam anders doe ik geen sos :grin:

Arisen vindt dit leuk.
  20. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

in speed in acetone gooien! Ik heb laatst voor de grap PeP gedaan na Jaren...… Het blijft toch kansloos kut drugs :grin:

21. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Te veel van het 'goede' is nooit goed he. Je kan wel sterke coke willen, maar dat vind je lichaam niet altijd leuk.
    Heb je er al wat van geleerd?
    Tjah, volledig begrijpelijk als je die drugs door elkaar gaat gooien. Tis ook echt vrij logisch, want van coke heb je bepaalde effecten en van alcohol heb je bepaalde effecten. Van coke kan je zelfverzekerder praten/overkomen en met alcohol lul je eigenlijk alles eruit wat in je op komt.
    Je komt eerlijk gezegd over als een zeer dreigend agressief persoon. Misschien ben ik de enigste die dat heeft?
    Niet elke oplossing past op ieder probleem. Maar wat jij wilt, als jij er 10 benzo's in wilt gooien ben je sowieso van de bijwerkingen af. Is ook allemaal super goed dit, de bijwerkingen 'oplossen' met drugs. Die bijwerkingen zijn er niet voor niets, haha. Ik heb nog nooit sos op, wil het wel een keer doen, maar jij bent gewoon niet sos waardig. Je misbruikt het zwaar vind ik persoonlijk. Ik zie jou als iemand die klaagt over het feit wanneer er GHB in je drankje is gedaan terwijl je GHB ondertussen mixt met andere drugs. Haha

22. Arisen

Hoi jongens bedankt voor de reacties !

uitslag test 2
    81% cocaine rest bijproducten niets zoals lavisamol en dergelijke.
    volgende week test 3 :blush:die coke die ik voor volgende week laat testen die glinsterde heel erg net alsof er suiker in zat ik ben benieuwd wat de uitslag is

prettig weekend !!

Conjo vindt dit leuk.
  23. Arisen

ja ik had heel wat ingekocht op zoek naar top , nu kan ik dus wel effe vooruit :blush:

Conjo vindt dit leuk.
  24. fredje

fredje Newbie

76% hier, echt lekkere al zeg ik het zelf.
    Rush is super wel ghb en alcohol inclusief, sweet!

Arisen vindt dit leuk.
  25. Arisen

ja ik merk het ook , ik denk dat ik een heftige rush gewend ben omdat ik vroeger deed basen, maar die van nu is echt chill ik merk nu het verschil !

26. PsyTekZ

Coke base komt sws harder aan maar het is zo verslavend en ongezond dat een snuifje wat "verstandiger" lijkt. Het basen zorgt ook voor een korte intense rush waar een snuifje zich wel wat opbouwt.

Arisen vindt dit leuk.
  27. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

In 2017 lag het gemiddelde van coke ergens rond de 36% van alle in Nederland geteste samples. Quote me hier niet op maar het was onder de 40% en lag ergens in de buurt.

Overgrote deel versneden met Levamisole. De meeste mensen hebben geen idee wat het is maar het is veel meer dan een ontwormingsmiddel die witte bloedcellen significant doet afnemen en je immuunsysteem aantast. De Levamisole metabolieten van ook van zeer significante invloed en produceren o.a. methylfenidaat(/ritalin) gelijkende effecten met meer bijwerkingen.

Arisen vindt dit leuk.
  28. Arisen

Hoi gasten derde en laatste test voor voorlopig is binnen 85% cocaine :upsidedown: nou ik mag niet klagen na deze test reeks,ik had het echt niet verwacht blijkt dat ik toch minder wist dan ik dacht TAV cocaine
    goede resultaten en die gun ik iedereen !

Conjo vindt dit leuk.
  29. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Geniet

Arisen vindt dit leuk.
  30. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Yo ik zeg alleen wat de nadelen kunnen zijn van coke gebruik in de begin fase. En deze bijwerkeringen zijn algemeen bekend met Sos gebruik! Door overmatig alcohol gebruik kan je nog wel eens overmoedig worden... zonder dat je het door hebt. Ik ben niet agressief! ik zeg alleen van te sterk Sos met je kunt doen. En wat mijn persoonlijk ervaringen zijn. Het is echt niet zo dat ik dat naar mensen toe loop ofzo .... maar je kunt nogal raar nadenken. Ik heb het voor de rest altijd onder controlen.

Laatst bewerkt: 14 sep 2018
  31. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Clown... iedereen maakt wel eens fouten in het begin! net als 1ste keer met xtc . Ik ben Nooit iemand tot last geweest. En idd van fouten leer je. Het leven is 1 groot leer fase he’

32. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Zeiden ze bij jou ook niet wat de overige versnijding middelen zijn? 4% ? Bij mij was die laatst 84% en voor de rest geen schadelijkmidelen in Zaten... dat was enigste

33. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

sos is al een duivel maar base 1000 x duivel nog nooit gedaan... maar ik vraag me wel eens af?1ste keer basen krijg je nooit meer zelfde effect daarna? Je bent eeuwig opzoek naar orgasme in je kop wat je nooit meer krijgt ? En toch door blijven gaan? En lijkt mij nogal duur grap volgens mij? Want hoelang doen jullie met 1 goeie gram Sos met basen?

34. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Heb je het echt onder de controle of denk je het onder de controle te hebben? Daar zit wel een verschil in. Niet iedereen heeft dezelfde grenzen bij wanneer je nu nog de controle hebt of niet. Sommige die denken dat ze de controle hebben zijn juist de controle kwijt omdat ze er al zo ver ingezogen zijn.

Ik zeg ook niet dat je dit bent, ik zeg alleen dat je zo over komt. Gezien je manier van taalgebruik en zins-opbouw. Overigens denk ik dat je drugs gebruik hier mee te maken heeft, dat het invloed heeft op de manier hoe je praat.

Of course, iedereen maakt fouten en 'leert hier van'. Maar velen vergeten dan nog om het gene wat ze leren, ook toe te passen. Dat is ook nog een dingetje dat veel mensen vergeten en niet bij stil staan.

En voel je trouwens niet aangevallen of zo, ik bedoel het allemaal goed. Maar ik heb gewoon het vermoeden dat je vaker dan 1x per week cocaine gebruikt en je d'r niet bewust van bent. Ik heb een aantal mensen in mijn naaste omgeving zien veranderen door drugs gebruik. Alles veranderde aan hun zelf. De persoonlijkheid die ze hadden uiteindelijk kwam voort uit hun drugsgebruik.

35. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Leuk verhaaltje:) zolang ik Mn kosten kan betalen en een normaal ritme heb in het leven! Goed/Baan luxe leven kan lijden met een leuk vrouwtje naast je! En idd ik heb zelfde meegemaakt dat vrienden die compleet zijn verandert van lieve jongetjes naar egoïstisch klootzakken

36. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Cocaïne net alle drugs om van te genieten!
    En niet om je problemen te vergeten! En is idd gevaarlijk goedje!ik raak ook het iedereen af! Want Sos is pas lekker als je eenmaal mist:) en in verleden heb ik idd fouten gemaakt want meestal Sos niet het probleem maar als eenmaal onderinvloed bent van anderen middel bent is het super lekker! Hoeren neuken ghb/alcohol poppers tot je nemen! Altijd maar opzoek naar ulitiem orgasme hha

Laatst bewerkt: 14 sep 2018
  37. Arisen

nee ze zeiden niet welke versnijdings middelen er in zaten ik denk dat als er iets in zit wat niet deugd dat ze dat wel vermelden

Conjo vindt dit leuk.
  38. Arisen

klopt bas te veel van het goede is niet goed , ik zit nu al een paar weken in het weekend op de coke ik merk nu wel dat ik me meer ga afzonderen van mensen en dat gebruik meer word ik denk er over na , nu gaat het nog goed maar er komt een moment dat het niet goed gaat ik realiseer me dat , belangerijk is dat ik ook genoeg tijd neem om te herstellen anyway
    mijn vooraad raakt op en dan ga ik gas terug nemen .
    en dat je makkelijker gaat praten klopt ook maar dat vind ik niet erg ik blijf toch mezelf aleen heb ik minder remmingen dat vind ik oke altans daar schaam ik me niet voor.
    hey stay frosty !:tongueout:

Conjo vindt dit leuk.
  39. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Zulke periode ken ik ook maar moeilijk momenten in het weekenden. hoe zwaar het ook is... lekker stukje gaan hard hardlopen of een avondje jointje roken keta gebruiken...filmpje kijken en als dat eenmaal op is.. is het leuk geweest. zolang maar alcohol en ghb mijd want dan is besluit heel snel gemaakt persoonlijk ,dan zit ik volgas aan het witte goud en je bent paar honderd euro’s lichter... maarja ik kan natuurlijk makkelijk lullen ik snuif het... jij doet aan base ensnuiven, als ik goed heb? Iedergeval sterkte en succes

Arisen vindt dit leuk.
  40. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Ik heb zelf tijd lang aan medicijn baclofen gezeten en na 1 a 2 weken op 60 Mg perdag haalt compleet de zucht naar alles weg ( je denkt er compleet niet meer aan )... alcohol/Sos/ghb ik ging zelfs minder roken maar het werkt niet bij iedereen en NL schrijven het niet zomaar voor omdat (off-label is)verslaving artsen/verslaving zorg zijn natuurlijk bang voor hun baantje want stel je eens voor? Wonder medicijn dat alle verslavingen oplost? En dit medicijn
    te goedkoop om te maken voor veder onderzoek want farmaceutische fabrieken maken liever duur medicijnen waar veel geld mee te verdien valt

Arisen vindt dit leuk.
Laden...