1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel alprazolam gebruiken jullie voor voor recriatief gebruik

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door logitecholiv, 17 jan 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. logitecholiv

logitecholiv Newbie

Mijn vraag is hoeveel 0,5mg alprazolam gebruiken jullie voor recriatief gebruik ik vind persoonlijk alprazolam het best lekker chill dus. Dat hand ook af van persoon tot persoon. Hoe je lichaam daar op reageert natuurlijk en ik weet het sommige mensen vinden deze benzo maar niets.

2. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Aan het gebrek van animo op het forum zou ik zeggen niet doen. Maar hey wie ben ik :P

3. jam

jam Bewuste gebruiker

Is je vraag hoeveel we je best zouden aanraden, of hoeveel we graag zelf nemen?
    Ik heb het slechts 1x geprobeert een gecrushte 1mg retard tablet en dit was wat teveel van het goede, ik vond dit weinig recreatief, maar ik sliep vrijwel direct in en heb zeer lang geslapen toen. Ik vond het ook erg lang werken ondanks dat ik de pil in stukjes gedaan had.

4. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

3 mg Lorazepam | 15 mg Valium omgerekend:
    1,5 mg alprazolam is genoeg voor mij.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

0 mg.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Ik lig bij 0,5 mg al voor pampus...

7. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

ik begin met 2mg, daarna pak ik nog 2.. daarna nog 1 ... enzovoort
    maarja ik en benzo"s gaan niet echt samen. loopt altijd uit op bijpakken tot ik blackout ga en wakker word met rare verhalen van wat ik allemaal gedaan heb

als je xanax recreatief wilt gebruiken zorg dus dat je genoeg zelfdiscipline hebt om niet bij te nemen

ilovehasjandweed vindt dit leuk.
Laden...