1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel coke ?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Plato071, 30 jun 2019.

Tags:
Changes GGS Verslavingszorg
  1. Plato071

Plato071 Experimenterende gebruiker

Hoeveel coke gebruiken jullie gemiddeld per dag week maand ? En als jullie pauzeren hoelang dan ? Gebruikte zelf 2 g per dag

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Gemiddeld eenmaal per jaar 0,5-1,5 gram gok ik, maar daarin ben ik waarschijnlijk de uitzondering.

Coke heeft relatief veel volume en is boven gemiddeld caustisch (brandend). Hart en vaatziekten worden om die reden nog wel eens in verband gebracht met coke. Een beetje algemene richtlijn die ik hanteer is of ik nog in staat ben om te sporten in nuchtere staat. Wellicht soms wat kort door de bocht maar al beter dan geen richtlijn.

AphexTwin vindt dit leuk.
  3. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Ik koop me elk jaar 2 gram (1 gram begin vh. jaar, 1 gram ergens tijdens de zomer), over het algemeen Peru (1e keus) of Colombia.
    Ik heb geen vaste gebruikstijden en neem zelden meer dan 50-75mg/keer. Dan heb ik een zalige 2 uur durende rush en meer moet dat niet zijn voor mij.
    Momenteel zit ik achter op schema lol, dus m’n volgend grammetje zal pas voor het najaar zijn.

Plato071 vindt dit leuk.
  4. AphexTwin

Wij zijn allebei de uitzondering op de regel. :tongueout:

Jmths vindt dit leuk.
  5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik voeg me bij de uitzonderingenclub. :wink: Ik heb pas 1x coke in huis gehad, 400 mg ofzo, dat in 2x opgemaakt en heb het daarna eigenlijk nooit meer opnieuw gekocht. Vond het best leuk, maar wel dure shit voor hoe lang het duurt. Misschien binnenkort nog maar eens een keer bestellen, maar ik ben dan toch meer een amfetamineliefhebber als ik moet kiezen, de prijs en de duur in acht nemend. Maar ja, dat is persoonlijk. :)

AphexTwin en Jmths vinden dit leuk.
  6. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Nog nooit gedaan. Ik heb wel met een vriend afgesproken om een keer coke te doen wanneer hij weer terug in NL is en dan een gram te delen, kijken hoe ver we komen. Ik ben van plan het heel sporadisch te houden daarna als ik het nog vaker wil doen.

7. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Het lijkt erop dat de uitzonderingenclub niet echt uitzonderingen zijn hier maar dat mensen die vaak coke gebruiken juist een uitzondering op de regel zijn lol

8. mdmaAndCoke

mdmaAndCoke Newbie

Waarschijnlijk omdat dit forum erom gaat drugs zo veilig mogelijk te gebruiken.
    En de meeste op dit forum er ook zo verantwoord mogelijk mee omgaan.

Ik zelf ben weer gestopt met de coke ik vind het lekker maar zodra ik merk dat ik het te vaak ga nemen naar mijn zin stop ik ermee. Ben al eens verslaafd geweest daarnaast 5 jaar clean van alles. En nu gebruikte ik af en toe ik deed het 1x per maand en rustig aan merkte ik dat ik naar 1x per week ging. Dus weer een pauze inlassen het het 1x per maand erna beperken tot 1x in het kwartaal. Als dat lukt hou ik het erbij en anders gewoon niet meer doen. Hou het nu gewoon even bij de mdma omdat ik dat goed in de hand hou.

9. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Nou ik behoor waarschijnlijk net aan niet tot de uitzonderingsclub want ik gebruik het minstens maandelijks. Wel dan maar 250mg op een avondje. Dus mag ik dan ook bij de club? Ik beloof het dan niet vaker dan 2x in de maand te doen. Is maar een halve gr per maand.

Aaah toooee!

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Mezelf

T is niet zo maar een club he, het is een supercoole club!

Nou, vooruit dan maar aangezien ik geen probleem heb met mezelf.

AphexTwin en Mezelf vinden dit leuk.
  11. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Niet. Pep -> overrated coke. lol

Geen gemekker, pep is lekker

Natozlato vindt dit leuk.
  12. AphexTwin

Mezelf vindt dit leuk.
  13. silkroad

silkroad Belezen gebruiker

gemiddeld , 2-10gram per week.
    dagelijks e grammetjes cocaine en wat bier. dan 1x per maand mdma en 1x per week wat speed. zo 3jaar aan een stuk.
    gokken,zuipen,vrouwen en drugs.
    wat mensen afzetten soms ook

14. silkroad

liever meth dan

15. acht.zes

Jmths en AphexTwin vinden dit leuk.
  16. silkroad

ik ben het leven moe, zo moe als koude pap. waarom nog leven? alles is toch verziekt

17. acht.zes

@silkroad
    Iets minder drugs doen, wellicht komt dan de levenslust wel weer.

Mezelf vindt dit leuk.
  18. silkroad

lekker knallen, overlaatst op awakenings had ik 1 pil op. ik flipte man! uit test van vriend bleek het om mda te zyn? nooit meer zag overal mieren en hoorde vogels op mij af komen.

19. acht.zes

@silkroad
    Nooit meer wat?

Nooit meer ongeteste pillen mikken?

20. silkroad

wist zelfs niet dat MDA en piperazines weer in opmars zijn en komen.
    naar het schijnt zit piperazines weer in speed?

21. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Piperidines is in ieder geval wat ze aan Amfetamine plakken om er Methylfenidaat (Ritalin) van te maken. Methylenedioxyamfetamine (MDA) is simpelweg MDMA met een methylgroep minder en dus qua structuur meer gelijkend aan amfetamine dan methamfetamine. Van MDA wordt gezegd dat het vrijwel hetzelfde doet als MDMA maar dan met pyshcedelische effecten in de mix.

MDA verkoopt normaal gesproken voor meer geld dan MDMA, het is dan ook wat apart dat iemand je dit verkoopt als iets anders.

acht.zes vindt dit leuk.
  22. Psychotica Soberlie

Psychotica Soberlie Experimenterende gebruiker

dagelijks , mischien 0,2 gram tot 2 gram per dag....

23. Cantera

Cantera Newbie

Met gemak soms maanden en maanden niets. Kan ik aan goede komen (ben wel kieskeurig) dan wil ik gerust weleens een weekje of twee 1 tot 2 goeie grammen per dag nuttigen.
    Vervolgens bouwen we dan weer een rustperiode in van weken of maanden.

24. silkroad

neen piperazines zat vroeger in xtc pillen en het is vergif!
    MDA = psychedelica mdxx component
    piperazines of BZP = vergif en da verkopen ze als speed

25. acht.zes

26. silkroad

ah ik weet dat PIPERAZINES ( BZP ) in speed zit tegenwoordig met straatdealertjes

acht.zes vindt dit leuk.
  27. silkroad

vandaag 1grammetje coke gekocht
    was geen cocaine :( you win or you lose!

28. acht.zes

@silkroad

Wat was het dan wel?

Zelf nog nooit meegemaakt dit.

Mezelf vindt dit leuk.
  29. AphexTwin

Ik wel al meegemaakt.
    Ik kreeg bakpoeder i.p.v. coke. :tearsofjoy:

acht.zes vindt dit leuk.
  30. acht.zes

En heb je nog een lekkere taart gebakken @AphexTwin ?

31. AphexTwin

Lekkere taartEN zelfs, lol.

32. silkroad

levamisole lidocaine
    verdoofde mijn twee voorste tanden en ik had buikkrampen. heb zo reagent testjes en EZ purity na verder inzicht gaf EZ puurheid geen kleur dus wijst op geen coca aanwezig en de kleurtjes wezen uit op speed( caffeine? levamisole,lidocaine en het was zoete smaak en geur ( bakpoeder ofwel mannitol isonital of wa is het allemaal)
    zonde maarja

33. silkroad

en na paar uur van laatste lijn he mb ik zo e kriebelig gevoel in de top van mijn hoofd ( fuzzy gevoel in mijn hersenen ) heb da met speed soms ook.
    dus mensen!! fake troep is meestal speed levamisole en verdovingsmiddelen yakkes mijn hart klopt nog steeds ervan

34. silkroad

normaaaaal gezien geeft cocaine als ge da snuift een goed praterig gevoel er kunnen wel wat nadelige effecten zijn omdat coke meestal altyd versneden is maar deze had ik totaal geen euforie enkel nerveus gejaagd en krampen in buik!
    was levamisole gemixt met lidocaine en een beetje speed voor wat energie gevoel en dan nog is die speed enorm versneden met caffeine!
    - levamisole
    - speed
    - caffeine
    - lidocaine of wat verdooft!
    50€ waard voor 10€ mix door elkaar zo 10 klanten hebt ge 400-500€ winst gemaakt

35. AphexTwin

Schandalige praktijken.

36. silkroad

zolang het blinkt als een diamant en brokke zijn is de jeugd TEVREDEN!
    voor mij is het nu jaren geleden dat ik nog eens fier was op een poeder
    als ge ziet hoe mensen opgefokt zijn en iedereen gebruikt "coke" ja de mensen zyn gewoon ziek door de levamisole
    denk voor het jaar 2000 dat cocaine zijn beste tijd was! voor niets dat het zo populair is geworden

37. Don_Juan

Don_Juan Experimenterende gebruiker

Je test dus je pakkie, en volgens de test zit er geen coke in, maar je gaat het dan vervolgens wel snuiven? Hoe serieus moeten we je nog nemen?

38. silkroad

ja omdat een EZ puurheid soms ook kan mis zijn

39. silkroad

ja da zyn zo van die EZ puurheid testers met 5 kleuren van kleurloos tot heel zwart naargelang de kwaliteit.
    mijn blijft kleurloos en test positief op levamisole,speed,lidocaine

40. acht.zes

@silkroad
    De kwaliteit van de coke is heden ten dage gemiddeld genomen hoger dan die ooit was, dus ik denk dat een en ander aan je slechte connecties ligt en misschien ook aan tolerantie.

Waarom ben je trouwens niet na het testen teruggegaan naar de dealer om je geld terug te eisen?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Hoeveel coke
  1. Psychedelic-experience
    Reacties:
    83
    Weergaven:
    9.524
  2. mdmafreak
    Reacties: