1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel flunitrazolam staat gelijk aan 1 mg flunitrazepam?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door The1WhoKnoxx, 13 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. The1WhoKnoxx

The1WhoKnoxx Newbie

Ik heb nergens een omrekentabel hiervoor kunnen vinden. Iemand enig idee?

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik denk dat je er net als Clonazolam vergeleken met Clonazepam er vanuit kunt gaan dat het ongeveer 2x zo potent is.

Al denk ik dat het makkelijk is om de potentie in gewicht van de farmaceutische tegenhangers te onderschatten door de veel tragere opkomst en uitgerekte effecten, mensen zijn nou eenmaal iets meer korte termijn ingericht.

prumme mulle shieter vindt dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Jmths

Ik denk dat het wel degelijk over flunitrazolam gaat.

flunitrazolam is een RC (research drug, nog niet op de officiele markt) die een alternatief voor het bekende flunitrazepam zou moeten zijn.

Ik heb eigenlijk nog alleen maar slechte verhalen over flunitrazolam gehoord, het werkt niet of zo goed als niet. Of het spul werkt echt niet of nauwelijks, of de vendors verkopen een nepper.

4. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Yush, ik heb Flunitrazolam in aanzienlijke hoeveelheden misbruikt. Flunitrazepam met een triazole ring extra.

Ik kan je verzekeren dat het wel dergelijk werkt, ongeveer even potent als Flubromazolam in gewicht, eerste effecten merkbaar vanaf slechts 100µg. 500µg is een stevige dosering voor iemand met milde tolerantie, benzodiazepine tolerantie kan echter absurde proporties aannemen waarbij mensen van 3mg Flunitrazolam zelfs vrij weinig merken.

Ik heb destijds de eerste Flunitrazolam beschikbaar op clearnet gekocht van researchchemicals.eu wat een zustersite was de de destijds Britse vendor OBF (deze bestaat niet meer dus hier is geen sprake van sourcing). Later heb ik eveneens Flunitrazolam van een Spaanse vendor gekocht, voor zover ik kon zien was dit dezelfde goudkleurige substantie/batch.

Meest verslavende RC benzodiazepine die ik tot nu toe ervaren heb, komt aardig dicht in de buurt van een fatsoenlijke opiaat al zijn de effecten op zichzelf wel wat anders natuurlijk. Heftige (relatief korte) ontwenning ook, en benzo ontwenning is al geen pretje. Constant klapperkaakje, veel trillen, snel gaan praten en een constant opgejaagd gevoel uiteraard.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ok,

Dan leveren veel vendors slechte kwaliteit of nepspul want ik heb er al veel klachten over gehoord.

Jmths vindt dit leuk.
  6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

http://drugs.tripsit.me/flunitrazolam en http://drugs.tripsit.me/flunitrazepam. Hier vind je doseringen van beiden benzo's, voor flunitrazolam zijn die uiteraard wel wat meer onder voorbehoud aangezien het nog maar redelijk kort op de markt is.

Ik heb zelf 1 keer Flunitrazolam gebruikt maar vond het persoonlijk te sterk hypnotiserend om er nog een beetje van te kunnen genieten. Ik heb overigens geen benzo tolerantie, maar met de meeste benzo's zat ik vaak wel aan de hogere kant van de dosering en kon ik nog prima wakker blijven als ik dat wilde. Van 250ug Flunitrazolam kan ik me eigenlijk niet veel meer herinneren dan dat ik amper me ogen open kon houden en vervolgens uren later op de bank wakker werd om vervolgens nog wat uurtjes verder in bed te slapen. Flunitrazepam heb ik ook 1 keer gebruikt, 2mg, en daar heb ik een vergelijkbare ervaring mee.

Dat lijkt iets van de laatste tijd te zijn. Toen flunitrazolam zo'n 1,5 jaar geleden op de markt kwam was er nog wel goede kwaliteit te krijgen. Sterker nog, flunitrazolam is een van de sterkste benzo's die er is.

prumme mulle shieter vindt dit leuk.
Laden...