Ja, oogst is oogst voor mij

Zolang ik er stoned van word en mijn plezier aan het telen heb gehad, ist allemaal goed. Daarom dat ik zeg dat ik het niet erg zou vinden deze ronde maar een kleine 100g te scoren. (want het zal bitterweinig worden)
Maar ge gaat dat zien evolueren he, nu heb ik de haze een korte voorgroei gegeven en de indica's gelijk op 12 12 omdat ik oogst nodig heb. Zit me hier weer blauw te betalen aan wietjes die toch niet de smaak geven van zelfkweek. I've tasted homegrown and it's good.
De ronde hierna gaat pas interessant worden! Want ik kan dat vrouwelijk zaad niet stekken zonder risico

Dus moet ik even langs de sanniesshop voor regulair zaad. Ik overweeg de Jack Berry F2 ^^
Dus ja, volgende ronde onder de hps dan met dat vrouwelijk zaad, sweet afghan delicious, black jack en amnesia haze. Die ga ik wel lst'en langs alle kanten, omdat ik niet kan voorgroeien in mijn hok aangezien daar al wat staat.
Ben er vrij gerust in dat er fatte buds op zullen komen

Maar het hokje begint me fel tegen te steken, is niet wat het moet. Dat is Bricolage Mayan om maar snel aan het oogsten te gaan. De volgende ronde ga ik het terug afbreken en er wat meer tijd aan besteden, dat of een tentje kopen.
Welcome back lys btw