1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel in bommetje

Discussie in 'Speed' gestart door Tjaa123, 21 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tjaa123

Tjaa123 Newbie

Beste,

Ik ben een jongen van 60 kg en wil voor het eerst een pep capsule proberen op een technofeest en daarna bijnemen met sleutelpuntjes het is rond de 67% zuiverheid getest maar geen flauw idee hoeveel derinmoet , heeft iemand hier ervaring mee?

2. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Mijn advies, vanwege slechte ervaring met bommetjes op feestjes: begin gewoon met een lekker nakkie/sleutelpuntje of zoals de meeste zullen zeggen; een lijntje. Gewoon een lijn op je telefoon op het toilet aan het begin van de avond. Als je bommetjes gaat nemen voel je het langzamer en zodra je binnen komt op een festival heb je direct al zin om iets te voelen van drugs. Al ben je zo geduldig normaal, op een feestje zal dit minder zijn en je zal al snel lijntjes bijnemen terwijl het bommetje nog aan het oplossen is.

Begin met een lijntje, je voelt het vrijwel direct en je weet of bijnemen nog zin heeft binnen korte tijd of niet. Zo hou je makkelijk het level aan wat je wilt bereiken en kan je niet te snel te veel nemen. Bommetjes zullen vroeg of laat wel vervelend werken op je maag. In mijn geval een opgeblazen gevoel, pijn in de buik, lichte misselijkheid, etc. Als je tussendoor een biertje neemt of kauwgom, dan is je maag er vrijwel direct klaar mee.

Je krijgt lucht in de maag waardoor je gaat boeren. En met dat opgeblazen gevoel en bijkomende misselijkheid zal dat boeren maar niet overgaan. Je hebt dan een gevoel van lucht in je buik met daarboven op maaginhoud wat tegen je keel aandrukt. Probeer dat maar eens om te draaien zonder te kotsen, want dan zou ik dat ook wel willen weten.

Zelf ben ik echt meerdere keren tegen de lamp gelopen hierdoor. Heb het op ieder feest nog een kans gegeven, pep bommetjes. Ook werd ik steeds voorzichtiger met wat ik er bij nam betreft drinken. Al dronk ik water in plaats van bier met heel af een toe een slokje cola om die lucht eruit te laten, het ging uiteindelijk toch over in kotsen met daarna een rot gevoel. (dat rot gevoel na het kotsen, beetje nuchter zijn, vind ik 10x erger dan de hele dip zelf, maar dat is verschillend per persoon uiteraard)

Mijn laatste feestje was afgelopen weekend. Ik had een paar gram pep bij me van ongeveer 55%. De hele avond heb ik nakkies lopen nemen en dit beviel echt geweldig. Uiteindelijk bereikte ik het punt van vaagheid, wat me prima beviel omdat het tegen het einde aanzat van het festival.

Je hebt hier nu (nog al een uitgebreide) tip. Ik zelf weet hoe ik het beste kan doseren op feestjes en op welke manier. Hierdoor heb ik meer geduld, voel ik me meer op gemak en heb ik niet telkens de gedachte van; 'werkt dat bommetje nu wel of niet? Ach laten we een paar lijntjes nemen, dan weten we het zeker.'

Hopelijk heb je hier wat aan! (: Misschien wat tegenstellend: neem een bommetje met nakkies en kijk of het jou wel bevalt, zoek je eigen manier van drugs innemen wat goed gaat. Gaat het uiteindelijk niet goed, probeer het op een andere manier. Als je er maar van leert en je je eigen manier van innemen ontdekt.

Tjaa123 vindt dit leuk.
  3. Een van mijn favoriete drugs encyclopedieën op het internet is Psychonautwiki. Zoals de naam al aangeeft vind je hier als uitgebreid beschreven effecten die redelijk in details treden, en ook de dosering voor bijna elke bekende drug. Het is een soort Wikipedia en wordt dus ook constant bijgehouden, maar wel minder frequent en snel dan dat bij Wikipedia gebeurd.

Hier de pagina over Amfetamine:

https://psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Nu lopen we wel gelijk tegen een probleem aan, want wat hebben ze als richtlijn dosis genomen? Het staat niet aangegeven, maar ik neem aan de hoogst mogelijke puurheid van Amfetamine, geloof dat dat 73 procent was.

Zoals je ziet ligt een "normale" dosering op 30 - 65 milligram. Jouw Amfetamine is ietsjes zwakker, dus ik zou voor 40 - 70 milligram gaan per dosis.

Het is de simpelste zaak van de wereld om bommetjes te maken. Dit kan van vloei, of wc papier, of iets dergelijks. Lopen kloten met sleutelpunten is niet accuraat. Teveel speed is niet zoals teveel alcohol, waarbij je simpelweg in slaap valt. Het is het tegenovergestelde ongeveer en heb het vaak genoeg meegemaakt (praktisch altijd door overdoseren)

Tjaa123 vindt dit leuk.
  4. Tjaa123

Tjaa123 Newbie

Thanks voor de antwoorden! Ik denk dat ik ga beginnen met een capsule van 90mg en eventueel bijpunten indien nodig!

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb nog nooit afgewogen met speed.

Gewoon puur op gevoel doen, beetje bij beetje tot je het juiste effect hebt. Daar heb ik in ieder geval geen weegschaal bij nodig.

Raver en Tjaa123 vinden dit leuk.
  6. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Snuiven op een festival absolute no go.
    Als je uurtje van te voren voor beginnende gebruiker 100MG bom neemt.
    Zul je zeer zeker wel hard gaan voor een aantal uur.
    Tenzij je tollerantie heb en 500MG nodig hebt daarvoor. Hoi

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Waarom?

Laden...