Hoeveel is ?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik lees hier geregeld dat leden een "puntje" of "sleutelpuntje" hebben genomen van een middel.
Nou begrijp ik dat de ene sleutel de andere sleutel niet is, en dat de één zijn puntje voor de ander een PUNT is.

Maar aan welke hoeveelheid in mg moet ik ongeveer denken ? Waar komt het globaal op neer, of hoeveel is bedoeld ?
Daarbij veronderstel ik dat het weinig uitmaakt om welke substantie het gaat (bijv. keta, coke, 3-mmc).

PS. zo fijn om nog een Newbee te zijn. Dan kan ik degelijke vragen nog stellen.:innocent:

• Like
Waarderingen: ljuv

Menace

Newbie
Wat je kunt doen is meerdere sleutelpuntjes op de weegschaal leggen en dan delen door het aantal sleutelpuntjes. Zo heb je JOUW gemiddelde sleutelpuntje dosering.

Dit is natuurlijk niet aan te raden bij hoog potente stoffen!!

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Wil je wel een sleutelpuntje fentanyl geven hoor van 10mg, als je durft... mietje🤭😁
Enorm bedankt voor het vriendelijke aanbod. Toch sla ik even over. Want hoe weet ik of jij dan niet eyeballend 20 mg gegeven hebt.
Hoewel dat verschil voor het uiteindelijke effect weinig meer uitmaakt. Fentanyl heeft een microgram dosering. (dus duizend keer kleiner)

Beter van niet , denk wat aan je uitspraken 😉 niet echt aan te raden.
Voor je het weet searcht iemand rap fent dosering en komt op deze post uit 😂
Inderdaad !

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
De serieuze bedoeling van mijn vraag is om te begrijpen wat mensen bedoelen met een sleutelpuntje.
Online humor kan bizar gevaarlijk zijn want zo makkelijk niet als zodanig herkend.
Dus graag terug naar de serieuze insteek van mijn vraag. Bedankt !

Hoeveel is een sleutelpuntje ?​

Laatst bewerkt:

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Dus de serieuze bedoeling is om te weten hoeveel poeder, met een onbepaald soortelijk gewicht, er op een sleutelpunt van onbekende omvang zit? Tijd voor een weegschaal? Gewoon een idee...

inner_search

Badass junkie
De serieuze bedoeling van mijn vraag is om te begrijpen wat mensen bedoelen met een sleutelpuntje.
Online humor kan bizar gevaarlijk zijn want zo makkelijk niet als zodanig herkend.
Dus graag terug naar de serieuze insteek van mijn vraag. Bedankt !

Hoeveel is een sleutelpuntje ?​
Zoals dope al aan gaf zal de gemiddelde punt tussen de 20 a 25mg liggen.

Bovenaan