hoeveel lijntjes uit 1 gram?

Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...

Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/

Euhm, sos en coke is hetzelfde... Toch waar ik vandaan kom (België).

Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...

Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d

Hij bedoelt waarschijnlijk met "sos gekocht om te proberen" dat hij een nieuwe bron gevonden heeft met coke. Er werd toch geen woord gerept over crack door XLR ? :lol:

Amateurtje zei:
MeejheM zei:

Ja klopt :D, ik wist zelf niet meer dat ik hier een account had aangemaakt :s.

Attimo zei:
Amateurtje zei:
MeejheM zei:

Euhm, sos en coke is hetzelfde... Toch waar ik vandaan kom (België).

Da bedoel ik ook...zo gaar dat hij het verschil nimi wist tusse hetzelfde...

En sinds waneer gebruike wij het woord sos bij ons :s

@XLR8 hey geen probleem bro :)

sniffnsmoke zei:
Of geen troep innemen, maar high quality shit. Krijg je niet zo veel beroertes van! :P

Hihi nu moet ik aan Eric denken met zijn high class shit. Die zag er anders wel een beetje beroert uit toen hij overdosis had haha.

Ik ben inmiddels zo gewend aan versneden spul. Laatst écht goede gehad maar daar krijg je niet meteen een kick van hey, dat moet inwerken, kon er niet tegen, dat opgefokte gevoel was ook weg maar werd juist opgefokt ervan omdat het tegen me verwachtingen inging haha, telkens als je net snuifje had genomen het gevoel om meer te nemen maar zo werkt het niet, kan van dat goede spul wel gelijk een hele dijk opsnuiven maar dat loont zich niet als het eenmaal inwerkt :P

xEmilyy zei:
Hihi nu moet ik aan Eric denken met zijn high class shit. Die zag er anders wel een beetje beroert uit toen hij overdosis had haha.

Ik ben inmiddels zo gewend aan versneden spul. Laatst écht goede gehad maar daar krijg je niet meteen een kick van hey, dat moet inwerken, kon er niet tegen, dat opgefokte gevoel was ook weg maar werd juist opgefokt ervan omdat het tegen me verwachtingen inging haha, telkens als je net snuifje had genomen het gevoel om meer te nemen maar zo werkt het niet, kan van dat goede spul wel gelijk een hele dijk opsnuiven maar dat loont zich niet als het eenmaal inwerkt :P

echt goede coke kom je als eindgebruiker niet tegen.

xEmilyy zei:
sniffnsmoke zei:
Of geen troep innemen, maar high quality shit. Krijg je niet zo veel beroertes van! :P

Hahhaha...gewend aan het versnede spel maar als je dan toch eens 'echt goede spul' hebt dan es het nog een slechter ervaring as het versnede spul???? :s Dus ask het goe begrijp heb je van het versnede spul(hetgene dat elke straatdealer aanbiedt) meer plezier dan het zogezgde 'echt goede spul). Oftwel hejje het heel slecht geëxpliceerd oftwel ben kik ni mee..mo ksnap er niks van :lol:

Je hebt een flinke lasso nodig, dan krijg je veel meer te pakken.

Ik snap er ook weinig van, maar dat heb je vaker op dit soort forums.

Terug
Bovenaan