1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel max bijnemen

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Midlife, 13 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Midlife

Midlife Experimenterende gebruiker

Hoi ,Ben dus een chubby vijftiger, in de midlife crisis ,En ja deze snoepjes ontdekt, veel plezier ervan /mee.
    Gebruik is na minimaal twee maanden "herstel"

Gebruik is afgestemd op mijn gewicht 1 X maal 180mg (=1,5 mijn gewicht), is voor voldoende plezier hoor, maar voor mijn gevoel wel wat aan de korte kant qau tijd ,(stofwisseling) denk ik dan aan.
    Wat is een goede dosering om eens bij te nemen? om de trip te verlengen?
    Denk zelf aan hooguit 30/ 60 mg .
    ben vrij van elke verplichting de volgende dagen, geen andere nadelige effecten als "brak" zijn meegemaakt TIA

2. Snelle Banaan

Snelle Banaan Newbie

Hallo @Midlife,
    Leuk dat je je plezier er in hebt kunnen vinden en heel goed van je dat je er minimaal 2 maanden tussen wacht.

Ik hou zelf niet echt van xtc bijnemen maar als je het doet dan kan je het beste 1,5-2u (ongv na 2u nadat je eerst dosering zit je op je piek maar dat kan voor iedereen verschillend zijn) een beetje bijnemen. Dit zal er voor zorgen dat het effect wat langer aanhoud maar ze zullen echter niet hetzelfde blijven. Je zal er wel meer energiek van worden maar je zal waarschijnlijk ook een stuk vager worden. Het 'love'-gevoel gaat er niet meer op worden.

Probeer als je bij neemt maar 1x bij te nemen om je hersenen te sparen.
    Ik kan je niet zeggen maar wel advies geven over je dosering voor het bijnemen. Ik heb vernomen dat je wel stevig bent en denk wel dat je 30/40 mg bij zou kunnen nemen. maar je moet alleen bij nemen als je je daar goed bij voelt. Dus niet als je niet lekker in je vel zit want dan worden de negatieve effecten alleen maar versterkt en verlengt.
    Xtc is geen trip maar ik weet ook even niet hoe ik het dan zou noemen.

Ik hoop je hiermee een beetje oké antwoord te geven. Ik ben nieuw op het forum en dit is het eerste advies wat ik op het forum geef. Als er iets is laat maar weten.

Mvg Banaan:heavycheckmark:

3. Midlife

Midlife Experimenterende gebruiker

Snelle Banaan,1 ding in ieder geval duidelijk. Het "love" gevoel wordt er dus niet meer van, dan heeft bijnemen voor vanavond geen enkel nut Top info ,en ja Ik gebruik alleen als ik die dag lekker in me vel zit ,bij twijfel altijd uitstel TNx

KropSla vindt dit leuk.
  4. XTStino

XTStino Newbie

Van wat ik heb gehoord moet je sowieso niet meer dan de helft van je eerste dosis nemen.

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Waarom niet dan?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...