hoeveel mg past in capsule?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porsche69

Experimenterende gebruiker
hallo

*Modknip*

Enig idee hoeveel mg 3mmc hier in past? mn weegschaal is net kapot gegaan

Laatst bewerkt door een moderator:

Porsche69

Experimenterende gebruiker
Hmm dit is wel erg gokken maar denk rond 200 mg 😋
Enig idee of dit een goede startdosis is voor iemand van 92kg? Was van plan om dus bommetjes met 3mmc te doen op koningsdag. Vorig jaar deed ik dat ook echter had ik veel en veel te weinig in de capsules gedaan. Had wel wat energie etc maar verder totaal niks interessants. Ik heb gehoord dat de 1e dosis gelijk goed en sterk moet zijn en dat bepaald dan een beetje het gevoel voor de hele dag?

MR_CHIP

Badass junkie
ik nam altijd maat 00
180mg in een capsule en ben 120kg
ik nam er dan wel 2 tot soms wel 4 in 1x (hint doe mijn niet persee gelijk na ! )

Diablo69

Bewuste gebruiker
Enig idee of dit een goede startdosis is voor iemand van 92kg? Was van plan om dus bommetjes met 3mmc te doen op koningsdag. Vorig jaar deed ik dat ook echter had ik veel en veel te weinig in de capsules gedaan. Had wel wat energie etc maar verder totaal niks interessants. Ik heb gehoord dat de 1e dosis gelijk goed en sterk moet zijn en dat bepaald dan een beetje het gevoel voor de hele dag?
Ehmm ik had altijd pillen van 200mg en was voor mij een goede dosis ja! Lekker gloedje voor een paar uur. Maar ben niet zo’n 3mmc expert slechts een paar keer gehad helaas nu niet meer te krijgen

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
Hmm persoonlijk geen fan van capsules, omzeilt alle verdedigings linies van je lichaam waardoor de gehele bom in je center binnen komt.
Aka "all in" poker in mijn ogen. Maar eerlijk is eerlijk, dat vond ik wel pas na x aantal capsules verorberd te hebben. :grimacing:

On topic: hangt van je kapziel af

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hmm persoonlijk geen fan van capsules, omzeilt alle verdedigings linies van je lichaam waardoor de gehele bom in je center binnen komt.
Aka "all in" poker in mijn ogen. Maar eerlijk is eerlijk, dat vond ik wel pas na x aantal capsules verorberd te hebben. :grimacing:

On topic: hangt van je kapziel af
Wat is het verschil tussen 200mg pil en 200mg capsule dan? Je kan toch gewoon minder in een capsule doen?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
hallo

*Modknip*

Enig idee hoeveel mg 3mmc hier in past? mn weegschaal is net kapot gegaan
Ten eerste is het noemen van verkooppunten verboden, ten tweede heb je al eens zo'n zelfde topic geopend. Ook dat is niet toegestaan. Bij deze krijg je een waarschuwing (en ik sluit dit topic). Wil je voortaan ook even middels de zoekfunctie kijken of er over je vraag misschien al een topic loopt? Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan