Hoeveel planten

todo

Newbie
hey,

Ik ben van plan om een aantal planten in een kweektent van 1 vierkante meter te zetten, onder een 400watt lamp, nu vraag ik me af hoeveel planten je kwijt kan per m
(gekweekt in aarde)

thx
:stoned:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Alles tussen 1 en 30, afhankelijk van kweektechnieken, skills, soortjes en genetica...

Verdiep je eens in de kunst van het wietkweken bij onze buren www.wietforum.nl, het is je bijbel als het om info over kweken gaat :)

Mayan

Bewuste gebruiker
In 11L potten al zeker 9 :tongueout:

Je kunt ook meer, maar dan heb je geen speling meer tussen de potten.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Jazeker, maar post dan ook daadwerkelijk een grap :wink:

OT: Ik denk dat 95% van de thuiskwekers in pottenkweekt en zie ook neit waarom niet... Buiten heeft niet iedereen de mogelijkheid toe en een aardebak inelkaar draaien om in te kweken vraagt iets meer tijd en moeite. Daarnaast verneuk je bij een fout ook in 1 keer de aarde van ál je planten.

Dus leg je grap is uit, ik snap 'm niet :P

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
'n Pot gebruiken voor wietkweek
^ Andere benaming voor wiet = pot...

Mijn excuses voor de flauwe humor, bud I'm loving it... :stoned:

't Is geen commentaar @ diegene die in potten kweekt, in tegenstelling: als 'k ga kweken gaat dat waarschijnlijk ook in potten gebeuren :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Mind_blowing zei:
'n Pot gebruiken voor wietkweek
^ Andere benaming voor wiet = pot...

Mijn excuses voor de flauwe humor, bud I'm loving it... :stoned:

't Is geen commentaar @ diegene die in potten kweekt, in tegenstelling: als 'k ga kweken gaat dat waarschijnlijk ook in potten gebeuren :wink:
In dat geval mijn oprechte excusses voor het ontbreken van mijn humoristisch inzicht in je post :P

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
deed zelf 9 per vierkante meter krijg je geen last van dat je toppen geen ruimte hebben 30 per vierkante meter zal ik niet doen opbrengst is de aantal watt's die je gebruikt dus in idiaale omstandigheden kweek je maximaal 400 gram per kweek het aantal planten maakt niet uit maar 9 is een helemooie setup

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
deed zelf 9 per vierkante meter krijg je geen last van dat je toppen geen ruimte hebben 30 per vierkante meter zal ik niet doen opbrengst is de aantal watt's die je gebruikt dus in idiaale omstandigheden kweek je maximaal 400 gram per kweek het aantal planten maakt niet uit maar 9 is een helemooie setup

idd...maar dan moet je het verder wel allemaal goed doen..ik ken professionele kwekers die dromen van dat soort opbrengsten(gram per watt), maar als je het een beetje onder de knie hebt is het heel goed te doen, en hangt ook een beetje af van de soort wiet die je wil gaan kweken..met een wit soortje zul je meer oogsten dan met bv een haze soort en haze duurt ook langer (12 ipv 10 weken)...maar dat is net wat je zelf lekker vindt om te roken....

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Ik neem aan dat je er zoveel mogelijk kwijt wil?:)

Als ik jou was zou ik sowieso een indica nemen, als Chronic, White Widow of K2. Die blijven wat compacter.

Maar ja, het is natuurlijk het belangrijkst wat je zelf t lekkerst vind; indica of sativa.

Bovenaan