hoeveel speed gebruik jij ???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

gtje

Bewuste gebruiker
hey mensne maar meteen een ander topic openen ik ben nu tog bezig :P ...

hoeveel speed gebruik jij nou ???? en hoe vaak elke dag, elke week eens in de maand ???

ik ben daar erg benieuwd naar omdat ik om me heen alleen maar die hard pseed gebruikers zie die het vroeger alelen in het weekend deden ... eigenlijk doen ze dat nu nog steeds zeggen ze... maar hun weekend is inmiddels 7 dagen per week :P ( lol )...

ik ben dus gewoon benieuwd wie mijn verbazen kan :P ik heb zelf nooti erg aan speed gezeten maar het meeste wat ik op heb is 1 gram .... moet we bij vermeld worden dat ik dat in 1 x deed :P wat resulteerde in paniek aanvallen toen ik weer nuchter werd ( 1 dag later ) en flink aan de valium werd gezet door de dokter .... ik ben niet geschikt voor deze drugs :wink:

greetzzz gtje

pretender

Belezen gebruiker
ik zelf gebruik het tijdens stappen en zal neerkomen op een halve gram(68%) speed, of als het te verkrijgen is dex...

de dag erna is altijd wat minder te noemen maar dat hoort erbij...meestal is de caffeine waar het oa mee versneden is de boosdoener...

ciao

Gemini

Badass junkie
Flameon zei:
Ooit eens paar keer pep gehad, maar tis niks voor mij. Die pep kater is niks voor mij :wink:

Sluit ik mij helemaal bij aan.
Ik heb het een aantal keer genomen en zelf 1 keer gehaald wegens gebrek aan beter spul, wat ik vervolgens de dag erna heb weggegeven.

geox

Bewuste gebruiker
pretender zei:
ik zelf gebruik het tijdens stappen en zal neerkomen op een halve gram(68%) speed, of als het te verkrijgen is dex...

de dag erna is altijd wat minder te noemen maar dat hoort erbij...meestal is de caffeine waar het oa mee versneden is de boosdoener...

ciao
Ik heb me laten vertellen dat de dosis caffiene niet meer zou zijn dan in 1 kopje koffie ongeveer.. Daar kan het dus niet van komen. Is toch wel logisch eigelijk? Je gebruikt je reserves op en dan ben je de volgende dag lam. Heb ik er wel voor over, is altijd zo'n dag op de bank liggen en jointjes roken.

OT: Paar keer per maand, alleen op feesjes.. en dan probeer ik de hoeveelheid toch te beperken. Ik wil echt geen pep junk worden :grin:

BlonTjee

Newbie
Uuhm jaar lang zo'n beetje ieder weekend gedaan, maar sinds een jaartje maximaal zo'n 2x in de maand (af en toe wat uitzonderingen, wat vaker of wat minder)...

Ben geen die-hard gebruiker, meestal niet meer dan één grammetje per nacht...

Wat betreft de kater: eerste paar keren dat ik gebruikt heb lag ik een halve week ziek op de bank, maar werd al gauw minder erg.. Nu heb ik behalve een lichte koppijn doordat je ogen hele tijd zo wagenwijd openstaan nergens last van eigelijk :confused:

_Kat_

Bewuste gebruiker
HAH! In de "peak" van mijn pep junk tijd zat ik soms wel grammen naar binnen te halen. En dat allemaal onder een minuut! :openmouth: En het was niet eens altijd troep (wel wat vaker dan ik had gewild) soms was het gewoon (goede) dex en dan kom ik daar pas achter als ik al 1 gram op heb. Oops. Ik leerde hier gelukkig uiteindelijk wel van. Uiteindelijk. Maar toen had ik al maanden van overmatig tot extreem gebruik achter de rug. Het was hardstikke stom maar die junk mentaliteit overviel me een beetje. Nu dat ik dat achter me heb gelaten kan ik een verslaving veel beter zien voor wat het is. Toch nog wat geleerd! (En super veel afgevallen, het is gewoon eng.)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
liever pepparra en beetje hartkloppingen en afterstrak waus dan half kotsent op de bank wakker te worden op een aantal legen flesse whiskey van vorige avond enje voor dat je op de klok heb kunnen kijken al naar de wc rent ofzo,, drankkater is erger vind ik,, maar van pep vind ik het zo kut dat je overal spierpijn hebt (ernstig soms) en een vet opgefokt gevoel hebt soms.. maarja,,
ot deze vakantie heb ik heb wat overmatigt,, door elk weekend en soms in de week doorgaan te doen.. zoals deze paar nachtjes ,, maar na vakantie ga ik beginnen met 2 wekelijks en dan maandenlijks te gebruiken.. proberen,.,. ben iig niet van plan de rest van mn leven weekenlijks te gaan snuiven :tearsofjoy: heb ook niet het idee dat mn hart het leuk vind, (niet dat ik hartproblemen heb.. maartog,, het kan er wel ff hart voor aankomen als een flinke dosis pep uitgaat werken als het op is.. mn hart gaat dan soms wel ff alsof het kogels zijn in sommige buurten..
speed is fucking verslavend als je je al moeilijk aan je eigen regels/voornemens kan houden al helemaal, want het veranderd de manier van denken.. speed begint kutspul en na tijdje zegje dat ze in de hemel zeker een dealer moeten hebben.. want ja, elke dag speed is live fast die young!! be carefull :stoned:

Bcore

Newbie
Hmm, ik gebruik het nu niet meer zoveel. Maar ik heb een weekje gehad dat ik bij een vriend was, en er was elke dag een feest, en elke dag ging er wel 2gr speed doorheen, dat ging me uiteindelijk gewoon te ver. Dus nu ben ik er wat mee geminderd.

Bcore

Newbie
psychopsychedelic zei:
^^
En ik moest er vooral mee kappen omdat het op een gegeven moment een gewoonte word om een lijn te leggen als je wakker word, gewoon het eerste wat je doet .. =/

gtje

Bewuste gebruiker
aigth dus over het algemeen verstandige gebruikers hiero :grin: ach ja ik had ook niet anders verwacht die hard junks hebben geen tijd om achter internet te kruipen maar zijn op zoek naar...

tsjaa raar is het dat er in mijn buurt veel van dit volk loopt dat het liefst in 1 weekend 4 gram weg snuift..maar ach ik veroordeel ze er niet om ... geef mij 4 a 5 gram wiet op een saaie dag en het is ook weg ...beide is niet goed WEL LEKKER :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik gebruik momenteel 1 weekend per maand, ongeveer een halve gram over het hele weekend genomen... Best netjes dacht ik zo!

Immo

Badass junkie
Ik probeer het maximaal 2/3 keer per maand te doen. Dan probeer ik het ook bij 1 bommetje te houden (50 tot 150mg). Ik heb zelf nooit echt een kater van speed. Dat zal waarschijnlijk wel komen omdat ik niet zo achterlijk veel in 1 keer gebruik zoals sommige mensen op dit forum. Met 1 gram speed doe ik gemiddeld 2 tot 4 maanden. Mijn laatste keer speed was 12 juli dus van mij dus dat is alweer een tijdje terug. :)

Taat

Bewuste gebruiker
pretender zei:

ciao
waarom geven sommige hier altijd de caffeine de schuld van een kater :confused:
Heb je een bron dat het door de caffeine komt?

Je put je lichaam helemaal uit door de pep, dan ga je mij niet vertellen dat het door 50-200mg caffeine komt dat je zo brak bent..
Ken mensen die drinken elke dag deze dosis caffeine weg en alsof die elke dag zo lam als een hond zijn na een bak koffie :confused: :confused:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ik gebruik momenteel 1 weekend per maand, ongeveer een halve gram over het hele weekend genomen... Best netjes dacht ik zo!

Ik wou dat ik dat kon. Maar helaas, als ik pep in mijn neus gooi dan vervallen alle regels, normen en waarden, en zit ik gewoon weer dagenlang met mijn neus in het (zeer giftige) poeder. Jammer eigenlijk, want ik HOUD van pep. :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Taat zei:
pretender zei:

ciao

Je put je lichaam helemaal uit door de pep, dan ga je mij niet vertellen dat het door 50-200mg caffeine komt dat je zo brak bent..
Ken mensen die drinken elke dag deze dosis caffeine weg en alsof die elke dag zo lam als een hond zijn na een bak koffie :confused: :confused:

De pure caffeine die in pep zit, is niet te vergelijken met die van koffie....

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
_Kat_ zei:
Marla Singer zei:

Ik wou dat ik dat kon. Maar helaas, als ik pep in mijn neus gooi dan vervallen alle regels, normen en waarden, en zit ik gewoon weer dagenlang met mijn neus in het (zeer giftige) poeder. Jammer eigenlijk, want ik HOUD van pep. :P

heb ik ook wel beetje inderdaad :tearsofjoy: best erg eigenlijk :rock:

Taat

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Taat zei:
pretender zei:

ciao

De pure caffeine die in pep zit, is niet te vergelijken met die van koffie....
Dan nog, je maakt mij echt niet wijs dat de kater vooral door de caffeine komt..

Je put je lichaam uit, te weinig voeding, vitamines, vocht en slaap..Dat is dé boosdoener, en niet de caffeine :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je veel pure caff inneemt, dan word je veel sneller opgefokt en aggresief, licht in je kop,, en ik kan van caff egtwel eensoort van kater krijgen hoor,, ik ben er dan wel overgevoelig voor,, dus ik merk het wel als er caff in zit,, ik voel dan meteen die onaangenamen onrust in mn lichaam :wave:

coudi

Experimenterende gebruiker
euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb :confused: (speed)
grtz

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
coudi zei:
euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb :confused: (speed)
grtz

nou.. 10 gram per maand..

ff denken.. zou dat teveel zijn?? :confused:

NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..

stoppen is natuurlijk altijd het besten :rock:

ik weet het kanker moeilijk

12 jaar geleden nam ik mijn eerste lijn. Ik heb sindsdien meerdere periodes van ongeveer 1,5 jaar ieder gehad waarin ik dagelijks gebruikte. Bij tijden een halve gram of meer, met waak-periodes van gemiddeld 3-4 dagen waarna ik meestal voor zo'n 12-16 uur in slaap viel om na het ontwaken weer te beginnen aan mijn 3-4 dagen wakker.

Dit waren slopende tijden waarin mijn lichaam, geest en geweten me vaak in de steek lieten.
Heb heel veel mensen pijn gedaan in die tijd, want mijn moraal was ver te zoeken!!

Momenteel gebruik ik ca. 250 mg per doordeweekse dag en ik kan hier op gewoon eten en slapen. (wel met hulp van veel alcohol en weed)
Ik slaap nu zo'n 6 uur per nacht doordeweeks, ben wel van vrijdagochtend t/m zondagmiddag wakker meestal.

Het mooie van dit alles is: ik heb een huis, geweldige vriendin, genoeg centjes en ben correct met mijn sociale contacten en relaties... door jaren schade en schande heb ik dus een balans weten te vinden die me momenteel geen negatieve bijwerkingen geeft. En ik denk dat het gebruik van speed zoiezo veel minder slopend is voor je lichaam als je een dagelijks eet en slaapritme in stand weet te houden, zoals ik de laatste tijd doe... jammer dat de weed en alcohol dan weer zo slecht zijn :tearsofjoy:

See ya'll in hell :wave:

coudi

Euhm 1 lijn per dag hoor....maar 1 gram per maand dat is toch weinig soms op een feesje doeje toch al snel 3/4 gr of 1gr....Als ik er geen thuis heb, doe ik zo'n 4 a 5gr in een maand.Maar binnekort weer 25 gr :openmouth:...daarmee zoals nu echt gaan zoals een gek hier op men kamer :openmouth: :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Op een weekend (2 feestjes, vrijdag-zondagavond) gaat er hier wel 2-4g doorheen. Ligt aan de kwaliteit en hoeveel ik uitdeel.
Ik slaap en eet (niet veel) altijd, soms is er eens een keertje dat ik niet kan slapen tussendoor of "geen tijd" heb. Slapen doe ik meestal 3 - 8u.
Ben niet verslaafd, regelmatig een weekend zonder en door de week niks van drugs.

Ik had dit weekend vette speed, 40u wakker op 3 (kleine) lijntjes. 's Ochtends om 6u laatste lijntje, om 8u proberen te slapen, 3 uur wakker gelegen, opgestaan en nog wakker gebleven tot de volgende nacht 2u. Zonder extra.

coudi

nice...ik eet bijna nooit, maar voel me nice...nujaaaa nu ga ik wel weer super lang wakker blijven.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik zit nu al een jaarte op zo'n 6 g verspreid over de week. Meer dan een 1 g op een dag doe ik echt niet. Dan o.d. ik half waardoor ik instant zo parra ben dat ik rond uit belemmerd word in een normaal gesprek met iemand voeren. Ook krijg ik dan zulke trillende handen dat ik niet eens fatsoenlijk meer kan schrijven. :beer: naja als je maar weet waar je grenzen liggen.

coudi

6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d

Ketaboy

Bewuste gebruiker
coudi zei:
6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d

Ghehe nee, van hartsteken heb ik geen last. Ben wel geboren met een gaatje tussen de hartkamers dus wereldsterkste hart heb ik niet. Nu is daar wel weefsel voor gaan groeien en maakt mij dat eigenlijk automatisch geen hartpatiënt dus ben ook weer niet extreem dom bezig.

Ik wil nog wel eens last hebben van steken rond de hartstreek die veroorzaakt worden door verkeerd ademhalen. Denk dat veel mensen dat snel zullen ervaren als hartklachten terwijl het eigenlijk een relatief onschuldige spiersamentrekking is.

Ghehe jeah met 6 g overleef ik het prima :wink: Heb wel de nodige vitaminepreparaten en stukken fruit en groenten in huis die ik ook echt gedisciplineerd blijf eten. Je ziet te vaak dat mensen die vaak pep doen graag als ze dan echt iets moeten eten iets nemen dat ze lekker vinden. Wat natuurlijk in het merendeel van de gevallen gelijk staat aan Fastfood.

Voor de rest is structuur redelijk belangrijk (voor mij althans). Dus zelfs al ben ik niet moe ga ik toch op een zeker moment wel in bed liggen en beland dan desnoods maar die 4 uurtjes in een half wakker/slaap buffer iets. Door dan sochtends wel gewoon uit een bed te stappen en de ochtend rituelen te doen geeft me een stuk prettiger gevoel dan dat ik de halve nacht door het huis spook of me verkrampt uit mijn bureaustoel probeer te hijsen.

Weinig tot geen structuur is voor mij altijd de elementaire factor geweest voor het vervallen in een dal.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?

Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender. Het is niet meer zoals vroeger ghehe. Vreemd genoeg, maand op vakantie geweest ben ik terug neem ik een lijn en ik voelde ineens weer een tiende vanwat me aan vroeger moest denken ghehe. Naja ik heb for some reason het idee dat als ik pep gebruik ook standaard dingen iets boeinder zijn. Beetje een vreemd pakket als ik er bij stil sta.

Haha ik ben zeker geen wrak. Ik werk en ga naar school en ga ook nog gewoon uit en shit. Heb wel zo mijn momenten gehad dat ik in een dal raakte voor een paar weken ofzo. Door gestructureerd te leven voorkom ik dat grotendeels.

Vroeger was het echt van brein om nul en nemen waneer je zin hebt en eten als je je te erg ergert aan steken in je maag en drinken als de hoofdpijn te erg werd. Geen idee meer wat voor dag het is en hoelang je nu al naar je beeldscherm staard, 5 seconden? 5 minuten? langer? geen idee. ghehe mja dat zijn mindfucks niet normaal xD

Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik

Ketaboy

Bewuste gebruiker
psychopsychedelic zei:
merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik

Ghehe dat uber vrolijke nee dat niet nee. Ik merk iig dat ik me langer kan concentreren en meer zin heb om dingen die niet echt boeiend zijn als nog te ondernemen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ketaboy zei:
DonnieDark0 zei:
^

Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender.

Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.

Zou ik ook doen als ik jou was, is wel beter voor je denk ik.... :rolleyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:

gast.. het is mischien niet de reactie met de meeste informatie,, maar ik zit geen negatieve uitspraken te verspreiden integendeel tot jou,, ik weet niet wat je probleem is, maar beter laat je gewoon iedereen posten wat hij wil, en kom met zulke reacties als iemand egt negatieve of ongewenste reacties post,,
de dealer waar het steeds gezelliger word? ja inderdaad, hoe meer je afhankelijk word hoe meer je naar je dealer gaat, en als je een chille dealer hebt, waar je gewoon relaxed kan chillen, nakkie nemen en jointje roken,, pepkleppen enz.. dan word het daar inderdaad steeds gezelliger..
kijk eerst eens naar jezelf, en ga nou geen problemen maken om niks :wave:

peace :stoned:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan