1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Psychedelic-experience, 23 nov 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

Hoi leden, ik was nieuwsgierig naar het volgende: Vroeger kocht ik m´n coke bij een bepaalde dealer. De coke was van redelijke kwaliteit, maar na het wegen bleek er veel minder dan een volle gram in te zitten (0,75/0.80) Dit schijnt echter vrij normaal te zijn, en eerder een regel dan uitzondering. Nu heb ik een nieuwe dealer. Ik betaal redelijk veel, maar krijg nu een volwaardige gram van hoogstaande kwaliteit. Hij heeft ook een andere soort die een stuk goedkoper is, maar hier zit 0.9 in en is versneden. Hebben jullie je grammetje wel eens nagewogen?

2. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ik heb inderdaad wel eens .9 gekregen. Ook met keta wel eens onder de gram.

3. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

@Lytje pole idd. met keta heb ik in het verleden ook altijd 0.9 gekregen. Krijg overigens op dit moment een volwaardige gram bij mijn huidige dealer. Toch is het niet echt iets waar je snel over zal gaan klagen lijkt mij. Lijkt me trouwens ook dat heel veel gebruikers niet eens kunnen inschatten hoeveel een gram nou daadwerkelijk is, en dus blind hun dealer vertrouwen

4. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Het is altijd precies een gram; in een enkel geval zelfs iets meer. Die dealer heeft een probleem met mij wanneer hij mij belazerd. En dat is voor mij alles onder een gram.

5. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dat je zo angstaanjagend bent dat de dealer er voor de zekerheid wat meer doet. Wauw.

Mezelf, De Dunne en Psychedelic-experience vinden dit leuk.
  6. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Haha prachtig. Dat jij accepteerd dat iemand je belazerd :tearsofjoy:

Hoxyz en Prison vinden dit leuk.
  7. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Inderdaad, gewoon zeggen tegen de verkoper de volgende keer.

Ik vind het niet leuk dat ik de vorige keer geen gram heb gekregen.”

8. Een hele is hier meestal 0.7 - 0.9

9. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Hier in Antwerpen is het geen uitzondering dat je 0.7-0.8 krijgt, voor redelijk goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs.
    Soms ook 0.9, maar dan meer versneden. Geef mij dan maar die 0.7-0.8 met zo weinig mogelijk rommel erdoor gedraaid.

Via het darkweb haal ik nu al een tijdje bij een betrouwbare vendor voor een iets hogere prijs, maar krijg dan wel 1.2.

10. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Wie belazert mij?

11. De Dunne

De Dunne Badass junkie

ik heb pas 3x iets gekocht dat per gewicht verkocht word. 1x een gram cocaïne en 2x een gram speed. Alle 3 de keren heb ik het niet nagewogen.

12. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

In Amsterdam is de goede coke altijd bijna 0.9 maar dan snijden ze het niet en maken ze zo hun extra winst.
    Ik vind dat een prima oplossing.

Conjo vindt dit leuk.
  13. Dirk Aars

Dirk Aars Newbie

je mag die vendor anders eens doormailen naar me :)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2018
  14. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Dirk Aars
    Je mag de huisregels anders eens doornemen. :tongueout:

15. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Jij al gemeld? :tonguewink:

16. acht.zes

Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.

Albedo en De Dunne vinden dit leuk.
  17. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Lief van je!

acht.zes vindt dit leuk.
  18. AphexTwin

Mijn post lokt mss ook wel zulke reacties uit ... 'k Zal me volgende keer wat anders formuleren.

acht.zes vindt dit leuk.
  19. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

een halve gram is altijd een halve gram of net iets meer.

Legio Patria Nostra vindt dit leuk.
  20. brean killer

brean killer Newbie

dat is iets wat ik nu niet weet wat kost zoiets eigenlijk coke 1 gram ?
    ik heb weest kijken in mijn vaders apotheek wat ketamine is dit is voor paarden te verdoven
    zie foto . dat is toch levensgevaarlijk ? stop daarmee ik heb de bijsluiter gelezen amai niet normaal
    in de safe zit ook cocaïne maar ik mag van mijn vader geen foto laten zien .
    wat ik natuurlijk begrijp . de ketamine is voor de dierenarts die komt daarom in een kluis .
    is namelijk verplicht . amai ik ben er niet goed van dat er mensen zijn die dit inspuiten of snuiven
    pas toch op aub .
    en niemand moet er achter vragen ik doe daar niet aan mee oké
    ik wil gewoon laten weten dat het zeer gevaarlijk medicijn is

Bijgevoegde bestanden:

21. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dit is niet toegestaan. Lees de forumregels aub. De volgende keer dat je ze overtreedt heb je een ban te pakken.

Ik snap overigens niet waarom je overal wazige verhalen ophangt over de apotheek van je vader, en ik vind het maar verdacht. Het lijkt een beetje op hengelen naar klanten.

Je verhaal over ketamine slaat ook nergens op. Hoezo vind je het nodig om mensen te laten weten dat het "zeer gevaarlijk" is, wat voegen die foto's toe (behalve klanten lokken om te dealen wellicht) en waarom beweer je dat mensen ketamine niet moeten gebruiken en dat het voor dieren is, terwijl het één van de meest gebruikte anesthetica is in de medische wereld?

... ik weet eigenlijk niet waarom ik je het voordeel van de twijfel wil gunnen, als ik dit zo teruglees. Wat mij betreft heb je je ban nu al verdiend, en ik ga het even overleggen met de andere mods.

MacLeod, galineka en acht.zes vinden dit leuk.
  22. acht.zes

@Fenrir
    Mee eens, vind het maar een rare manier van posten.

Daarnaast is de kwaliteit van de info en het advies van @brean killer nogal ondermaats en van het niveau bijsluiterinformatie die toch voor iedereen toegankelijk is.

Fenrir vindt dit leuk.
  23. brean killer

brean killer Newbie

sorry het niet de bedoeling om mensen aan te loken .
    het komt omdat ik een verkeerde woordenschat heb gedaan in het West-Vlaams .
    echt waar sorry wil je mijn topics verwijderen aub ? ik zal er in het vervolg echt op letten
    geef mij aub geen ban ik ben ook bezig de forum regels aan het lezen .
    sorry meer kan ik niet zegen in het vervolg zal ik daar enorm opletten
    en proberen deftig Nederlands te typen en on topic te blijven .
    het komt ook omdat ik volwassen ADHD heb .
    echt ik heb er spijt van

Laatst bewerkt: 22 feb 2019
    acht.zes vindt dit leuk.
  24. silkroad

silkroad Experimenterende gebruiker

relax man pak een ritalin

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  25. Jen

Jen Belezen gebruiker

Bij ons kan je een hele kopen voor een prijs of voor de de standaard prijs 0.9 en dan zeggen ze dat het puur is
    Maar het is rond de 80% en als je het na weegt klopt het ook altijd

26. silkroad

zalig 80% coke , geen wreemde cuts gehad? stiekem ritalin of speed?

27. vincce94

vincce94 Newbie

Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...

28. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Ze noemen jou ook wel De Ombudsman van de Onderwereld hoorde ik...:fearscream::grin:

Ik ging helemaal stuk om deze comment haha

29. AphexTwin

ik heb het altijd al als veilig genoeg ervaren ja.
    Je kan er ook voor kiezen om je spullen extra safe te laten verzenden, bv. in een thee verpakking.

30. Babette La Bête

Babette La Bête Experimenterende gebruiker

Voor de zekerheid niet je echte naam doorgeven bij je adres. Mocht het dan onderschept worden, dan ben je daar ieg mee gedekt.

Ik zag trouwens bij een nieuwsitem dat de opsporingsdiensten helemaal geen capaciteit hebben om mankracht in te zetten voor het onderscheppen van drugspakketjes. Bij mij komt het dus altijd aan. Ze checken hoogstens pakketjes vanuit het buitenland. Briefpost hebben ze geen tijd voor, en binnen NL wordt al helemaal nooit iets gecontroleerd op drugsinhoud. Dus pakketten niet en briefpost ook niet.

Laatst bewerkt: 28 feb 2019
  31. שמש

שמש Bewuste gebruiker

In dat geval ben jij als lid van de onderwereld welkom in mijn praktijk :kissingheart:

32. Charlie White

Charlie White Newbie

Ik krijg altijd exact mijn volle grammen. Dit was een aankoop van twee gram bv.:

peruvian sigma.jpg

acht.zes en silkroad vinden dit leuk.
  33. silkroad

dit ziet er goed uit :) mis de tijden van de euforie !

34. Don_Juan

Don_Juan Newbie

Dat ziet er inderdaad lekker uit!

Mooi weegschaaltje ook.

35. silkroad

geen opgefokte schijn ( "" visscale "" )

36. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Bij ons zijn de grammen tegenwoordig ook grammen. Ze smijten ook met prijzen bij ons. 5 voor de prijs van normaal 3 etc. Ze zijn nu zo aan het concurreren dat de dealer(s) met mij contact opnemen of ik nog eens wil halen want nu hebben ze hele hele goede haha. Moet toch niet gekker worden dat nu dealers vragen of je wat wil kopen ipv andersom.
    Er lijkt wel een overvloed aan coke te zijn hier tegenwoordig. In ieder geval een overvloed aan dealers :). Aan mij hebben ze geen goeie want doe tegenwoordig maanden met een pak

37. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Mag ik vragen waar “hier” ongeveer is? Geen plaatsnaam hoor want dat kan verkeerde intenties opwekken maar een grote stad? Op t platteland? Of is het overal zo in Nederland?
    Ik heb weinig coke gebruikt en maar ooit ene keer zelf een gram gekocht dus heb der geen verstand van. Toen ik die gram kocht, denk zo een jaar of 5 misschien al 6 geleden was t in Amsterdam bagger qua kwaliteit en de goeie was echt moeilijk te krijgen. Dat zeiden vrienden van me. Zij hebben dan een goede vaste dealer en is een bekende van hun maar zo “op straat” scheen het drama te zijn.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2019
  38. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

@De Dunne ..O plaats naam mag je weten want daar woon ik zelf toch niet:). Hier was in dit geval in en nabij Hoorn. Of het elders ook zo is, geen idee. In Amsterdam zou ik sowieso niet zo snel halen op straat trouwens.

De Dunne vindt dit leuk.
  39. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Noord Holland dus ook. Naja die vrienden wonen in Amsterdam maar hebben geen straatdealer. Word op de scooter aan huis gebracht maar de “hoofddealer” is bevriend met hen. Dus een belletje en binnen een uur is het er. Zij laten het niet altijd testen maar alle keren met testen was het tussen de 65% en de 78-80% . Dat was voor toen der tijd echt goed kwaliteit.

40. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

In Hoorn rijden de meeste met de auto en zodra je belt is het er wel vaak met een kwartier a half uur. Alleen is de kwaliteit ongelofelijk wisselend. Ik had een goede vaste dealer maar die is gestopt helaas. Nu moet ik maar hopen of het goed is. Maar laatste tijd is het wel wat beter. Testen van coke doe ik eigenlijk niet echt.

Laden...