Ik zal je even een slecht voorbeeld geven hoe je het vooral NIET moet doen!
Vanaf ongv mijn 16e ben ik begonnen met xtc en ik ben nu 18. 1.85 en 78 kilo.
Toen ik begon met xtc wist ik er eigenlijk nog niks van af. vrienden deden het wel eens dus zo rolde ik er wat in zeg maar. Het eerste half jaartje ging voor mijn doen nog wel redelijk, 1 keer per maand gebruikte ik toen xtc. De pillen varieerden van 120 mg tot 180, meestal deed ik ze door de helft. Had toen verder nog geen bijwerkingen behalfe dat de kater enorm was. Na dat half jaar heb ik het een periode bijna elke week gedaan, waardoor ik dus ook steeds meer nodig had om op het zelfde punt te komen als ik voorheen met een halfe of 1 deed. Ik denk dat ik na ongeveer 3 maanden bijna elke week gebruiken 2 tot 4 pillen nodig had om vaag te worden, hing natuurlijk af van het aantal mg mdma er natuurlijk in zat. Toen kwam er een moment dat ik bij mezelf dacht: waar ben ik nou eigenlijk mee bezig? Van af dat moment ben ik gaan minderen.
Jammer genoeg was dat al te laat heb ik het idee, Dat was dus ongv 7 maanden geleden. 4 maanden later was het raak. Had op een zaterdag dus xtc gebruikt de zondag daar op had ik alleen een enorme kater weer. Maar dat was eigenlijk al normaal. Die maandag Begon ik over alles heel negatief te denken, en dan vooral dingen die met mijn vriendin te maken hebben. Word pissig om de kleinste dingen, heb nergens zin in. En dat heb ik dan tot de donderdag. Ook ben ik verschrikkelijk moe enzo gewoon geen energie. Kan me dan niet concentreren op school.
Hoor op sommige momenten heel vaak dat mijn eigen naam word geroepen als het helemaal stil is. Vergeet echt enorm veel, dingen die kort geleden zijn gebeurt en dingen die al een tijdje geleden zijn gebeurt.
Laat dit een wijze les zijn dat xtc ECHT wel SCHADELIJK is. Stop er gewoon mee nu je ook nog een leuk feestje zonder xtc kan hebben. Ik zit al op het punt wanneer er geen 1 feestje zonder x nog leuk is. Of ga er heel volwassen en verstandig mee om!!!!!! XTC is ook harddrugs he ook al lijkt het zo onschuldig.