1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoeveelheid clozan voor een effect te hebben?

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door free world?, 7 okt 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. free world?

free world? Experimenterende gebruiker

heb een vraagje over de hoeveelheid ik moet nemen om er effect van te hebben, heb er al eerder ('een jaar terug) iets van genomen en er was duidelijk effect, maar nu heb ik er thuis gevonden en wil ik wel wat proberen, het zijn 10 mg, beginnen met 2?

2. erwin krol

erwin krol Bewuste gebruiker

tamelijk zeldzaam Belgisch stofje zeker, het mag niet eens verkocht worden in USA.

3. Frisko

Frisko Badass junkie

pak eerst eens ene en wacht het effect af...
    benzo's kan je veel van hebben indien NIET gecombineerd met andere verdovende middelen zoals alcohol,ghb etc....

4. Frisko

Frisko Badass junkie

verder word er aangeraden niet in te nemen met caffeine...

Invloed van voeding
    niet innemen met caffeïne: reductie van het sedatief en anxiolytisch effect :beer:

5. free world?

heb er een half uur geleden twee genomen met veel water,, wordt nu gewoon afwachten, kvoel me allesinds nogal loom, wazig, maar ook niet meer dan dat..

edit: dus wel of niet nemen met 1of2 biertjes?

6. free world?

ik begin al een duidelijker effect te voelen, oogleden worden zeer zwaar, mijn bewegingen lijken zeer traag te gaan, voel me wat vreemd.

Nu vraag ik me af of ik er nog eentje zou nemen :)

nuja we zullen wel zien, merci voor de raad,

edt: ik probeerde net recht te staan, die gaf een onverwachts effect, kan amper recht lopen, alles is echt wazig, best wel tof :)

7. quotethemadraven

quotethemadraven Bewuste gebruiker

Neem als uitganspunt je basic blauw tabletje Valium en bereken hoeveel je al ingenomen zou hebben moest het Diazepam zijn.

diazepam 10 mg
    alprazolam 0,5 - 1 mg
    bromazepam 4,5 - 9 mg
    brotizolam 0,25 - 0,5 mg
    clobazam 10 - 30 mg
    clonazepam 1 - 4 mg
    clorazepaat 10 - 30 mg
    clotiazepam 5 - 10 mg Clozan
    cloxazolam 1 - 2 mg
    ethylloflazepaat 1 - 3 mg
    flunitrazepam 0,5 - 2 mg
    flurazepam 15 - 60 mg
    ketazolam 15 - 75 mg
    loprazolam 0,5 - 2 mg
    lorazepam 2 - 8 mg
    lormetazepam 1 - 2 mg
    midazolam 7,5 - 15 mg
    nitrazepam 5 - 10 mg
    nordazepam 2,5 - 10 mg
    oxazepam 15 - 100 mg
    prazepam 30 - 60 mg
    temazepam 15 - 60 mg
    tetrazepam 25 - 100 mg
    triazolam 0,25 - 0,5 mg

Mwa 50 mg verder zou ik toch zeker niet gaan, alhoewel t'is 1/1 of 1/2 stop maar na 3 zou ik zeggen.

8. free world?

bedankt voor de reactie, khad er 3 genomen, de volgende keer zal ik er misschien 4 nemen maar meer zal ik zeker niet nodig hebben

9. troebadoer

troebadoer Bewuste gebruiker

'thuis clozan gevonden'

Zijn dit nu gewoon pillen tegen een of andere ziekte / alergei en als je het gewoon met een paar tegelijk slikt krijg je een drugseffect ervan of hoe moet ik het zien.

10. quotethemadraven

quotethemadraven Bewuste gebruiker

Ja en nee, normaler wijs worden benzodiazepines voorgeschreven ter ondersteuning van de feitelijke behandeling. Een zuiver medicamenteuze oplossing mag het nooit zijn. Het hangt er ook vanaf waarvoor je ze zou moeten nemen. Het meest worden ze toegepast bij een slaapstoornis of een angstsyndroom. Maar ze hebben ook een positieve werking naar epilepsie toe. Ze werken spierontspannend. Het hartritme word naar beneden gehaald. Afhankelijk welke variant je neemt van de familie benzo, zal het waarschijnlijk meerdere toepassingen kennen. Het is voor alles goed als je de pharma industrie wilt geloven. Maar bij de lancering van het product was het eigenlijk de bedoeling een antidepressiva op de markt te brengen, aan de ene kant. En langs andere zijde konden de kortwerkende benzo’s dienden als vervangmiddel voor de barbituraten.(maakten meer kapot dan dat ze genazen) Als antidepressiva is het snel terug afgeschreven geweest vanwege het feit dat dit enkel werkte voor een kortere periode. Daarna was je niet alleen depressief maar ook nog eens verslaafd. Als slaapmiddel is het tot op de dag van vandaag in gebruik. Hoewel men steeds meer voorkeur geeft aan lichtere ultrakortwerkende middelen.
    Als drug worden ze idd vaak overgedozeerd , wat niet zonder risico is.
    Als beginner zou ik zeker voor een eerste keer niet meer nemen dan de maximum voorgeschreven dosis per dag. Later kan je die dingen nog gaan knabbelen alsof het muntjes waren.
    Voor jouw Clozan wil dit zeggen:

Ter behandeling van - angst: 10 à 15 mg p.d. in 2 of 3 giften
    - slapeloosheid: 10 mg

Meer info vind je zowat overal maar ik geef je “mijn bron van waarheid”

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... k/MP_C.cfm

Maar let op wat je doet met die middelen, niet zozeer naar het gevaar op de mm zelf als wel de heimelijke verslaving die erin schuilt. Dat zijn de pillen waar je de echte terugslag niet van wilt kennen. Geniet met mate(n).

11. free world?

bedankt voor de goede en duidelijke reactie, ik heb het al een eindje niet meer genomen, maar ik nam het af en toe omdat we het in huis hebben. ik zocht achter neurofen omdat ik erge koppijn had en ik vond die clozan, want iemand van mijn familie had het een jaar terug voorgeschreven gekregen. maar dat doosje was praktisch nog vol en het waren 10 mg, zo heb ik er in het begin 2 tot 3 genomen, , ik weet dat alle benzo's gevaarlijk verslafend zijn zonder je het merkt, want ik merkte al dat ik er gewoon uit verveling naar durf te grijpen, het doosje is nu bijna op dus hierna stop ik ermee...

Azarius vaporizers and accessories
Laden...