1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoeveelheid coca bladeren per volwassen plant

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door soskas, 31 mei 2010.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. soskas

soskas Newbie

Hallo DF'ers,

ik ben al een tijdje aan het overwegen om cocaplantjes te gaan kopen. maar er blijft nogsteeds 1 ding onduidelijk... hoeveel gram bladeren komen er nu van een volwassen plant af. ook over het volwassen worden van een plant heb ik meerdere dingen gehoord, maar laat ik het op 1 jaar houden. dus hoeveel gram bladeren komt er van een plant van 1 jaar af? (gemiddeld natuurlijk)
    ik heb ergens gezien dat een plant in 2 jaar volwassen is, en dan per jaar een kilo bladeren geeft. maar een kweker zegt zelf dat rond de 10 bladeren maar 2gram is. dus dan moet je wel een enorme struik hebben om die kilo te behalen.

Wie heeft hier het juiste antwoord op.

Bedankt, en groeten soskas.

2. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Lol, je eigen cokekwekerij!

3. Hellraiser_[NL]

Hellraiser_[NL] Bewuste gebruiker

bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken :stoned:

4. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Lekker zinnetje. :tearsofjoy:

5. PepTalk

PepTalk Badass junkie Emeritus Mod

Meneers spelling is meestal in een schijnbaar erg niet nuchtere staat geschreven:P
    Hij heeft wel gelijk, buiten gaat het niet echt lukken.
    Binnen met lampen wel, maar dan kun je beter wiet kweken, verkopen en met dat geld coke kopen.
    Of dingen kopen waar je niet aan kapot gaat.

6. abby

abby Belezen gebruiker

Hoe komen jullie erbij dat hij coke wilt maken? Blijkbaar zijn die blaadjes alleen ook vrij populair in sommige landen...

7. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Je ken d'r ook op kauwe.

8. Sublimo

Sublimo Badass junkie Tripreporter

Wat gaat hij er anders mee doen ?

9. HTID

HTID Bewuste gebruiker

Je kan er ook thee van zetten, dat is erg lekker.

10. Sublimo

Daar ga je al die moeite niet voor doen...

11. JJJ

JJJ Bewuste gebruiker

^waarom niet? Coca schijnt fijn te zijn op die manieren.

Ik denk niet dat je in Nederland met een cocaplantje hoeveelheden cocablad kunt produceren waarmee je op een rendabele manier cocaine kunt maken. Volgens mij moet je het daarvoor dus echt niet doen, als je zo'n plantje neemt doe dat dan omdat je het een leuke plant vindt, meer heb je er niet echt aan vrees ik.

12. PepTalk

Volgens mij produceert 1 hectare planten, 1 gram ( ''pure'') coke.
    Flink boertje dus, die alleen in z'n eigen gebruik zou moeten voorzien:)

Zelf cocaïne maken uit cocaplanten is toch al vrij ( lees: voor de gemiddelde persoon onmogelijk) moeilijk.

13. langeman

langeman Bewuste gebruiker

Dan zou voor 100 gram 1 km2 aan cocaplanten nodig zijn, toch?
    Volgens mij is dat toch wel heel weinig opbrengst. Maar goed ik weet het niet. Lijkt me alleen wel erg weinig.

14. Sublimo

1 hectare voor 1 gram ? :openmouth: Dan ga je een serieus stukje grond nodig hebben wil je ook maar iets verdienen als cokeboer... Dat kan toch bijna niet, dat moeten al immense velden zijn daar in Colombia...

15. PepTalk

Tja, als je weet dat ze alleen in Brazilië al elke 2 seconden een voetbalveld ontbossen ( mocht je de reclame willen geloven)..

Ik weet ook niet of het klopt of niet.
    Maar die 100gram pure coke is ongeveer al een kilo eer het in een gemiddelde neus zit..

16. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

1 hectare is 1.9-2.2 ton bladeren en dat is 2 a 2,5kg cocapasta volgens dit filmpje, heb het al meerdere keren gepost volgens mij:

En dan komt er nog 10% bij omdat ze volgens mij eerst nog de basepasta (www.wikipedia.org/wiki/paco) omzetten naar het HCl-zout, snuifcoke dus.

Maar goed. Laat het maar aan hen over zou ik zeggen :grin:

17. PepTalk

Dan zat ik dus gruwelijk fout.
    Sorry voor de ophef!

18. langeman

langeman Bewuste gebruiker

Ophef? Welke ophef?

19. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Met een hectare 2,5 kilo coke maken is ook niet verkeerd :grin:

Maicol vindt dit leuk.
  20. Maicol

Maicol Experimenterende gebruiker

Volgens mij is een wietplant voor iedereen herkenbaar. Een ERYTHROXYLUM plant is na 5 jaar volwassen en heeft dan zo'n 500 bladeren waarmee je 1 gram base kan maken na een behoorlijk lastig proces. Maar als je dus een kas kan regelen met diverse planten erin, en tussen iedere plant zet je een coca plant, werkelijk niemand die het herkent. Je zou ze zelfs langs de kant van de snelweg in april kunnen zaaien. Je moet ze alleen wel voor de winter allemaal binnen halen ... Ze zijn erg gevoelig en de oogst mislukt bij slechte boeren ALTIJD. Maar als je creatief bent kan je in 5 jaar tijd met redelijke intelligentie zowiezo een tonnetje euro's maken in Nederland. Ik dacht ook altijd dat de kweek hier niet mogelijk was, maar dat is het zeker wel! Je kan ook genetisch gemanipuleerde zaden kopen die overwinteren! Die klanten groeien harder. Je kan de zaden goed verkopen, je kan de planten goed verkopen als ze gegroeid zijn, maar je kan er ook coke van produceren.

Evilcoffee69 vindt dit leuk.
  21. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Wijs gebruiker Donateur

Niet te geloven.
    Die blode Nederlanders toch.....
    Eerst de wietteelt geregeld, en nu...de cocaplant!
    Wat komt hierna. De opiumpapaverteelt?
    In een tuinkasje? (Lol)

Laden...