Hoeveelheid mg per pil

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik word er echt moe van om telkens te moeten horen, dat pillen 140/150/160 en hoger, milligrammen mdma bevatten. Mensen geloof niet klakkeloos wat je geld-hongerige-pillen-pusher zegt!

8 v/d 10 pillen bevat niet meer dan 105mg (2006)

En ja, dit lucht op!

Delirium

Badass junkie
Mooie testresultaten! Dit mag best een sticky worden van mij. Het gebeurt zo vaak dat mensen denken dat ze pillen van 200 mg. o.i.d. hebben, terwijl het eigenlijke percentage maar de helft is ofzo :openmouth: Zo ontstaan ook gemakkelijk onduidelijkheden over MDMA en XTC :)

(En misschien is het handig om de bron van de afbeelding er bij te vermelden? :P http://www.drugs-test.nl)

erwin krol

Bewuste gebruiker
Grappig, ik was er vandaag ook ( op die site). Toch blijft het vertekend want vooral de mensen die twijfelen zullen naar de testservice stappen, waardoor het resultaat lager uitvalt. Desalniettemin, de les die we hieruit leren is; vertrouwt uw dealert niet :wink:

Tenzij hij verstand van zaken heeft en de statistiek daarvan valt bedroevend laag uit!

DreamWeaver

Badass junkie
erwin krol zei:
Grappig, ik was er vandaag ook ( op die site). Toch blijft het vertekend want vooral de mensen die twijfelen zullen naar de testservice stappen, waardoor het resultaat lager uitvalt. Desalniettemin, de les die we hieruit leren is; vertrouwt uw dealert niet :wink:

Tenzij hij verstand van zaken heeft en de statistiek daarvan valt bedroevend laag uit!
Aaah, verfrissend topic. Ik ben zelf nog steeds op zoek naar een vervanger voor de geliefde vrouwtjes, dat waren de enige pillen die ik zelf gedaan heb dit ik in het bovenste segment plaats. Moet de 'legendarische' blauwe mitsu's nog tegenkomen. Blauwe, diehoekige mitsubishi's zat te koop, maar ze komen tot nu toe niet boven de 120 uit.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:

Dit begrijp ik niet helemaal? Waarom zijn de testresultaten lager als men twijfelt?

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Mooie testresultaten! Dit mag best een sticky worden van mij. Het gebeurt zo vaak dat mensen denken dat ze pillen van 200 mg. o.i.d. hebben, terwijl het eigenlijke percentage maar de helft is ofzo :openmouth: Zo ontstaan ook gemakkelijk onduidelijkheden over MDMA en XTC :)

(En misschien is het handig om de bron van de afbeelding er bij te vermelden? :P http://www.drugs-test.nl)

Ik neem graag zelf alle credits :wink: :beer:

Nee maar je hebt gelijk, had ik wel even kunnen doen :P

troebadoer

Bewuste gebruiker
omdat als men twijfelt men gaat testen.. als men weet dat een dealer te vertouwen is en als men bv. al 2 jaar lang goede pillen koopt van een dealer zullen ze hiermee niet naar een testcentrum gaan, waardoor die pil dus al niet in het onderzoek gekomen is ( terwijl die pil dus, aangezien hij goed werkt, wel genoeg mdma bevat )

Potato, potato.... hoeveel mg er in zit is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk. Al het voor jou een goeie pil is dan is dat zo. Ik heb hier 120 mg roze sterren. Ik ga er geweldig op, mijn vrouw juist helemaal niet. Die gaat helemaal van het padje van witte molentjes, getest op 90 - 100 mg. En die doen bij mij juist weer heel weinig.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
troebadoer zei:
omdat als men twijfelt men gaat testen.. als men weet dat een dealer te vertouwen is en als men bv. al 2 jaar lang goede pillen koopt van een dealer zullen ze hiermee niet naar een testcentrum gaan, waardoor die pil dus al niet in het onderzoek gekomen is ( terwijl die pil dus, aangezien hij goed werkt, wel genoeg mdma bevat )

Ik begrijp je punt. Ben benieuwd of 't ook echt zo is... zou goed kunnen.

Wacky

Badass junkie
LuckyLizzard zei:
Potato, potato.... hoeveel mg er in zit is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk. Al het voor jou een goeie pil is dan is dat zo. Ik heb hier 120 mg roze sterren. Ik ga er geweldig op, mijn vrouw juist helemaal niet. Die gaat helemaal van het padje van witte molentjes, getest op 90 - 100 mg. En die doen bij mij juist weer heel weinig.

Sorry, ik denk dat er bij jullie een hoop van de werking of juist de niet-werking tussen je oren zit. Of je hebt het hier over een of tweemalig gebruik van betreffende pilletjes waarbij een van jullie door andere omstandigheden meer of minder merkte.

Bovenaan