Hoi

D.Baron

Newbie
Hoi, nieuw hier en Belg;

Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden. :confused:

Kigh

Bewuste gebruiker
D.Baron zei:
Hoi, nieuw hier en Belg;

Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden. :confused:

VOLGENS MIJ HE, zou het wel handig zijn als je erbij schrijft waar je woont in Belgie. Belgie is ook groot namelijk. :openmouth:.
Aan de andere kant, zou het eigenlijk ook niks uitmaken. Ik weet namelijk niet wat je bedoelt met hoeveelheden? Vooral rond deze tijd is er weer aardig wat te krijgen via de buitenkwekers. De shopgangers hoor ik ook niet klagen. Kwaliteit wiet in een shop verschilt (meestal) van dag tot dag als je telkens hetzelfde gaat halen.

En wat is ver rijden voor je?

L

Lid 6909

Gast
Je krijgt wel steeds minder, hier dan (omgeving Groningen) (0.5/6/7 gram voor 5 euro, meestal 0.6)
De wiet vond ik nooit zo super hier, vergeleken met wat ik gerookt heb uit bv. Amsterdam.

peace

Kigh

Bewuste gebruiker
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:

Wacky

Badass junkie
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
OMG, jij moet ECHT stoppen met dope.

Napster

Belezen gebruiker
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.

Damn jij bent toch niet een van die mensen die op vakantie het vakantieland op de landkaart niet kan aanwijzen he? Heb me wel doodgelachen toen ik dat zag was zo documentaire over de topografische kennis van de Nederlands 80% kon spanje niet eens aanwijzen:confused:

Kigh

Bewuste gebruiker
Spanje zou ik wel kunnen aanwijzen hoor jonges. :wink:
Had ik een kaart in de buurt gehad, had wel gezien waar belgie lag.

Verder maakt het me ook eigenlijk totaal niets uit. :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Napster zei:
Damn jij bent toch niet een van die mensen die op vakantie het vakantieland op de landkaart niet kan aanwijzen he? Heb me wel doodgelachen toen ik dat zag was zo documentaire over de topografische kennis van de Nederlands 80% kon spanje niet eens aanwijzen:confused:

90% of statistics found on the internet are pulled out of someone's arse.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
neem de Autobahn, ga door Duitsland en na een half uurtje rijden een afslag naar Nederland, daar vind je vast een goede shop. de grens coffieshops zijn inderdaad langzaam ontoegankelijk gemaakt, of aan het verdwijnen... waarom in vredesnaam, komt er alleen maar shit in het illegale circuit België binnen.

Als ze nu onze gasten, eens een eerlijke kans geven om ook aan de grens goeie kwaliteit te mogen halen. Een blower haalt toch zijn wiet wel, dan liever in een koffieshop, waar je geen troep krijgt.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.

Hahahahaha, jij heb me even goed laten lachen :tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.

Oei. :stoned:

DzS

Newbie
Idd
net als in Belgie, ik word gewoon zot !!
je moet hier al 135euro voor 25gr betalen.
als je er vind!!
weet niemand waar je het nog vindt,
en niet in Nederland. ergens aan kust ofzo ?
XX

D.Baron zei:
Hoi, nieuw hier en Belg;

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je zou een retourtje met de trein vanaf de grens kunnen doen, neem dan wel een weekendtas mee, dan zie je er niet uit als een toerist die alleen even wiet komt halen. Of maak er een gezellig weekendje uit van. Een lekkere jonko smoken, de volgende ochtend dan lekker ontbijten in t hotel, en op de weg terug nog even de coffieshops langs. Als er 1 coffeshop is die maximaal 5 gram meegeeft, dan loop je 1 deur naar rechts, voor de volgende koffieshop. :wink:

Bovenaan