D.Baron zei:Hoi, nieuw hier en Belg;
Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden.![]()
Belgie is ook groot namelijk, groter dan Nederland zelfs.
OMG, jij moet ECHT stoppen met dope.Kigh zei:ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.
Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien. Zal 't ff editen.
![]()
Kigh zei:ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.
Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien. Zal 't ff editen.
![]()
Napster zei:Damn jij bent toch niet een van die mensen die op vakantie het vakantieland op de landkaart niet kan aanwijzen he? Heb me wel doodgelachen toen ik dat zag was zo documentaire over de topografische kennis van de Nederlands 80% kon spanje niet eens aanwijzen![]()
![]()
![]()

D.Baron zei:Hoi, nieuw hier en Belg;
Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden.![]()