Hoofd Tript na tijdje niet geblowd te hebben

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Mehmet189, 8 jan 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mehmet189

Mehmet189 Experimenterende gebruiker

Hallo heb een vraag wat ik al een tijdje heb ik gebruik al bijna 2 jaar wiet en hasj maar de laaste tijd vooral als ik een tijdje niet geblowd heb eigelijk bijna altijd als ik een tijdje niet geblowd heb begint me hoofd vaak erg te trippe gebeurt er van alles daar en hoofdpijn dan en dan denk ik zo van aarrgh en kan niet elke dag blowen door werk werk 2 x per week en ik en me vrienden hebben niet altijd geld en me pa weet niet dat ik blow wist wel ben gepakt vorige week maar heb gezegt ben gestopt want anders zou ie me het huis uit trappen :tearsofjoy: weet niet zeker of ie echt zou doen maar ben dus paar dagen gestopt maximaal een week maar heb het niet volgehouden heb tog weer paar dagen geleden een joint genomen maar idd anyway als ik een tijd niet rook gaat me hoofd erg trippen en hoofdpijn enz wat is dat precies en hoe kom ik er van af zelfs als ik typ tript het soms

2. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Badass junkie Tripreporter

Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint.

3. Hoofd tript. Wat betekent dat?

4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Kom helemaal in de war van deze lap tekst...

5. Volgens mij bedoelt hij dat hij verslaafd begint te raken, maar geen geld en/of toestemming van de ouderlijke macht heeft om zijn verslaving voort te zetten. Da's wel zuur.

6. Mehmet189

Ja tuurlijk maar wat zijn lees tekens en hoe gebruik je ze hier

7. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Punten en komma's enzo. :wink:

8. Dunnetjess33

9. Mehmet189

10. Mehmet189

Zo beter?

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd.

12. Mehmet189

Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt

13. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

afkickverschijnselen...

14. Psychedelibee

Het is maar wat je trippen wilt noemen...

Je bent in ieder geval duidelijk verslaafd aan wiet als ik het zo lees.

15. Mehmet189

Fuck maar vroeger had ik het pas over 3 dagen maar sinds ik het welis met alcohol combineer heb ik het meer/vaker gisteren blowtje gerookt vandaag niet en heb het al weer hoor

16. Psychedelibee

Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.

17. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

En het niet vervangen met iets anders. Een stop op drugs in zijn geheel zou ik doen.

Laat je het horen als het slechter of beter word ?

18. Mehmet189

Drugs doe ik sowieso niet alleen wiet en hasj
    Laat ik zeggen softdrugs

19. Mehmet189

Was in deze kerst vakantie 1 week of meer gestopt.
    Maar daarna paar dagen geleden had ik wat alcohol gedronken en tog maar daarna een wiet joint gerookt met me vrienden. Iedereen ze eigen joint :grin: maar sinds dien ben ik weer ( verslaafd ) terwijl ik een week of meer gestopt was en er ( bijna ) geen last meer van had.
    Vroeger/meestal had ik pas last na 3 dagen niet geblowd te hebben.
    Maar had gisteren een wiet joint gerookt en kreeg vandaag al weer last uitendelijk heb ik een paracetamol genome toen ging het wel beter :wink:

20. Dunnetjess33

Ik ga nu misschien flauw doen maar alcohol is ook harddrugs. En ook al zou je 'alleen softdrugs' gebruiken kan dat je ook wel in de problemen brengen hoor. Softdrugs zijn niet altijd zo onschuldig als men beweerd. En als je maar 1 week niet heb geblowd ben je nog lang niet van je verslaving af.

Deel Deze Pagina