1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdpijn na wiet

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Haarsteeg1, 16 mei 2019.

Tags:
Placeholder
Placeholder
Placeholder
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

Hallo

Ik heb nu 5 keer geblowd (wiet en hasj) en steeds als ik het doe word ik ontzettend licht in mijn hoofd en word ik een beetje draaierig. Weet iemand iets wat ik misschien verkeerd doe of wat ik juist wel kan doen? Ik vind het stoned gevoel wel erg fijn maar het is jammer dat ik dan eerst 20 minuten hoofdpijn heb.

2. DaveHagen

DaveHagen Experimenterende gebruiker

Misschien blow je te vaak achter elkaar, probeer eens om de 2 uur een jointje te nemen

3. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Rook je ook tabak?
    Het kan namelijk ook aan de nicotine liggen, daar kun je ook nog wel eens licht in je hoofd van worden als je niet rookt

4. Haarsteeg1

Het is al bij de eerste joint die ik rook

5. Haarsteeg1

Ja er zit wel tabak in maar ik rook wel vaker sigaretten in het weekend en dan heb ik er geen last van. Kan misschien ook door de alcohol komen want heb nog nooit geblowd met alcohol erbij.

6. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Dat zou kunnen, alcohol versterkt het stoned gevoel wel. Vind het vooral vreemd dat het alleen de eerste 20minuten is.. Ik vind alcohol met wiet zelf een heerlijke combinatie en heb ook nooit echt last van hoofdpijn.

7. Bee

Bee Belezen gebruiker

Wat voor hoofdpijn is het? Als in, waar voel je het (bijv meer je achterhoofd, of boven je ogen)? Ik zou ook bijna denken dat het door de nicotine is, maar je geeft aan ook wel eens gewoon te roken. Of is dat altijd in combinatie met alcohol?

8. Haarsteeg1

Ik rook eigenlijk alleen in combinatie met alcohol of xtc maar ik gebruik bijna nooit xtc. De plek waar de hoofdpijn is kan ik zo niet noemen. Merk ik pas als ik aan het blowen ben

Laden...
Vergelijkbare Topics - Hoofdpijn wiet
  1. Avīci
    Reacties:
    34
    Weergaven:
    2.254
  2. Mak
    Reacties:
    70
    Weergaven:
    6.322