Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
Dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met te veel of te weinig water.
Hoofdpijn is helaas een vage klacht die veel verschillende oorzaken kan hebben. Maar sommige oorzaken kunnen stiekem best gevaarlijk worden. Dus het is wel echt een waarschuwingssignaal dat het niet helemaal lekker zit.
Ik neem zelf hoogstens een beetje MDMA (80 - 125 milligram). Ik heb daarna dan eigenlijk nooit last van hoofdpijn en meestal ook niet echt van een dip ofzo. Less is more met MDMA.
Hoeveel mg mdma zat er in je xtc pil? Wat is jouw eigen lichaamsgewicht? En hoe vaak gebruik je xtc/mdma?
Dat kan allemaal invloed hebben op hoe het valt en of je negatieve bijwerkingen krijgt. En alcohol erbij drinken zoals je deed vergroot ook de kans op bijwerkingen. Een paar glaasjes kan dat al doen. Zowel mdma als alcohol droogt je uit. Sowieso is combineren van alcohol met drugs vaak (geldt niet voor elke drug) een slecht idee.
De enige keer dat ik hele nare hoofdpijn had was toen ik -tegen beter weten in- toch nog een kwartje had bijgenomen en echt te veel xtc op had in combinatie met te weinig vocht (hele warme festival dag). Dat werd vrijwel onmiddellijk afgestraft met enorme koppijn en toen was het feest wel voorbij
De enige keer dat ik hele nare hoofdpijn had was toen ik -tegen beter weten in- toch nog een kwartje had bijgenomen en echt te veel xtc op had in combinatie met te weinig vocht (hele warme festival dag). Dat werd vrijwel onmiddellijk afgestraft met enorme koppijn en toen was het feest wel voorbij
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.