Hoogte boete

sweety

Newbie
Ik ben 17 jaar en pas geleden opgepakt op Denhaag CS wegens het draaien van een joint.
Nu heb ik de boete ontvangen en die is maar liefst E 125,=
Dat lijkt mij aan de hoge kant?
Wat zijn jullie ervaringen?

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Alle boetes zijn tegenwoordig heel hoog.. Een vriend van mij nam een dringend telefoontje op tijdens het autorijden en kreeg een boete van 140 euro..

Ik heb zelf een aantal jaren terug 10 uur taakstraf gekregen voor het voor het leggen van een tipje in een vloeitje.. en een maat van mij was een handmix aan het maken.. die kreeg ook 10 uur..

Eigenlijk slaat het nergens op, maarja.. het is zo.. en er valt vrij weinig aan te doen :cry:

spacekonijn

Badass junkie
heh???? wtf dat klopt dus echt niet ben regelmatig politie tegengekomen die lieten het meestal gewoon toe of vroegen of we de shop in wilde gaan

maarja al die boetes het gaat allemaal veelste ver overal kun je genaaid worden ik zelf ook meegemaakt E45 voor wildplassen op een rustige plek terwijl het goot :rolleyes: belachelijk maarja

BacingsPen

Badass junkie
wildplassen in de natuur(bos)=de natuur... Zo deden ze het vroeger ook? :confused:

Een joint draaien buiten is dat verboden? Zo lang je hem maar niet op steekt? :confused:

Wat een lijers zeg, als je nou een lijntje aan het snuiven was...

Telefoneren in de auto mogen ze van mij belachelijk hoge boetes voor geven (denk aan 200 euro of meer)

De verschillen tussen overtredingen waarbij je mensen in gevaar brengt en overtredingen die uit principe niet mogen moeten veeeeeeeel groter zijn!

Mac...

Badass junkie
Jawel Ben, maar je mag geen cannabis op zak hebben als je onder de 18 bent. Daar zal de boete wel vandaan komen.

jaja

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Jawel Ben, maar je mag geen cannabis op zak hebben als je onder de 18 bent. Daar zal de boete wel vandaan komen.

:wave:

Dan is een boete van € 125,- helemaal belachelijk!

Mac...

Badass junkie
Dat ontken ik niet, wilde alleen maar aangeven dat ik wel denk te weten waar ze het vandaan halen.

Mac...

Badass junkie
Nee goed, maar dan gedogen ze het meestal wel en nemen ze het je niet af en je krijgt zeker geen boete, tenzij je een paar van die streepjesjagers hebt

Bovenaan