Hotplating

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

BadassPsycho

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Als je last hebt van een bloedneus/verstopte neus na het gebruik van coke, moet je de volgende eens het volgende proberen als je weer coke gebruikt: hotplating.

Je stopt een bord voor 2 min in de magnetron, haalt het eruit, je strooit je coke erop en blijft hakken met een pasje tot het bord is afgekoeld.

Zo wordt de coke droger, en heel fijn zodat het ook geen klontjes meer worden. Is zachter voor je neus + het wordt beter opgenomen omdat het een groter oppervlakte heeft.

Het is echt de moeite waard!

Edit: ik zag dat er een topic over was. Ik zocht op hotplating maar dat had geen resultaat. Het andere topic heette iets als 'heet bord'

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja daar werkt het ook bij. Is ook makkelijker om je natte pep sneller droog te krijgen.
En voor al gedroogde speed die vettig/plakkerig blijft na drogen? Helpt daar ook tegen?
Voor die ik nu heb is t niet nodig, die is gewassen en mooi. Vorige 2x had ik erge plak speed die na pletten en verdelen op een bord meteen weer plakte en bleef plakken.

Perenijsje

Badass junkie
En voor al gedroogde speed die vettig/plakkerig blijft na drogen? Helpt daar ook tegen?
Voor die ik nu heb is t niet nodig, die is gewassen en mooi. Vorige 2x had ik erge plak speed die na pletten en verdelen op een bord meteen weer plakte en bleef plakken.

Dat weet ik niet, als mijn speed droog is dan plakt hij daarna niet meer.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat weet ik niet, als mijn speed droog is dan plakt hij daarna niet meer.
Bofkont!
Tis ook niet echt plak zoals lijm of zo maar als je bv een lijntje maakt dan kleeft t lijntje als 1 weer aan elkaar zeg maar. Een klein stukje vd lijn snuiven gaat dan niet echt want de rest van die lijn gaat mee je snuit in...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan