houdbaarheid GHB

spacekonijn

Badass junkie
hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas..

slunse

Bewuste gebruiker
ik heb er geen idee van. denk echt wel een tijdje. een zoutoplossing bederft niet snel volgens mij

davie

Wijs gebruiker
Zout is juist een conserveringsmiddel en ik denk dat het ook wel een lange tijd goed blijft. Maar ik weet niet hoelnag. Haal anders voor de zekerheid nieuwe. Zoveel is het nu ook weer niet.

El Retro

Wijs gebruiker
davie zei:
Zout is juist een conserveringsmiddel en ik denk dat het ook wel een lange tijd goed blijft. Maar ik weet niet hoelnag. Haal anders voor de zekerheid nieuwe. Zoveel is het nu ook weer niet.

Of gebruik het gewoon op :)

flexlexie

Newbie
Ik bewaar het hier niet eens in de koelkast.
Staat gewoon in de kast in de kamer. Heb nooit gehad dat de kwaliteit minder word.... Zal anders wel posten als de kwaliteit achteruit gaat.
Naar mijn inziens kan je G gewoon sowieso een jaar in de fles laten op kamertemp. uit de zon.......

cunt

Wijs gebruiker
ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.
lijkt me toch niet, maar ff voor de zekerheid..?

spacekonijn

Badass junkie
cunt zei:
ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.

nou toch nog een nuttig topic dus :sunglasses: , als je de personen hierboven moet geloven is het dus prima te bewaren.
ik heb er alleen helemaal geen zin in maar die dag komt vast ooit wel weer eens

cunt

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
cunt zei:

nou toch nog een nuttig topic dus :sunglasses: , als je de personen hierboven moet geloven is het dus prima te bewaren.
ik heb er alleen helemaal geen zin in maar die dag komt vast ooit wel weer eens
ik had er ook geen zin in tot een week geleden :)
maar niemand heeft ervaring met het zo lang bewaren ervan, dus vraag me af of er geen onderbouwde meningen te vinden zijn ofzo..? :)

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas..

De kwaliteit gaat wel achteruit. Koel bewaren is eigk wel een vereiste. De eerste keer GHB voor mij was met GHB die ong. een week in de auto lag. De 2e keer GHB, van dezelfde leverancier, was nog van dezelfde dag en die was zeker wel wat harder met een mindere dosering.
Hij zal vast nog wel goed zijn, maar wel een mindere kwaliteit.

cunt

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit.
inderdaad .. en na 6 dagen merk je geen verschil bij ghb hoor, weet ik wel uit ervaring.

minn

Badass junkie
Dzy zei:
Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit.

Deze dealer is goed eerlijk, hij zei dat het dezelfde was.
Zit me asjeblieft niet steeds zo op de vingers jongen. Als je me niet mag, quote dan ook niet.

lot

Badass junkie
make love not war!!

ik zou zeggen probeer het; als je dood gaat merk je het vanzelf wel :grin:

cunt

Wijs gebruiker
minn zei:
Dzy zei:

Deze dealer is goed eerlijk, hij zei dat het dezelfde was.
Zit me asjeblieft niet steeds zo op de vingers jongen. Als je me niet mag, quote dan ook niet.
ik weet niet waar jij mee zit, maar ik heb niets tegen je hoor!
ik weet dat ghb na 6 dagen niet achteruit gaat omdat ik zelf een aantal keer iets grotere hoeveelheden heb gehaald waar ik meerdere weken van heb gebruikt, en was elke keer gewoon dezelfde kwaliteit. vandaar..

minn

Badass junkie
Had t niet tegen jou hoor lieve cunt :)
Dat kan best zo zijn, en dan ligt t gewoon aan de dealer. Dan was die niet eerlijk.
Maar ik denk dat je GHB wel het best gewoon in de ijskast kan bewaren en niet al te lang. Volgens mij geldt dat wel voor alle drugs.

Mindless1985

Badass junkie
Ik zit je helemaal niet op de vingers, als ik het ergens niet mee eens ben, zoals nu, dan zeg ik het gewoon, dat doe ik echt niet alleen bij jou hoor. Het is gewoon onzin dat het na 6 dagen al slechter is, dat duurt gewoon langer. Als je het echt lang gaat bewaren kun je het beter in de koelkast zetten ja.

PS: Tip, dealers zijn bijna nooit eerlijk. Een dealer geloven is hetzelfde als iemand onder invloed van coke geloven, allebei scheppen ze vaak op en overdrijven ze.

zommes

Badass junkie
Dzy zei:
PS: Tip, dealers zijn bijna nooit eerlijk. Een dealer geloven is hetzelfde als iemand onder invloed van coke geloven, allebei scheppen ze vaak op en overdrijven ze.

Dealers onder de coke zijn dan wel weer heel erg eerlijk.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb afgelopen dinsdag de ghb gebruikt die ik al meer dan een jaar in m'n kast had liggen. niet gekoeld bewaard ofzo en het was nog goed. naar mijn idee was het wel iets minder goed dan toen ik het kocht maar kan ook zo zijn dat ik toen anders gebruikte ofzo ..

cunt zei:

ZONDE ZONDE!!!

Dude64

Experimenterende gebruiker
Grotere hoeveelheden voor de zekerheid gewoon in de vriezer; hoe lager de temperatuur, hoe langzamer eventuele reacties plaatsvinden. Als het zuiver genoeg is bevriest het niet en kan je met een doseerspuitje gewoon eruit halen wat je gebruikt.

Bovenaan