spacekonijn
Badass junkie
hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas..
davie zei:Zout is juist een conserveringsmiddel en ik denk dat het ook wel een lange tijd goed blijft. Maar ik weet niet hoelnag. Haal anders voor de zekerheid nieuwe. Zoveel is het nu ook weer niet.
cunt zei:ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.
lijkt me toch niet, maar ff voor de zekerheid..?
ik had er ook geen zin in tot een week geledenspacekonijn zei:cunt zei:ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.
nou toch nog een nuttig topic dus, als je de personen hierboven moet geloven is het dus prima te bewaren.
ik heb er alleen helemaal geen zin in maar die dag komt vast ooit wel weer eens
spacekonijn zei:hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas..
inderdaad .. en na 6 dagen merk je geen verschil bij ghb hoor, weet ik wel uit ervaring.Dzy zei:Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit.
Dzy zei:Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit.
ik weet niet waar jij mee zit, maar ik heb niets tegen je hoor!minn zei:Dzy zei:Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit.
Deze dealer is goed eerlijk, hij zei dat het dezelfde was.
Zit me asjeblieft niet steeds zo op de vingers jongen. Als je me niet mag, quote dan ook niet.
Dzy zei:PS: Tip, dealers zijn bijna nooit eerlijk. Een dealer geloven is hetzelfde als iemand onder invloed van coke geloven, allebei scheppen ze vaak op en overdrijven ze.
hahaDzy zei:Ja, negatief X negatief = positief he![]()

En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
Robdebob zei:En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
cunt zei:ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.
spacekonijn zei:Robdebob zei:En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
ben 4 minuten space geweest en toen in slaap gevallen