hppd door speed

hello78

Newbie
Hallo iedereen :grin:

ben net nieuw hier.
En had een vraag of er nog meer mensen last hebben gekregen van hppd door speed gebruik heb een tijdje coke gebruikt nooit nergens last van gehad maar sinds ik begonnen ben met aanteel keren speed gewoon 5 weken achter elkaar alleen op vrijdag en zaterdag met een paar biertjes op is het de laatste keer toen ik de volgende morgen opstond ineens begonnen met dat alles begint te draaien en beweeglijk naar me toe komt enzo. Het is gelukkig na ongeveer een maand nuchter te zijn minder geworden. nu moet ik al even ergens naar staren voor het langzaam weer begint te bewegen of te draaien in me ooghoeken ook het visuel snow heb ik sinds de laatste keer speed gebruik last van. Vindt het alleen raar dat ik nergens kan vinden dat je het ook door speed kon krijgen ik dacht alleen bij hallucinaties drugs.

Maar in iedergval is mijn vraag zijn er meer mensen die dit hebben gekregen door alleen speed gebruik en kan ik toch nog af en toe een cock of speed gebruiken of zal dit het erger maken? Alvast bedankt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom :)

Ik heb er ook last van, kan niet vertellen van welk middel precies maar speed heeft er zeker ook invloed op. Of het na 1x gebruiken erger wordt, dat zou kunnen maar dat weet ik niet zeker...

Kwestie van uitproberen denk ik

Joopiejo

Bewuste gebruiker
hello78 zei:
af en toe een cock
:) (sorry)

Ik moest dus opzoeken wat hppd betekent, maar daar heb ik volgens mij geen last van. Ik heb wel vaak oorsuizen na overmatig coke of speed of xtc. Kan soms best lang aanhouden.

Maar als ik jou was zou ik dat soort klachten er niet voor over hebben denk ik. Sterkte er mee in ieder geval!

hello78

Newbie
bedankt voor de reacties

Zijn er mischien ook nog mensen die er na een langen tijd toch nog vanaf zijn gekomen? Want heb het nu ongeveer een maand en het wordt er niet beter op namelijk.

gr

Bovenaan