Hppd, XTC en angst.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hi,

ik ben 19 en heb afgelopen weekend voor het eerst ecstasy gedaan. Ik heb om precies te zijn eerste nog geen kwart pil genomen en 3 uur later nog een kwart, ik denk in total nog geen half pil. (en nee niet getest... en ja ik weet dat dat niet slim was)

Ik heb hiervoor 1 a 2 keer per weekend wiet gerookt voor 5 maanden ongeveer.

Nou voor mijn vraag, Heb ik hppd?
Mezelf kennende ben ik meteen bang geworden dat er wat miss met me was. Ik zie nu wat wassiger (4 dagen geleden heb ik gebruikt) en had een beetje hoofdpijn dus ben ik het meteen op internet gaan opzoeken tot dat ik langs hppd kwam. Doen ben ik naar de symptomen gaan leten en ja hoor ik had last van "visual snow". Maar dat is het enige symptom waar ik last van heb. Ik heb geen last van "after images" of van "trails" en ook niet van dingen zoals muuren die groter en kleiner worden en alle kanten op bewegen.

Dus hoort die bij de kater of heb ik last van hppd?

Ook heb ik tijdens het high zijn niet gehalucineert dus vroeg ik me af of je dan alsnog hppd kan krijgen ondanks dat je niet gehalucineert heb?

Dankje wel,
Henkneedshelp

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hppd hoort eigenlijk toch wel bij psychedelica, en volgens mij is XTC daar toch niet psychedelisch genoeg voor, hoewel sommige mensen er lichte hallicunaties van krijgen.

Een 'dip' een paar dagen na XTC gebruik is heel gebruikelijk, geeft het een paar dagen en je zal je zeer waarschijnlijk weer beter voelen.

En angstverschijnselen kunnen optreden bij zowat elke drug, dus ook bij XTC.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hppd hoort eigenlijk toch wel bij psychedelica, en volgens mij is XTC daar toch niet psychedelisch genoeg voor, hoewel sommige mensen er lichte hallicunaties van krijgen.
Hppd kan ook bij XTC voorkomen, maar komt zelden voor eigenlijk.

Een 'dip' een paar dagen na XTC gebruik is heel gebruikelijk, geeft het een paar dagen en je zal je zeer waarschijnlijk weer beter voelen.
Ook mijn advies @henkneedshelp, maak je niet te druk en ga ook niet elke keer direct op internet zoeken naar klachten want dan maak je jezelf alleen maar onnodig gek.

mikoz

Bewuste gebruiker
maak je niet te druk en ga ook niet elke keer direct op internet zoeken naar klachten want dan maak je jezelf alleen maar onnodig gek.
Dit.

En je kunt je altijd nog later een keer inlezen als je wat minder angst hebt. Mocht je toch nu verder gaan zoeken, hou er dan rekening mee dat het zoeken ervoor zorgt dat je allerlei kwalen gaat tegenkomen, waardoor je ook meer angst naar je toe trekt.

dank jullie wel dat jullie zo snel antwoord geven.

Dus eigelijk moet ik een week of 2 wachten en dan weer kijken hoe het ervoor staat?

Ook heb ik tijdens het high zijn niet gehalucineert dus vroeg ik me af of je dan alsnog hppd kan krijgen ondanks dat je niet gehalucineert heb?

En weet een van jullie hier een amtwoord op?

En vroeg me af of ik ooit weer een biertje en jointje kan doen want heb begrepen dat dat het erger kan maken maar het kan het niet veroorzaken.

Maar ik ga er van uit dat ik het niet heb!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik zou zeker even wachten met softdrugs. Die versterken je mood van het moment, en bij jou zit er sowieso wat angst momenteel dus dat zou de klachten kunnen doen verergeren.

Ik zou zeker even wachten met softdrugs. Die versterken je mood van het moment, en bij jou zit er sowieso wat angst momenteel dus dat zou de klachten kunnen doen verergeren.
Ja dankje wel! ik was sowieso van plan om 1 maand te stoppen en dan verder kijken en en dan desnoods 2 a 3 maanden stopen!

Ik laat over 2 weken weten hoe het gaat!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan