1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Huilen met ghb op

Discussie in 'GHB' gestart door Repel, 26 sep 2016.

1. Repel

Repel Newbie

Waarom kan ik zo goed huilen met ghb op?
    En mijn emoties makkelijkeraten gaan?
    Ik voel me heerlijk los, bevrijd en mezelf die ik anders wegstop.
    Beetje het benzo idee, maar dan veel meer emoties die ik de vrije loop kan laten gaan : beetje filosoferen, goed en helder nadenken en tot inzichten komen.

Heerlijk voelt het eigenlijk.
    Ik heb al verschillende topics gelezen maar ik lees nergens het 'antwoord'.

Of ligt dat aan mij? Damn, heerlijk die therapeutische uurtjes zo. Normaal zit ik hoog in de spanning en weerstand en lukt dit me niet namelijk.

Schuilt een gevaar van verslaving in, maar aangezien therapie straks begint mag je geen drugs gebruiken en moet ik mijn neigingen en gebruik door de weeks(en miss) ook wel weekend eerlijk toegeven en benoemen.

2. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

tsja GHB haalt je remmingen weg dus dat maakt alle emoties uiten makkelijker. Ik denk ook dat het je emoties in a way wel kan afvlakken. Als je je kut voelt zul je je beter voelen met GHB op (tot het weer uitwerkt want dan krijg je hem dubbel terug).

Met MDMA hetzelfde. Daarmee kun je ook echt therapeutische dingen bereiken bij juist gebruik. Interessante manieren van gebruik.

3. Repel

Repel Newbie

Ik vind het inderdaad ook interessant Smartie. Zeker na wat er vannacht gebeurde met me.
    Heb nu weer op en merk dat ik rustiger ben, half verdoofd weliswaar maar beter mijn emoties kan peilen en handelen. Al heb ik ook net een uur therapie en een oxazepam op.

Handig als ik weer eens vast zit in emoties maar het me niet lukt erbij te komen en ze beet te pakken.
    Al schuilt er meteen een verslavingsgevaar in. Ik merk dat het me nu zo vlakvoor en tijdens therapie goede effecten brengt. Maar dat moet me straks ook zonder ghb lukken.

4. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Gebruik je het tijdens therapie? Dat vind ik dan wel weer wat vergaan.. weet je behandelaar daar van?

Of begrijp ik je nu gewoon verkeerd? :wink:

5. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator

Pas ermee op dat je je emoties tonen/voelen niet gaat associëren met je middelengebruik. Je creëert zo een patroon waarbij je gaat geloven dat dat alleen maar kan als je dit of dat gebruikt. Hoe vaker je dit patroon herhaalt, hoe meer je erin vast komt te zitten. En dat is dan nog buiten de lichamelijke afhankelijkheid die je met ghb opbouwt om. Ooit moet je toch je emoties onder ogen komen zonder hulpmiddelen, wat zwaarder en zwaarder zal worden naarmate jij meer gewend raakt aan die verdoving. Het is makkelijk om emoties te voelen als je er verdoofd bij ligt, maar kun je de rauwe emotie in zijn pure vorm ook verdragen? Ik geloof zelf dat iedereen dit kan en dat dit veel minder moeilijk is dan je je voorstelt. Ik kies zelf ook vaak genoeg voor de easy way met wiet hoor. Maar het zijn doodlopende wegen. Je bereikt er niets mee. Als het middel is uitgewerkt ben je terug bij af.

6. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Volgens mij de meest rationele post van mindless ooit.

Laat je persoontje a.u.b. niet beïnvloeden door de kleur waarin je naam geschreven is.

7. Repel

Repel Newbie

Ghe, ik ben bijna in therapie. Ik heb nu ambulante gesprekken maar ik bereik er niks mee, of het werkt niet of what ever.
    En ik stop heel veel weg in andere wegen, maar nu zitten we op een punt dat ik mijn gevoel zelf thuis moet leren verdragen ipv vluchten.
    En dat verdragen en uiten van gevoel ging de laatste 2 keer ineens perongeluk vanzelf toen ik ghb ging gebruiken om te vluchten, maar er ineens emoties kwamen en gedachten die ik al een aantal dagen wegdrukte. Dit verraste mij dus!

Dus nee, niet tijdens therapie en dat wil ik ook niet. Maar wel ná therapie. Soms.
    Maar idd, doodlopende weg. Ik zie een afhankelijkheidspositie en die wil ik ook weer niet.
    En bovendien werd ik alleen maar kei duizelig en misselijk de laatste keren dus het had zijn werking ook even niet. Goh, mooi persoon ben ik met mijn topics :tongueout:

8. Repel

Repel Newbie

>> dit is aan mij gericht? Ik snap m niet MeejheM

9. Repel

Repel Newbie

Met paddo's ook schijnt.
    Is een mooie discussie waard..
    Met tripmiddelen zelf therapie toepassen.

Of met GHB op naar je psycholoog gaan om je remmingen te verminderen.. :/ :openmouth:

10. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator

Volgens mij zit jij echt te zoeken naar dingen, want dat valt best mee. Mijn persoonlijkheid staat trouwens niet vast, die veranderd voortdurend. Maar wees maar gerust, ik kan het soms toch niet laten om zweverig te doen. :P

11. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Ik denk niet dat het erg is als je een paar keer je emoties eruit gooit met ghb op. Misschien wel fijn om het er even uit te laten of je er bewust van te worden wat er allemaal in je verstopt zit. Maar je moet natuurlijk uiteindelijk wel leren om bij je emoties te komen als je nuchter bent.. Misschien kun je bespreken met je psycholoog hoe je dit kunt gaan aanpakken?

Ik kan ook uren praten met mijn vriend over allerlei (moeilijke) onderwerpen als we aan de ghb zitten. En ik heb trouwens ook veel moeite met ervaren/uiten van mijn emoties, haha, gelukkig heb ik nooit de neiging om drugs te gebruiken als ik me rot voel. Scheelt weer. :P Zoals de rest al zegt, je moet daar wel erg mee gaan oppassen.

12. vinnetje90

vinnetje90 Newbie

Ik merk persoonlijk dat na mijn 8 weekse opname + Detox dat alle emoties voor mij moeilijker waren te uiten. helemaal na dik 5 jaar verslaafd geweest te zijn. het was een lange weg met hier en daar een uitglijder, maar we proberen op de goede weg te blijven :mrgreen:

Deel Deze Pagina